Dan sta je al bijna bij de laatste 8.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Kans is best groot dat we vanmiddag onze tegenstander in de achtste finales gaan zien.
Ik vond dit ook de moeilijkste poule om te voorspellen. Maakt het wel leuk.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik in deze poule moet verwachten achter de Belgen.
En interessant voor Nederland, met het oog op een potentiële achtste finale.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dit ook de moeilijkste poule om te voorspellen. Maakt het wel leuk.
Siem de Jong komt ook niet verder dan 'ja ze spelen allemaal bij topclubs maar geen idee of het een team is'.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat gebeurt met je als speler Ibi, als je zo'n kleedkamer binnenloopt.
Laten we maar gewoon naar de reclame gaan.
Ik zet juist in op Slowakije. Hebben een prima ploeg en ook goed gespeeld in de kwalificatie, hebben best redelijke landen onder zich gehouden. België heeft ook al een paar jaar geen noemenswaardige wedstrijden meer gewonnen op Oostenrijk-uit na (en dat was juist een vrij labiele pot).quote:Op maandag 17 juni 2024 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En interessant voor Nederland, met het oog op een potentiële achtste finale.
Gevoelsmatig zeg ik toch dat Oekraïne de beste is van het trio, al moet ik bekennen dat ik vooral van Roemenië heel weinig weet.
Ik stel voor dat we dit gebeuren bij de NOS weg gaan halen.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Ik klaag niet over de analisten.
Straks zetten ze Koen en Sanders er weer neer.
En Slowakije heeft de beste verdediger ter wereld op linksback staan.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zet juist in op Slowakije. Hebben een prima ploeg en ook goed gespeeld in de kwalificatie, hebben best redelijke landen onder zich gehouden. België heeft ook al een paar jaar geen noemenswaardige wedstrijden meer gewonnen op Oostenrijk-uit na (en dat was juist een vrij labiele pot).
Toch maar mooi nummer drie Luxemburg achter zich gelaten ja.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zet juist in op Slowakije. Hebben een prima ploeg en ook goed gespeeld in de kwalificatie, hebben best redelijke landen onder zich gehouden. België heeft ook al een paar jaar geen noemenswaardige wedstrijden meer gewonnen op Oostenrijk-uit na (en dat was juist een vrij labiele pot).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |