quote:De eerste wedstrijd van maandag wordt afgetrapt door Roemenië en Oekraïne. Op papier niet meteen de sterkste landen tijdens het EK voetbal, maar wel twee landen om in de gaten te houden omdat Oranje zomaar eens één van deze twee teams kan tegenkomen later dit toernooi
Als het Nederlands elftal namelijk tweede wordt in de groep, dan speelt het de achtste finale tegen de nummer twee van Groep E. En dat zou dus zomaar Roemenië of Oekraïne kunnen worden.
Roemenië - Oekraïne
De Oekraïners zullen blij zijn dat ze überhaupt gekwalificeerd zijn om tijdens het EK te spelen. Het scheelde namelijk niet veel of ze deden niet eens mee. Het land zat in een poule met Engeland en Italië en liepen rechtstreekse plaatsing net mis. De ploeg van Sergey Rebrov eindigde met evenveel punten als Italië, dat op doelsaldo tweede werd. Uiteindelijk wist Oekraïne via de play-offs alsnog een ticket te bemachtigen voor het eindtoernooi.
Als er naar de voorbereiding wordt gekeken dan heeft Oekraïne waarschijnlijk flink wat zelfvertrouwen opgebouwd door zowel tegen Italië, Engeland als Duitsland gelijk te spelen. Roemenië plaatste zich wel direct voor het EK door als groepswinnaar te eindigen.
Stadion: Fußball Arena München
Aftrap: Maandag 17 juni om 15:00
quote:
Misschien. Na de teleurstelling die SPA-KRO heette.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
Toch wel de absolute kraker van deze eerste speelronde.
Daarom natuurlijk om maandag om 15.00 geplandquote:Op maandag 17 juni 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
Het schijnt dat je alsnog mag voetballen ondanks dat je land in puin ligt. Op papier heeft Oekraïne ook de betere spelers, nog relatief veel spelers uit goede competities in tegenstelling tot Roemenië. Om die reden zullen ze favoriet zijn bij de bookies.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:16 schreef Schnitzels het volgende:
Ik vraag mij echt af waarom Oekraine de favoriet is? Roemenië heeft zich toch veel gemakkelijker geplaatst en in Oekraïne ligt hun land in puin. Die oefenpotjes zullen ze toch niet zo zwaar meetellen?
Ik bedoel dat je dan wellicht een potje voetbal niet helemaal bovenaan je belangen hebt staan.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat je alsnog mag voetballen ondanks dat je land in puin ligt. Op papier heeft Oekraïne ook de betere spelers, nog relatief veel spelers uit goede competities in tegenstelling tot Roemenië. Om die reden zullen ze favoriet zijn bij de bookies.
Het zijn profvoetballers he, geen militairen.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:21 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan wellicht een potje voetbal niet helemaal bovenaan je belangen hebt staan.
Nóg beter dan Zwitserland - Hongarije. Hier gaan we eens even goed voor zitten.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |