Oftewel we worden met veel geluk net 2e in de poule, mogen dan op het forum 3 daagjes oranje usernames hebben en gaan vervolgens kansloos het toernooi uit in de eerste wedstrijd na de poule.quote:
Dat is alleen met Koningsdag en niet met voetbalquote:Op zondag 16 juni 2024 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag is de eerste wedstrijd en de usernames zijn allemaal nog zwart gaan we nog oranje worden dit jaar? @:danny
Vroeger met ek en wk ook wel oranje usernames gehad hier.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat is alleen met Koningsdag en niet met voetbal
Nu maar flink duimen dat dat in de geschiedenis blijft en geen plek krijgt in het heden.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger met ek en wk ook wel oranje usernames gehad hier.
Een rode band om de arm 😱quote:Op zondag 16 juni 2024 12:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als oranje niet overleeft en Duitsland wel.. krijgen we ook Duits kleurtje?
Het voelt ook niet meer als een Nederlands elftal wat we nu hebben.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
Het leeft ook amper heb ik het idee.
In mijn kleine dorpje zijn er maar een paar huizen met oranje, en zelfs in de nabijgelegen grote stad zie je ook een stuk minder oranje.
Zelfs in de buurten en straten die normaal gesproken al weken vantevoren versierd waren.
Hoe komt dat?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het voelt ook niet meer als een Nederlands elftal wat we nu hebben.
omdat Zwarte Piet als bindende factor ons ontnomen isquote:
dat is dan wel weer een Duitse (en dus toepasselijke) reactie: VERBOTENquote:Op zondag 16 juni 2024 13:57 schreef Gunner het volgende:
Ja laten we weer allemaal reageren op die racistische drek.
Nee het probleem is dat sommige idioten hier terug mogen blijven komen om hun rare ideeen te mogen blijven spuien.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:00 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
dat is dan wel weer een Duitse (en dus toepasselijke) reactie: VERBOTEN
dus tochquote:Op zondag 16 juni 2024 14:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat sommige idioten hier terug mogen blijven komen om hun rare ideeen te mogen blijven spuien.
Kiwigroen?quote:
Nee das te nationalistisch en we gaan extreemrechts niet in de kaart spelen. Dus beter geel met blauwe naamtags. Leve de EU!quote:Op zondag 16 juni 2024 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag is de eerste wedstrijd en de usernames zijn allemaal nog zwart gaan we nog oranje worden dit jaar? @:danny
Zwart krijgt straks toch de schuld.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Gelijk even gedaan.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu je het zegt,! Was me niet eens opgevallen. Nu boeit het EK, of voetbal in het algemeen, mij vrij weinig maar de oranje usernames waren toch altijd wel gezellig
.
Edit: ik denk overigens dat je dit in FB moet vragen als je dit een kans wil geven.
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:36 schreef Xylos het volgende:
Zou memphis nou echt niet door hebben dat hij voor lul loopt met die witte hoofdband?
Een oranje username?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:57 schreef Gunner het volgende:
Ja laten we weer allemaal reageren op die racistische drek.
Echt hèquote:Op zondag 16 juni 2024 13:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het voelt ook niet meer als een Nederlands elftal wat we nu hebben.
tyf dan een eind op naar fok.be, kutbelgquote:Op zondag 16 juni 2024 14:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
tyf dan een eind op naar fok.be, kutbelg
Wat een hufters!quote:Op zondag 16 juni 2024 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou het niet erg vinden als het niet gebeurd.
"Nederlands" elftal. De een zegt Ghanees te zijn, de ander wappert liever met de Surinaamse vlag. De volgende spreekt geeneens Nederlands.
Nee dank je, niet mijn oranje.
Veel worden nodig om te vertellen dat je gewoon een treurige hond bentquote:Op zondag 16 juni 2024 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou het niet erg vinden als het niet gebeurd.
"Nederlands" elftal. De een zegt Ghanees te zijn, de ander wappert liever met de Surinaamse vlag. De volgende spreekt geeneens Nederlands.
Nee dank je, niet mijn oranje.
Als ze mij niet vertegenwoordigen, kijk ik wel naar spelers die daadwerkelijk goed zijn. Zoals Frankrijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Veel worden nodig om te vertellen dat je gewoon een treurige hond bent
Wat zijn dit nou weer voor teksten op zondag nota benequote:Op zondag 16 juni 2024 14:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Veel worden nodig om te vertellen dat je gewoon een treurige hond bent
Daar hadden ze laatst 11 kleurlingen op het veld.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze mij niet vertegenwoordigen, kijk ik wel naar spelers die daadwerkelijk goed zijn. Zoals Frankrijk.
Als je had gelezen, beste Tong, had je gelezen dat dit me niet boeit.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hadden ze laatst 11 kleurlingen op het veld.
Meer Nederlands dan de jongensboeken voetballer Schouten en de Volendammer Veerman vind je niet. Verder is de coach Koeman uit de Groningse klei getrokken.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je had gelezen, beste Tong, had je gelezen dat dit me niet boeit.
Als ik naar het Nederlands elftal kijk, wil ik een elftal zien dat Nederland vertegenwoordigd. Dat doen deze mensen niet.
Dan ga ik liever kijken naar een stel goede voetballers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |