SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Heb 2 biedingen uit frankrijk en een iemand met interesse uit den haag
ik had een keer iets gehoord over fransen en vinted maar weet niet meer wat het was
Lolque?quote:Je kunt op Vinted items in je favorieten zetten. Ideaal voor als je iets leuk vindt, maar nog niet zeker bent of je het daadwerkelijk wil kopen. Sommige verkopers (lees: Fransen) zien het echter vooral als signaal om bij je te komen slijmen met 'aantrekkelijke' kortingen.
Franse mannen proberen zo vrouwen op te pikken. Straks moet je allemaal foto’s van jezelf doorsturen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:06 schreef bitterbal het volgende:
ik had een keer iets gehoord over fransen en vinted maar weet niet meer wat het was
Sowieso veel Fransen op Vinted. Mijn shirtje laatst kwam ook uit Frankrijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:06 schreef bitterbal het volgende:
vind ik te veel moeite voor die 20 euroquote:Op zondag 16 juni 2024 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Franse mannen proberen zo vrouwen op te pikken. Straks moet je allemaal foto’s van jezelf doorsturen.
Wen er maar aan want zoals ik zei er zitten heel veel Fransen op de Vinted app.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind ik te veel moeite voor die 20 euro
nu 3 biedingen uit frankrijk
Mondial relay troepquote:Op zondag 16 juni 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso veel Fransen op Vinted. Mijn shirtje laatst kwam ook uit Frankrijk.
In goede staat zijn ze meer waard, denk ik.quote:
Catawiki is inderdaad ook vaak kunst of designquote:Op zondag 16 juni 2024 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht dat jullie sarcastisch warenSYOZ BANK is een kunstenaar. Niet dat ik hem ken, maar komt vrij snel naar boven met Google
Je schrijft uitkeringstrekker verkeerd .quote:Op zondag 16 juni 2024 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht dat jullie sarcastisch warenSYOZ BANK is een kunstenaar. Niet dat ik hem ken, maar komt vrij snel naar boven met Google
Ah oké, ik heb geen idee hoe dat in Frankrijk allemaal geregeld isquote:Op zondag 16 juni 2024 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je schrijft uitkeringstrekker verkeerd .
Manmanman, wat een nepfan dit.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Stukje gelopen. Wat onkruid uit de tuin gehaald. Stelde allemaal niet veel voor. Wel net binnen voordat het ging regenen. 3709 stappies nu. Alles mee gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |