Ah, begrijpelijk! Er waren weer onmogelijk veel paarden en rode lui met zwarte plumeaus. En een flypast.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was chocoladetaart etenvoor dudje natuurlijk.
Nimmer!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon gelijk de ledematen er af en dan maak je het maar met een spraakcomputer
Dankzij deze post besef ik me dat ik vergeten ben de vaatwasser aan te zetten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:44 schreef Ama het volgende:
Die app voor de wasmachine ziet er best handig uit.
[ link | afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankzij deze post besef ik me dat ik vergeten ben de vaatwasser aan te zetten.
ja kunnen we helaas niet meer aanpassenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje spijt dat ik destijds niet voor expressbezorging heb gekozen
Hmm, ik vermoedde al zoietsquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kunnen we helaas niet meer aanpassen
Jij ook Kaneelquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen is het vaderdag. Alvast iedereen gefeliciteerd:)
Nee dit is gewoon de eerste stap om jou te laten buigenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, is het bijna 19:00 en wacht ik nog steeds.
Heeft iedereen collectief besloten om pizza te bestellen vandaag ofzo?
Misschien komt ie ook met PostNLquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, is het bijna 19:00 en wacht ik nog steeds.
Heeft iedereen collectief besloten om pizza te bestellen vandaag ofzo?
Ik heb hier nog een zak van 800 gram aan Amerikaans snoep voor me liggen mocht ik echt honger krijgen. Succes ermee.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon de eerste stap om jou te laten buigen
Als jij 800 gram suiker gaat eten als avondeten ga je dat wel merken in je nachtrustquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een zak van 800 gram aan Amerikaans snoep voor me liggen mocht ik echt honger krijgen. Succes ermee.
die pizza van je is lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een zak van 800 gram aan Amerikaans snoep voor me liggen mocht ik echt honger krijgen. Succes ermee.
24 uur van Le Mans is bezig, dus boeiequote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij 800 gram suiker gaat eten als avondeten ga je dat wel merken in je nachtrust
Had dat even eerder gezegd, dan had ik die gekochtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Die Mexicano-chips van Croky is trouwens best goeie.
De wat? Dit klinkt heerlijk. Nooit gezien bij de ah hier.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wist niet dat dit bestond, maar nu wil ik hetquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Lidl ligt hetquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De wat? Dit klinkt heerlijk. Nooit gezien bij de ah hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |