Hilariteit alom als een van de twee aan de andere kant van de wereld zit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
modus loopt alleen maar te storen![]()
LT post een schattig gifje van een kitten die in slaap valt en dan mag bal gaan slapen.
Albanië gekeken net??quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah jammer, ik hoopte de avondwedstrijd. Maar evengoed.
Komt morgen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Moet er nog even een beetje inkomen dit EK.
ze hebben gestreden als leeuwen, en mogen met opgeheven hoofd het veld af.quote:
Ja met 2-1 van Italië, Maar wel een record te pakken door de snelste goal ooit op een EK te scoren..quote:
Ik hoop wel dat ze nog een ronde door mogen want dan moeten ze een wedstrijd spelen wanneer ik daar ben. En daar voetbal kijken is een feestje want voetbal is heilig daar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze hebben gestreden als leeuwen, en mogen met opgeheven hoofd het veld af.
italie was net een maatje te groot
Cool!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja met 2-1 van Italië, Maar wel een record te pakken door de snelste goal ooit op een EK te scoren..
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze nog een ronde door mogen want dan moeten ze een wedstrijd spelen wanneer ik daar ben. En daar voetbal kijken is een feestje want voetbal is heilig daar.
Zou wel leuk zijn, maar wel erg moeilijk met Kroatië en Spanje als tegenstandersquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cool!En 2-1 vind ik helemaal niet slecht.
Hier in de wijk zijn ze maar saai.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vergeet steeds dat het EK is tot ik m'n wijk binnen rij, waar ik de lucht nog amper kan zien door de hoeveelheid vlaggetjes die opgehangen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |