SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hij had het ook gewoon in het TRV topic kunnen zetten zodat het makkelijk terug is te vindenquote:
Uitsluitend singles op FOK!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou je daar dan gelijk mee stoppen?
Zonde zou het zijn als het een doel was, mijn enige doel was gewoon genieten van de reis.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aww, denk je echt dat dat ineens in één klap stopt als je een relatie hebt?![]()
Maar zonde dat het niet gelukt is.
Daar komt ballie toch heulemaal nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij had het ook gewoon in het TRV topic kunnen zetten zodat het makkelijk terug is te vinden
nou iddquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij had het ook gewoon in het TRV topic kunnen zetten zodat het makkelijk terug is te vinden
jawel. er is een thailand topicquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar komt ballie toch heulemaal niet
Met mijn vorige reisverslag was zij de eerste die er op reageerdequote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar komt ballie toch heulemaal niet
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met mijn vorige reisverslag was zij de eerste die er op reageerde
Door je expose?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:31 schreef McGrath het volgende:
Ik ben wel stiller door het voetbal ja, en omdat ik nu bang ben voor @:rocknijntje
Post nou maar je reisverslag en foto's daarquote:
Ik geef niet toe aan dit soort gepushquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Post nou maar je reisverslag en foto's daar
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:09 schreef gianni61 het volgende: [..] Gamemilf?
en snap ik, @:Mizzezamy is ook een hapje
![]()
Het is buigen of brekenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef niet toe aan dit soort gepush
quote:
Ik stuur het balgeval wel op je afquote:
Maar die niet-FOK!ker is voor mij heel ver weg, ik wist ook niet dat ik die nog op insta had eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Neh, ik ga daar toch niks mee doen. Spannendste eraan vind ik nog dat we dezelfde niet-FOK!ker kennen
Je kunt nooit zeker weten of het niet ook stiekem een FOK!ker isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Neh, ik ga daar toch niks mee doen. Spannendste eraan vind ik nog dat we dezelfde niet-FOK!ker kennen
quote:
hmm . als die dan maar mee opschiet. je weet hoe geduldig ik benquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel pas nadat die zijn verslag heeft getypt
Ja daarom, ga jij die knul maar even een beetje achter zijn broek aanzittenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm . als die dan maar mee opschiet. je weet hoe geduldig ik ben
Dat zou buigen zijn, gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel pas nadat die zijn verslag heeft getypt
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, ga jij die knul maar even een beetje achter zijn broek aanzitten
Dan gewoon gelijk de ledematen er af en dan maak je het maar met een spraakcomputerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou buigen zijn, gaat niet gebeuren
ik heb idd nog wat orders staanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon gelijk de ledematen er af en dan maak je het maar met een spraakcomputer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |