SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Had je een date?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:10 schreef bitterbal het volgende:
ik heb weer lekker gegeten
[ afbeelding ]
DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMYLENEquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
OMG I’m fucking babysitting![]()
![]()
Vriendin is gierend dronken
Ja 6-1quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HUP HUP HOLLAND
Staan we al voor?
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
OMG I’m fucking babysitting![]()
![]()
Vriendin is gierend dronken
Werkt dat zoquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon even vervellen en je bent weer jong
Oh ik dacht dat je me niet gezien had.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:16 schreef bitterbal het volgende:
was gisteren trouwens een super leuke jongen bij een collega aan de balie
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je me niet gezien had.
Die heb ik niet gezien. Wilde wel net checken, dus die is mij bespaardquote:
echt nietquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hetzelfde mondgevoel als slakken dus die lust je ook
nou wat dacht je van sushi en krezantenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die salpicon van haar moet inmiddels toch wel voor 90% uit kipgyoza bestaan.
Allesbal.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat dacht je van sushi en krezanten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Makro heeft ook diepvriezers toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag nog bijna zo'n ENORME doos gyoza gehaald bij de Makro. Maar de diepvries is vol
Tweede vriezer kopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag nog bijna zo'n ENORME doos gyoza gehaald bij de Makro. Maar de diepvries is vol
quote:
Stop, m'n vriend wil al zo'n enorme Amerikaanse koelvriescombinatie kopen terwijl hij al een veel te grote koelkast heeft staanquote:
Ik heb één keer hele goede gefrituurde gehad, maar dat was een beetje fancy en zat ook een hele goede saus bijquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens gestoomde gyoza >>> gefrituurde gyozaIk word altijd zo verdrietig als ik gyoza bestel en van die harde gefrituurde krijg
Gestoomd is lekker jaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens gestoomde gyoza >>> gefrituurde gyozaIk word altijd zo verdrietig als ik gyoza bestel en van die harde gefrituurde krijg
Zwab, wát is dit zelfvertrouwen, keep it up. En ja ik weet dat het weer een ouderwetse Zwabgrap is, maar tochquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je me niet gezien had.
Frituren kan alsnog lekker zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gestoomd is lekker ja
Frituren kan iedereen
Als je fan bent van beige etenquote:
Zolang het overduidelijk een grap is durf ik een hele hoop.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zwab, wát is dit zelfvertrouwen, keep it up. En ja ik weet dat het weer een ouderwetse Zwabgrap is, maar toch
Voor beide is een tijd en plaatsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je fan bent van beige eten
Ik wil kleur en leven en vitamientjes
Ga je laat naar bed vandaag om morgen uit te slapen?
Herkenbaar, en dan voelt het al alsof ik er veel te laat uit benquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:50 schreef gianni61 het volgende:
En uitslapen is bij mij toch maximaal tot 8:30 ofzo
En dan een nacht doorlopenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:50 schreef gianni61 het volgende:
En uitslapen is bij mij toch maximaal tot 8:30 ofzo
Omgquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Dus je gaat mee? Wat leuk. Kunnen we samen klagen dat alles kut is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En dan een nacht doorlopen
De 80 kilometer kan ik wel
Maar ook meteen een nacht doorhalen
Dan is het voor mij gewoon night of the living death
Ach het is toch kutweerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja dit is dat weekend dat we in Maastricht zitten he
Hoezo doet je pasje het niet meerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg
M'n pasje doet het niet meer, kak
Was wel een goed weekend geweest, want nu is de 24 uur van Maastricht. Een speciaalbier festival.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja dit is dat weekend dat we in Maastricht zitten he
Dus daarom waren die hotels zo duurquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was wel een goed weekend geweest, want nu is de 24 uur van Maastricht. Een speciaalbier festival.
Dat mis ik helaas
Verkeerde topic Tong.quote:
Raar, ik kom nog steeds op het pasje van mijn moeder binnen dat al zo'n 20 jaar geleden is verlopenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verlopen ofzo, kreeg ik een stel mailtjes van, iets met een app
Nee, Nederland is gewoon debiel duurquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus daarom waren die hotels zo duur
Spreek voor jezelfquote:
Ja eens, hotels zijn haast niet te betalenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, Nederland is gewoon debiel duur
ja klopt. Misschien is @Fogel daar nog wel heen trouwens.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was wel een goed weekend geweest, want nu is de 24 uur van Maastricht. Een speciaalbier festival.
Dat mis ik helaas
M'n vader had nog een heeeel oud pasje waarbij ze het nummer nog handmatig moesten invoeren, maar hij heeft de zaak al sinds 1999 niet meer dus dat hield een keer op. Maar ik moest hem verlengen ofzo, weet ik het. Ben er vijf jaar terug voor het laatst geweest en toen kwam ik er ook al niet in, hebben ze me met gods gratie binnengelaten maar toen stond ik dus bij de kassa zonder geldige pas.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raar, ik kom nog steeds op het pasje van mijn moeder binnen dat al zo'n 20 jaar geleden is verlopen
Maar achter elke grap zit een kern van waarheidquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolang het overduidelijk een grap is durf ik een hele hoop.
Nee dudje is jarigquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus je gaat mee? Wat leuk. Kunnen we samen klagen dat alles kut is.
Het pasje van mijn moeder was ook al ergens in 1997 ofzo opgezegd maar heeft daarna altijd gewerkt. Al heb ik ook nog een paar keer een nieuwe pas laten komen toen ik er werkte, maar dat was gewoon een kwestie van op de knop drukken 'nieuwe pas'.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader had nog een heeeel oud pasje waarbij ze het nummer nog handmatig moesten invoeren, maar hij heeft de zaak al sinds 1999 niet meer dus dat hield een keer op. Maar ik moest hem verlengen ofzo, weet ik het. Ben er vijf jaar terug voor het laatst geweest en toen kwam ik er ook al niet in, hebben ze me met gods gratie binnengelaten maar toen stond ik dus bij de kassa zonder geldige pas.
En als je jarig bent kun je niet meer lopen ofzoquote:
Stom dat ze mij er dan uitgooienquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het pasje van mijn moeder was ook al ergens in 1997 ofzo opgezegd maar heeft daarna altijd gewerkt. Al heb ik ook nog een paar keer een nieuwe pas laten komen toen ik er werkte, maar dat was gewoon een kwestie van op de knop drukken 'nieuwe pas'.
Je kunt trouwens ook gewoon bij de balie een dagpas vragen, vroeger deden ze daar moeilijk over, tegenwoordig zijn ze al blij met klanten dus printen ze die zo voor je uit.
Wifey al op bed gelegd?quote:
Zal ik "Maybellene" gaan zingen met haar?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
Vriendin ging het nummer van de serveerster regelen![]()
Na vannacht niet neequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je jarig bent kun je niet meer lopen ofzo
Ja tegenwoordig is het niet zoveel meer, het is niet voor niet ook al failliet in België en in Nederland op het randje. Het enige waar ze nu nog veel publiek mee trekken is de alcohol omdat ze daar meer dan 25% korting op mogen geven want het is een groothandelquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stom dat ze mij er dan uitgooienmaar ik kwam er ook zelden dus misschien dat dat het probleem kan zijn.
Vroegah gingen die folders op dinsdag in ofzo en hadden ze goede aanbiedingen voor schoenen en dan was het knokken daareen grote teringbende met die dozen. Dan had ik een linkerschoen gepast en liep iemand anders de rechterschoen te passen. Mooie tijden.
Ga je een rim punisher in hem persen of zo?quote:
maybe she is borne with it... maybe it's "Maybellene"quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal ik "Maybellene" gaan zingen met haar?
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je een rim punisher in hem persen of zo?
Ga je zijn benen er afzagenquote:
toen ze ook nog online verkoop hadden was het wel handig. als de senseo (ja nee ik drink geen koffie en dus ook geen senseo) in de aanbieding was, was het net een scherp genoege prijs om meteen een aantal dozen thuis te laten bezorgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig is het niet zoveel meer, het is niet voor niet ook al failliet in België en in Nederland op het randje. Het enige waar ze nu nog veel publiek mee trekken is de alcohol omdat ze daar meer dan 25% korting op mogen geven want het is een groothandel
Ja weet ik veel. Ik zou een angstaanjagende naam voor zo'n ding bedenken in ieder geval.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vermoed stevige birthdaysex
Vroeger toen ik nog veel alcohol dronk kwam ik er wel nog best vaak, maar ik kwam er toen ook praktisch langs vanuit mijn werk, nu kom ik daar nog maar zelden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen ze ook nog online verkoop hadden was het wel handig. als de senseo (ja nee ik drink geen koffie en dus ook geen senseo) in de aanbieding was, was het net een scherp genoege prijs om meteen een aantal dozen thuis te laten bezorgen.
Je weet wat rimmen is toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik zou een angstaanjagende naam voor zo'n ding bedenken in ieder geval.
Ieuwquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vermoed stevige birthdaysex
de aanbiedingen zijn ook niet meer zo bijzonder als ze wel geweest zijn...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog veel alcohol dronk kwam ik er wel nog best vaak, maar ik kwam er toen ook praktisch langs vanuit mijn werk, nu kom ik daar nog maar zelden.
Heb er ook een paar jaar gewerkt als bijbaantje, dan had je nog veel betere aanbiedingenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
de aanbiedingen zijn ook niet meer zo bijzonder als ze wel geweest zijn...
tijden veranderen
Wij zijn hier gewoon nette mensen, voor al dat vunzige gebazel zijn er andere plekkenquote:
heb hier nog een lading van die blokkies voor in t stopcontact en gebruik sowieso die simpele laders niet meer... breken me te snelquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:19 schreef Ama het volgende:
Flauw dat je geen nieuwe oplader krijgt bij een nieuwe telefoon. Niet bij Samsung iig.
Alleen een kabeltje jaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:19 schreef Ama het volgende:
Flauw dat je geen nieuwe oplader krijgt bij een nieuwe telefoon. Niet bij Samsung iig.
sorryquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
vreselijk stelletje klootviolen hier toch ook
in een viool?quote:
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
vreselijk stelletje klootviolen hier toch ook
heb je nergens meer een verdwaald blokje rond slingeren?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja karig moet ik alsnog een geschikte oplader kopen.
USB C-Cquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je nergens meer een verdwaald blokje rond slingeren?
Ik herken dit probleem nietquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
En al de opladers raken steeds kwijt
Of de kabels verliezen hun snelheid
Dus alsnog twee keer per jaar nieuwe kopen
Zit de kabel dan verstopt?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
En al de opladers raken steeds kwijt
Of de kabels verliezen hun snelheid
Dus alsnog twee keer per jaar nieuwe kopen
serieus? alleen nog C C ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
USB C-C![]()
Een USB-A oplader daar heeft iedereen er nog wel tien van liggen. Maar C is nog niet zo lang gemeengoed.
wat aandoenlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Een speciaal kusje op de anus geven als je iemand extra lief vindt
Ja, dat is dus USB A.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
serieus? alleen nog C C ?
ik heb allemaal van die blokkies waar de computeringangusbpoortdinges soort ingang op zit
weet ik veelquote:
Blijkbaar niet.quote:
Nee want het is een usb c naar usb c en de opladers die ik nu heb liggen zijn ook te traag voor die telefoon.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je nergens meer een verdwaald blokje rond slingeren?
dat weet ik zelf ook wel. hoef jij je niet voor te verstoppen hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
*Rent weg en verstopt zich achter een muurtje
ik hoor het net dat je CC kabel er bij krijgt. stomme zooiquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want het is een usb c naar usb c en de opladers die ik nu heb liggen zijn ook te traag voor die telefoon.
Ik gebruik gewoon mijn ipad oplader voor m'n telefoon, dat gaat lekker rapquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want het is een usb c naar usb c en de opladers die ik nu heb liggen zijn ook te traag voor die telefoon.
Euhh. Wut.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:30 schreef Ama het volgende:
de opladers die ik nu heb liggen zijn ook te traag voor die telefoon.
Al meer dan vijf jaar nu toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
USB C-C![]()
Een USB-A oplader daar heeft iedereen er nog wel tien van liggen. Maar C is nog niet zo lang gemeengoed.
de telefoon zet het op een lopen en de laders kunnen het niet bij houdenquote:
Das bejaard manquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn laptop is uit 2018 en daar zitten ook alleen maar usb-c aansluitingen op.
ja dag hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga mezelf maar eens de regen in begeven.
Ja, ik vind het ook kut, maar als ik droog over wil komen kan ik nog een half uur wachten.quote:
spot met je eigen vleeswarenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook kut, maar als ik droog over wil komen kan ik nog een half uur wachten.
Jeetje, gaat het, oma?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:38 schreef Nizno het volgende:
ik wil mn aux terug op mn mobieltje en de FM radio zodat je geen internet aan hoeft te hebben.
neequote:
Meeste mensen zullen nog niet net zo veel USB-C blokjes als 20 jaar lang DE standaard geweest zijnde USB-A blokjes in huis hebben denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Al meer dan vijf jaar nu toch?
Zo oud is mijn laptop iig
Maar ik heb nooit dingen opgeladen door we en USB a in te frottenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeste mensen zullen nog niet net zo veel USB-C blokjes als 20 jaar lang DE standaard geweest zijnde USB-A blokjes in huis hebben denk ik.
Misschien ben jij dan gewoon niet DE gemiddelde Nederlander. Kan ook hequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit dingen opgeladen door we en USB a in te frotten
Heb een blok voor c naar c
Maar meeste kabels zijn gewoon a naar c
Ach. Een quadcore i7 met 4GHz turbo, 16gb ram, 512gb SSD in een dun plakje. Het voelt nog steeds niet oud.quote:
Ik heb ook nog een aantal apparaten met micro usb, maar die zijn nog te goed om te vervangenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit dingen opgeladen door we en USB a in te frotten
Heb een blok voor c naar c
Maar meeste kabels zijn gewoon a naar c
De echte oma’s liggen al hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:44 schreef Nizno het volgende:
goed... voor ik ook langs mezelf heen ga praten....
oma gaat op bed...
Qua slaaptijd zijn die onovertroffenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De echte oma’s liggen al hoor.
@:kwiwi @:bitterbal
En toch doen ze hetquote:
Bij mij overlijdt alles binnen afzienbare tijdquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een aantal apparaten met micro usb, maar die zijn nog te goed om te vervangen
Kwiwi ligt al een paar dagen volgens mij.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De echte oma’s liggen al hoor.
@:kwiwi @:bitterbal
Vriend van me appte deze avond dat zn hond overleden vandaagquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij mij overlijdt alles binnen afzienbare tijd
Behalve de hond
De hond heeft de eeuwigheid
Ja het gaat om het idee hequote:
Leugens en onwaarhedenquote:
Ik weet niet waar je bent, maar blijf daar maar even een uurtje of twee tot het punt duidelijk is.quote:
Nadeel is wel dat we om 22:30 vertrekken en die om 0:00 weer op 0 springt. Heel flauw, maar ik hoop dat de batterij het redt om de hele tocht te loggen. Als ik op de pauzes even bij laadquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
We willen zondag wel een foto van je stappenteller he @:gianni61
Nee joh. Het blijft droog tot septemberquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Oh, heel Limburg is al aan de beurt geweest over een uur. Dus om middernacht mag je naar binnen.
powerbank, kabeltje?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat we om 22:30 vertrekken en die om 0:00 weer op 0 springt. Heel flauw, maar ik hoop dat de batterij het redt om de hele tocht te loggen. Als ik op de pauzes even bij laad
Ja, maar daarvoor moet het dus pauze zijn, want je moet hem af doenquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee joh. Het blijft droog tot september
Zie je. Helemaal groenquote:
Klopt. Goed festivalquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt. Misschien is @:Fogel daar nog wel heen trouwens.
dingen buiten zettenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Net snel fiets nog maar even binnen gezet.
Ik kan zien per wandeling hoeveel stappen die hele tocht wasquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat we om 22:30 vertrekken en die om 0:00 weer op 0 springt. Heel flauw, maar ik hoop dat de batterij het redt om de hele tocht te loggen. Als ik op de pauzes even bij laad
Opschepperquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik kan wel
[..]
Ik kan zien per wandeling hoeveel stappen die hele tocht was
Nee. Ik denk drie maanden en de rest voorwaardelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:55 schreef Ama het volgende:
Denken jullie dat Ali B drie jaar celstraf gaat krijgen?
Wat dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
Oei paar notes in KLB gepakt denk ik
Ik was een beetje edgy dingen aan het postenquote:
sowquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
die ligt hier lekker opgerold op de bank is van MIJ.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
sow
middeleeuws weer hoor, een vrouw jouw bezit vinden
zat je zo diep in je spelletjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even melden dat ik weer veilig thuis ben. En nu naar bed.
Ik was Magic aan het spelen bij andere mensen.quote:
chocomelregen, zou dat niet geweldig zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:24 schreef CherryLips het volgende:
Er trekt hier een stevig buitje overheen.
DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMYLENEquote:
Paar regentonnen regelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
chocomelregen, zou dat niet geweldig zijn
SLETTOVANBELGIE!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMYLENE
0 kcalquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:29 schreef CherryLips het volgende:
Morgen chocola halen. Welke adviseren jullie?
Milka Vlinderquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:29 schreef CherryLips het volgende:
Morgen chocola halen. Welke adviseren jullie?
Uhm.. Nee, dat denk ik niet. Dan krijg je overal chocoladevlekken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
chocomelregen, zou dat niet geweldig zijn
Ik lig wel al in bed, maar slapen lukt nog niet.quote:
Maar wel gezond.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, pure chocola is walgelijk
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, pure chocola is walgelijk
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet. Dat is antimelkchocoladepropaganda.
Neehoor, dat is wetenschappelijk bewezen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet. Dat is antimelkchocoladepropaganda.
Door de Pure Chocolade-Maffia omgekochtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neehoor, dat is wetenschappelijk bewezen.
Maar waarom zou je dat doen. Het is goedkoper om die andere versies met minder cacao te makenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Door de Pure Chocolade-Maffia omgekocht
Omdat ik melk in mijn coco wilquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen. Het is goedkoper om die andere versies met minder cacao te maken
Ik heb er zelf nog 1 die ik nog wel wil gaan inwisselen... Maar 1 extra is niet verkeerdquote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:17 schreef Ama het volgende:
Kan ik iemand hier blij maken met een te goed bon van ¤25 voor theater enz. Meeste grote concertzalen doen niet mee dus ik heb er niks aan.
https://podiumcadeaukaart.nl/theater-en-concertbon
Stuur me even een DM. Dan open ik die morgen pas en stuur ik je het even.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nog 1 die ik nog wel wil gaan inwisselen... Maar 1 extra is niet verkeerd
Donequote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Stuur me even een DM. Dan open ik die morgen pas en stuur ik je het even.
Nu nog alles doen wat je van plan bent 😉quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:02 schreef Karzai het volgende:
27 euro gewonnen met de toto.
Ik zet vanavond een tientje in op Italië die tegen Albanië gaan spelen. Dat moeten ze toch wel kunnen winnen lijkt mij, sorry liesje.
Verder vandaag, in bed luieren met de radio aan.
Een eitje bakken met spek voor het ontbijt.
Saturday kitchen kijken op de bbc
Daarna naar de markt, een paar plantjes kopen om de overleden exemplaren te vervangen
En ik ga pistachenootjes en fruit halen.
Vanmiddag en vanavond voetballen kijken met een biertje blokje geitenkaas en nootjes
Op het menu vanavond staan kippenpootjes en een salade.
Dus jullie zijn weer helemaal op de hoogte, mijn dagboek is weer compleet voor vandaag
Het gaat hier niet zo lekker. Corona heeft mij al een week zwaar te pakken. Door de hoge koorts 4 dagen boezemfibrileren erbij gehad. Mijn olan is probereren wat warm te eten vandaag en verder zal het veel liggen zijn. Mijn benen kunnen mij momenteel niet echt dragenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:09 schreef Karzai het volgende:
Hoe gaat het verder met @:dotteke, jij nog plannen voor vandaag?
Lekker toch. Hier regent het voor de verandering eens 😉quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:09 schreef Karzai het volgende:
Rondje markt moet te doen zijn, ik hoop dat het een beetje droog blijft.
Huishouden is verder gedaan.
Dus ik kan het grootste gedeelte van de dag op mijn luie reet zitten
Oei, sterkte en beterschap. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat hier niet zo lekker. Corona heeft mij al een week zwaar te pakken. Door de hige koorts 4 dagen boezemfibrileren erbij gehad. Mijn olan is probereren wat warm te eten vandaag en verder zal het veel liggen zijn. Mijn benen kunnen mij momenteel niet echt dragen
Thnx. Ik vind 6 dagen wel genoeg. Hij mag nu weer vertrekken had helemaal geen zin in eten. Zelfs niet in koffie.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oei, sterkte en beterschap. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.
Ja veel rusten en proberen iets te eten is wel een verstandig idee.
Koppie thee, bouillon en een stukkie fruitquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Ik vind 6 dagen wel genoeg. Hij mag nu weer vertrekken had helemaal geen zin in eten. Zelfs niet in koffie.
Drink alleen water. En heb inderdaad gele kiwi’s, mandarijnen en bananen laten halen en een pak gele vlaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Koppie thee, bouillon en een stukkie fruit
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat hier niet zo lekker. Corona heeft mij al een week zwaar te pakken. Door de hoge koorts 4 dagen boezemfibrileren erbij gehad. Mijn olan is probereren wat warm te eten vandaag en verder zal het veel liggen zijn. Mijn benen kunnen mij momenteel niet echt dragen
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:27 schreef Karzai het volgende:
Ik ga proberen of ik nog wat kan slapen want het is nog erg vroeg
Jeetjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat hier niet zo lekker. Corona heeft mij al een week zwaar te pakken. Door de hoge koorts 4 dagen boezemfibrileren erbij gehad. Mijn olan is probereren wat warm te eten vandaag en verder zal het veel liggen zijn. Mijn benen kunnen mij momenteel niet echt dragen
Beterschapquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een nieuwe dan, ik heb de mijne al een paar jaar en die kan gerust 12 uur aan activiteit en dan is hij half leegquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Opschepper
Maar ja, dat kan ik ook als ik een actie start, maar dan slurpt die meer accu dus moet ik tussendoor bijladen.
Kan niet. Moet naar de wc. Anders heb ik een vies bed zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |