Oh noesquote:
Niks ernstigs hoor. Keelpijn , hoofdpijn, spierpijn, koortsigquote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh noesWat heb je?
* TheGirlNextDoor schuift theetje door
Ojee, met mannengriep ga je bijna dood hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niks ernstigs hoor. Keelpijn , hoofdpijn, spierpijn, koortsig
Dus verkoudheid/mannengriep
Ja, ik heb al een graf gegraven op mijn balkon voor het geval datquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ojee, met mannengriep ga je bijna dood hoor
Klinkt goedquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een graf gegraven op mijn balkon voor het geval dat
Nee zit series te kijken en haken en eet zo een perenijsje
Ja, even goed voor de keel. Klink als een kettingrokende, schorre kraaiquote:
Zullen we samen onder een steen kruipen en de wereld negeren?quote:
Covid gaat inmiddels weer goed rond.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niks ernstigs hoor. Keelpijn , hoofdpijn, spierpijn, koortsig
Dus verkoudheid/mannengriep
Zie deze week toch niemand, en met griep wil je ook geen mensen besmetten, dus ga niet testen. Is wel prima zo. Lekker in mijn eigen nestje en uitziekenquote:
Dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, even goed voor de keel. Klink als een kettingrokende, schorre kraai
[..]
Zullen we samen onder een steen kruipen en de wereld negeren?
Aws, jij bent altijd welkom onder mijn steenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dacht dat je het nooit zou vragen
Die wil ik sws nu niet. Ik ga eerst even douchen en mijn haar doen kijken of ik me dan wat beter voelquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar dan moet je die enge/vieze buitenwereld niet meenemen!
Mooi, dan gaan we samen onder de steenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die wil ik sws nu niet. Ik ga eerst even douchen en mijn haar doen kijken of ik me dan wat beter voel
nicequote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars schuift een stukje op in bed en laat jou een film/serie kiezen
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars schuift een stukje op in bed en laat jou een film/serie kiezen
Dan is de grote vraag, wat vind jij nou comfort tv?quote:
Een goede 90's comedy, Frasier ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan is de grote vraag, wat vind jij nou comfort tv?
(ik weet zeker dat mijn smaak slecht isdus ben benieuwd wat bij mensen met smaak in de mode is
)
Aha... onze smaken verschillenquote:
Wat ben jij aan het kijken dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aha... onze smaken verschillen
Dat had ik al gedacht
Maar jij bent gast in mijn bed, dus dat slingeren we aan(jouw smaak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |