quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen voetbal?Oh ja, dat is ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Steeds beter, maar nu moe want baby had een moeilijke nacht. Gelukkig gaat het de hele dag regenen, lekker bankhangen vandaagquote:
quote:
Daar ga je de komende jaren nog wel last van hebben gok ikquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Steeds beter, maar nu moe want baby had een moeilijke nacht. Gelukkig gaat het de hele dag regenen, lekker bankhangen vandaag
[..]
Kan, hoeft nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar ga je de komende jaren nog wel last van hebben gok ikNeem maar alle rust die je kan pakken
Lekker joh even thuis aanrommelen ❤️quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
En mijn verplichte vakantie is begonnen! Pas volgende week zaterdag weer dienst. Verder helemaal niks
Net de 24h van Le Mans aangezet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen voetbal aan het kijken?
Racen heb ik echt nog zoveel minder mee dan voetbalquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Net de 24h van Le Mans aangezet.
En spareribs besteld
Klinkt goed. Zelf gevaren? Geen regen gehad?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:37 schreef Faxie het volgende:
Voetbal![]()
Nee, zo lekker een plaatje opzetten en een potje poolen
4,5 Uur gevaren vandaag
Ja kitesurfenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zelf gevaren? Geen regen gehad?
Oh lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja kitesurfenGek genoeg amper regen aan de kust. Blij dat ik m'n kale klats nog even heb ingesmeerd
Ben gestopt vanwege spierpijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh lekkerKlinkt als een goede dag
Dat geloof ik wel ja. Morgen en vooral overmorgen zal het nog een beetje extra pijn doenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben gestopt vanwege spierpijnJe gaat het wel voelen na een tijdje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |