Jij bent nog niet wakkerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Die zin moet ik even nog een paar keer lezen hoor😂
Heb jij ijs?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
was net het viswijf van de straat. Uit het raam hangen om de postbode een ijsje aan te bieden
Geen IJs, maar ijsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent nog niet wakker
[..]
Heb jij ijs?
Nou...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen IJs, maar ijs
Wil je ook een perenijsje of raketje.
Ja, alleen ik bezit jou juist nietquote:
Op moment ben ik ook IJsvrij, ik heb hier geen vriezer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, alleen ik bezit jou juist nietvind je wel lief, maar jij bent vrij-IJS (weer eens wat anders dan IJS-vrij)
Je mag wel een ijsje van mijquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op moment ben ik ook IJsvrij, ik heb hier geen vriezer.
Yum!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen IJs, maar ijs
Wil je ook een perenijsje of raketje.
Je bent commando gegaan?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geleerd van gisteren en twee kledingstukken minder aangedaan vanmorgen. Hitte is nu iets beter te doen.
Commando slapenquote:
Kom eraan!quote:
Stiggy doelt op wat anders gok ik zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat commando had ik net opgevolgd... net wakker
Wel waar en graag gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tegan kijkt geen voetbal meer zo te zien
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |