Dat is een ploeg uit Armenië. Baku ligt in Azerbeidzjanquote:Op woensdag 27 november 2024 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ararat Erewan ? Is een naam die me in bed te binnen schoot.
Te recent voor mij.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ajax heeft er vorige maand nog gespeeld
Eerste letters ?:)quote:Op woensdag 27 november 2024 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ajax heeft er vorige maand nog gespeeld
Quarnobag Astania ?quote:
Qarabagquote:
Hoe heet de scheidsrechter uit die WK-66 finale Engeland-West-Duitsland en eventueel uit welk land ?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In welke stad staat het stadion met de naam van die grensrechter die dat doelpunt goedkeurde en noem 1 bespeler (club) van dat stadion?
Die kwam in ieder geval uit de voormalige Sovjet-Unie, volgens mij uit Azerbeidjan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet de scheidsrechter uit die WK-66 finale Engeland-West-Duitsland en eventueel uit welk land ?
Nee, de grensrechter bedoel je. Die hebben we net behandeld. Deze komt uit Europa.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die kwam in ieder geval uit de voormalige Sovjet-Unie, volgens mij uit Azerbeidjan.
Zwitser.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die kwam in ieder geval uit de voormalige Sovjet-Unie, volgens mij uit Azerbeidjan.
quote:
Dieuwertje Blok?quote:
Die zocht ik.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Dieuwertje Blok?
Nee zal wel Dienst zijn
Twente toch, in de adelaarshorst.quote:
Klopt.quote:
Lok Leipzig en FC Magdenburg ? Truste....Tot merrege........quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:18 schreef -XOR- het volgende:
Welke twee Oost-Duitse clubs speelden ooit een Europese finale?
Lokomitiv Leipzig is in ieder geval al goed. Goedenacht!quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lok Leipzig en FC Magdenburg ? Truste....Tot merrege........
Carl Zeiss Jena.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lokomitiv Leipzig is in ieder geval al goed. Goedenacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |