Och ja. Met die bekende spits.quote:Op zondag 24 november 2024 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
DOS natuurlijk. En Sparta ? Omdat je naar een bekende naam vraagt lijkt me door je laatste post.
Exact en exact.quote:Op zondag 24 november 2024 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
DOS natuurlijk. En Sparta ? Omdat je naar een bekende naam vraagt lijkt me door je laatste post.
De mooiste was Michel Valke tegen Oostenrijk. Malen onlangs nog, volgens mij van Tiggelen ook een keer, Mar die weet ik niet zekerquote:Op maandag 25 november 2024 17:19 schreef tong80 het volgende:
Noem 3 spelers die ooit een eigendoelpunt maakten in Oranje
Valke is goed. Daardoor gingen we later niet naar het WK-82. Oh ja, Malen. Van Tiggelen kan ik me niet herinneren. 2 van de eigen doelpunten vielen wel op een WK. Het grappige is dat ze op hetzelfde WK van het eigendoelpunt, ook nog een doelpunt bij de tegenstanders scoorden. Notabene als verdedigers.quote:Op maandag 25 november 2024 22:12 schreef slaveloos het volgende:
[..]
De mooiste was Michel Valke tegen Oostenrijk. Malen onlangs nog, volgens mij van Tiggelen ook een keer, Mar die weet ik niet zeker
Ernie Brandts toch onder andere ??quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valke is goed. Daardoor gingen we later niet naar het WK-82. Oh ja, Malen. Van Tiggelen kan ik me niet herinneren. 2 van de eigen doelpunten vielen wel op een WK. Het grappige is dat ze op hetzelfde WK van het eigendoelpunt, ook nog een doelpunt bij de tegenstanders scoorden. Notabene als verdedigers.
Klopt. Op het WK-78 in de halve finale tegen Italië. In de eerste helft maakte hij een sliding terwijl Piet Schrijvers uit z'n doel kwam. Brands passeerde Schrijvers, maar hij blesseerde hem ook. Daardoor moest Jan Jongbloed helaas de finale keepen. Er wordt vaak gezegd dat we toen Jan van Beveren misten, maar Schrijvers werd nog harder gemist in de finale. Brands scoorde in de tweede helft met een grandioze pegel wel in het goede doel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ernie Brandts toch onder andere ??
Ijsland ? Ik zocht eigenlijk nog Ruud Krol op WK-74.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat is op dit moment het hoogst geplaatste land op de FIFA wereldranglijst (Mannen) dat nog nooit aan een WK heeft deel genomen?
Er waren er al drie genoemd. Dus ik dacht dat de volgende vraag wel konquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijsland ? Ik zocht eigenlijk nog Ruud Krol op WK-74.
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik naar het antwoord zocht, maar die heeft nog een aantal landen boven zich.quote:
Venezuela ?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik naar het antwoord zocht, maar die heeft nog een aantal landen boven zich.
Het land wat ik zoek ligt niet in Europa
quote:
Volgens mij de speler van het wel of niet doelpunt in de finale tegen West-Duitsland. Sir Geoff Hurstquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef tong80 het volgende:
Er leeft nog 1 speler van Engeland WK-66. Welke speler ?
Correct.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij de speler van het wel of niet doelpunt in de finale tegen West-Duitsland. Sir Geoff Hurst
In welke stad staat het stadion met de naam van die grensrechter die dat doelpunt goedkeurde en noem 1 bespeler (club) van dat stadion?quote:
Tiblisi ? Dynamo Tiblisi. Oude club van Kipiani.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In welke stad staat het stadion met de naam van die grensrechter die dat doelpunt goedkeurde en noem 1 bespeler (club) van dat stadion?
Nee, je zit ook in het verkeerde landquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tiblisi ? Dynamo Tiblisi. Oude club van Kipiani.
Hij heet Bachramov. Nog een column over geschreven. Dit wordt een Oh-jaatje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, je zit ook in het verkeerde land
Dan moet het Baku zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, je zit ook in het verkeerde land
Dat klopt en nu nog het tweede deel van de vraagquote:
Ararat Erewan ? Is een naam die me in bed te binnen schoot.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat klopt en nu nog het tweede deel van de vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |