Klopt. Maar is eigenlijk de OP van het vorige topic.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:53 schreef pyl het volgende:
Dat is de legendarische Frans de Munck, oftewel "De Zwarte Panter". Op de foto is goed te zien waarom hij zo werd genoemd.
Makaayquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Maar is eigenlijk de OP van het vorige topic.
Noem 5 internationals van Vitesse
Ik had er veel meer moeten vragen.......De Munck, Bosvelt, vd Brom, Sturing.....quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Makaay
Latuheru
Theo Jansen
Vierklau
Hofs
De Stoopquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:58 schreef -XOR- het volgende:
Welke controversiele voetbalbestuurder en ondernemer betaalde als voorzitter van FC Amsterdam de spelers voor een groot deel zwart maar betaalde wel de boetes voor die spelers als ze door de belastingdienst gepakt werden?
Dé idd. Van Starlift. Sponsorde ook een volleybalclub.quote:
Fons Groenendijk ?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:23 schreef slaveloos het volgende:
Wie:
Fc den haag
Roda JC
Ajax
Manchester City
Sparta
FC Utrecht?
Knap! Stoop stond ooit in de bestuurskamer te dansen toen ie Fonsie verkocht had!quote:
Hoe heten de twee profvoetballende zoons van Jan van Dijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:38 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Knap! Stoop stond ooit in de bestuurskamer te dansen toen ie Fonsie verkocht had!
Dominique ja ik denk dat je gelijk hebt!quote:
Klopt. Trusten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:41 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Dominique ja ik denk dat je gelijk hebt!
Goodnight tong en mooie wedstrijd morgenquote:
Beetje subjectief, maar je doelt op zijn solo goal tegen Arsenal?quote:Op maandag 24 juni 2024 07:21 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie scoorde Ryan Giggs ooit zijn mooiste doelpunt ?
Die bedoel ik. Had in de vraag kunnen hinten, maar was dus niet nodig.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje subjectief, maar je doelt op zijn solo goal tegen Arsenal?
Verzin gelijk maar een nieuwe vraag. Ik ben daar echt heel slecht in.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die bedoel ik. Had in de vraag kunnen hinten, maar was dus niet nodig.
Doe ik. Ga daarna wel ff liggen.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verzin gelijk maar een nieuwe vraag. Ik ben daar echt heel slecht in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |