Ja of de tijd gaat zo snel..quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik dit inmiddels bijna maandelijks lees.
Bij wie shop je?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:50 schreef Ama het volgende:
Als je een koelkast koopt zetten ze die dan ook op zijn plek? Zag het alleen bij de wasmachine. #durftevragen
Ik heb al zo veel bespaard in mei en juni dat ik zelfs een 2022 zomer wel prima door zal kunnen komen zonder boven m'n eindverbruik van vorig jaar te komenquote:
Ik weet het nog niet zeker maar zoals het nu lijkt bij de Media Markt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij wie shop je?
Koelkast is vaak niet zo zwaar trouwens, da's met wasmachines een ander verhaal.
das pas fainquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga wraps met kip en paturain maken, want ik heb honger
helaas doet mn salaris dat niet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Per juli voeren ze de inflatiecorrectie door
Doe eens normie
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker maar zoals het nu lijkt bij de Media Markt.
Lijkt er wel op.quote:Witgoedservices
Nieuwe wasmachine, fornuis of ander witgoedapparaat nodig? Bij MediaMarkt kun je voor al je witgoed apparaten een aflever dag kiezen in de kalender. We bezorgen jouw nieuwe apparaat tot en met de vierde verdieping (tenzij er een lift beschikbaar is) en sluiten het aan. Indien gewenst nemen we jouw oude witgoedapparaat en het verpakkingsmateriaal mee.
Niet in juli.. wel in december.quote:
Ik zou daarvoor kiezen, want ik ben te debiel om een wasmachine of vaatwasser goed aan te sluitenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:53 schreef DeZwabber het volgende:
Coolblue sluit hem ook aan voor een paar tientjes extra geloof ik.
Ik vind vooral het "we voeren de oude af" echt top.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daarvoor kiezen, want ik ben te debiel om een wasmachine of vaatwasser goed aan te sluiten
Dat laat ik over aan de experts.
de onderhandelingen over mijn cao lopen nog. terwijl de oude cao al in april verlopen is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet in juli.. wel in december.
Ja maar ze waren laatst ook al duurder geworden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Per juli voeren ze de inflatiecorrectie door
Doe eens normie
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, deze maand 3,5 % erbij.
Koelkast, modem, vaste telefoonaansluiting?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Mijn gemiddelde stroomverbruik tijdens m'n vakantie was 2kwh, hoe dan
* Nattekat gaat op jacht naar sluipverbruikers
Met de wasmachine doe ik dat sowieso want zwaar, ik kan zelf ook niet goed tillen en dan weet ik zeker dat het goed is gedaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daarvoor kiezen, want ik ben te debiel om een wasmachine of vaatwasser goed aan te sluiten
Dat laat ik over aan de experts.
Is vrij standaard dat winkels die dat soort artikelen verkopen in ieder geval een installeer/meeneemservice bieden.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer een 'discussie' die ik meteen heb afgekapt op Instagram met zo'n broekie dat van die denigrerende kusje-smileys gebruikt als hij denkt gelijk te hebben.
Dat wordt er ook weer zo eentje.
Zal de koelkast wel zijn ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Koelkast, modem, vaste telefoonaansluiting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |