abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 12 juni 2024 @ 20:01:29 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_213884347

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_213885523
Hebben we Pedersen al geruild voor Karsdorp?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 12 juni 2024 @ 21:47:09 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213885725
Toppers uit de franse derde divisie en de mls.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213885794
Lopez en Bullaude vielen ook tegen. Aankopen in dezelfde categorie. (Bullaude komt trouwens ook weer terug deze zomer toch?)

Maar gokjes als Beelen en Wieffer hebben weer uitstekend uitgepakt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_213885918
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Lopez en Bullaude vielen ook tegen. Aankopen in dezelfde categorie. (Bullaude komt trouwens ook weer terug deze zomer toch?)

Hollandse Jongens ^O^
pi_213886213
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Kunstof luiken genot?
Dat is als je de Moerdijk over bent al.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Je kan een lelijke huis met wat verbouwing erg mooi maken :)
Als je je eigen huis mooi maakt is niet gelijk het hele dorp gezellig geworden.
  woensdag 12 juni 2024 @ 22:40:58 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213886252
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:

Van den Belt, Kasanwirjo, Taabouni wat minder
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 juni 2024 @ 22:43:48 #8
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_213886288
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
Taabouni
Werd die niet gewoon gehaald als cadeautje voor Kokcu om nog een jaar te blijven?
pi_213886347
Grapje daargelaten; er zitten nog genoeg pareltjes tussen in de eerste- en eredivisie.

Jammer dat we in het verleden jongens als Schouten, Dallinga, Dumfries nota bene in de eigen achtertuin zijn misgelopen. Om er nog maar niet over te beginnen dat de duurste spelers die voor Feyenoord hebben gespeeld, al in de jeugd zijn vertrokken (Ake, de Roon, Summerville, Lang, Maatsen).

Natuurlijk kun je niet altijd raak schieten, maar wat dat betreft alleen maar mooier dat nu vooral juist de eigen jeugdspelers recordbedragen opleveren (Malacia, Kokcu, Geertruida) en we al diverse toppers voor een fooitje hebben opgepikt (Trauner, Wieffer, Beelen, Aursnes).

Ik hoop dat Feyenoord de komende jaren lekker verder blijft bouwen aan de jeugdopleiding, jeugdscouting en scouting, de interne organisatie en technische staf.

Voorbij op alle fronten!
pi_213886400
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 22:43 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Werd die niet gewoon gehaald als cadeautje voor Kokcu om nog een jaar te blijven?
Natuurlijk wel. Die knul was gewoon zo goedkoop mogelijke selectievulling, die dan ook nog eens beste vriendjes was met Kokcu en naar het schijnt een positieve, gemotiveerde en professionele houding had. Niemand, inclusief hij zelf, heeft ooit écht gedacht dat die het ging halen.

In iets mindere mate geld dat ook voor Belt, die net als de padelbaan een kadootje voor SlotGod was.
pi_213886535
Mijn God. Neraysho Meritchio Kasanwirjo is broer van Nerivio Kasanwirjo (FC Lisse) en Kennynho Kasanwirjo (Ajax Jeugd).

Die ouders hebben stoned op het. Toetsenbord zitten rammen of wat?
  woensdag 12 juni 2024 @ 23:00:29 #12
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_213886540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:00 schreef De_Pel het volgende:
Toetsenbord zitten rammen of wat?
NegercultuurGOD
  woensdag 12 juni 2024 @ 23:11:21 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213886719
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:00 schreef De_Pel het volgende:
Mijn God. Neraysho Meritchio Kasanwirjo is broer van Nerivio Kasanwirjo (FC Lisse) en Kennynho Kasanwirjo (Ajax Jeugd).

Die ouders hebben stoned op het. Toetsenbord zitten rammen of wat?
Niet iedereen kan een boerenkoolnaam als Mats hebben
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213886752
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Niet iedereen kan een boerenkoolnaam als Mats hebben
Erg jammer…

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213887637
Stengs laten vertrekken en Steijntje halen zou ik wel een mooi scenario vinden.
pi_213887857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 05:16 schreef Kerftminister het volgende:
Die is doelgericht maar voetballen kan die niet en creativiteit heeft die ook niet. Ook maar 3 assists dit jaar. Echt ver van weg blijven.
pi_213887877
Tja Stengs kan alleen passen en geeft niet thuis in belangrijke wedstrijden. Al die eredivisie spelers mankeren ergens wel.
  donderdag 13 juni 2024 @ 07:08:40 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213887917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 05:16 schreef Kerftminister het volgende:
:D :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213887946
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 06:56 schreef Kerftminister het volgende:
Tja Stengs kan alleen passen en geeft niet thuis in belangrijke wedstrijden. Al die eredivisie spelers mankeren ergens wel.
Ah ja in dit geval, doe maar dan.
pi_213888096
Nee, geef mij ook maar Stengs ipv Steijn.
  donderdag 13 juni 2024 @ 08:05:13 #21
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_213888274
Dat ‘Stengs geeft niet thuis in belangrijke wedstrijden’ is ook wel zijn eigen leven gaan leiden, was nog altijd je beste man tegen Celtic en Lazio. En ja die potjes was je een stuk beter, maar het is wel zo’n beetje de enige speler die dat soort wedstrijden kan openbreken.
Makkelijk eerste
  donderdag 13 juni 2024 @ 08:12:11 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213888338
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat ‘Stengs geeft niet thuis in belangrijke wedstrijden’ is ook wel zijn eigen leven gaan leiden, was nog altijd je beste man tegen Celtic en Lazio. En ja die potjes was je een stuk beter, maar het is wel zo’n beetje de enige speler die dat soort wedstrijden kan openbreken.
Stengs is wel een beetje de ultieme als het draait voetballer.

Maar dan nog zijn dat soort spelers alleen al ontzettend belangrijk om in je team te hebben als je tegen een muur moet aan voetballen. Alleen al de gedachte dat je de iets betere versie van Immers zou prefereren boven Stengs maakt mij misselijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 13 juni 2024 @ 08:19:16 #23
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_213888386
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Stengs is wel een beetje de ultieme als het draait voetballer.

Maar dan nog zijn dat soort spelers alleen al ontzettend belangrijk om in je team te hebben als je tegen een muur moet aan voetballen. Alleen al de gedachte dat je de iets betere versie van Immers zou prefereren boven Stengs maakt mij misselijk.
Niet helemaal eens met het eerste omdat Stengs nou ook plots beslissend kan zijn als het totaal niet draait. Vaak genoeg dat ik mij kapot erger aan hem en hij plots een beslissende actie heeft. En vuile meters maakt hij ook altijd wel in tegenstelling tot bijv de Kroaat. Alleen in wedstrijden waar veel duels op het middenveld worden uitgevochten is het niks, dan komt zijn slapheid naar boven.

Verder wel eens alhoewel je Lingr het liefst wel vervangt door een lopende tien.
Makkelijk eerste
  donderdag 13 juni 2024 @ 08:20:57 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213888414
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Niet helemaal eens met het eerste omdat Stengs nou ook plots beslissend kan zijn als het totaal niet draait. Vaak genoeg dat ik mij kapot erger aan hem en hij plots een beslissende actie heeft. En vuile meters maakt hij ook altijd wel in tegenstelling tot de Kroaat. Alleen in wedstrijden waar veel duels op het middenveld worden uitgevochten is het helemaal niks, dan komt zijn slapheid naar boven.

Verder wel eens alhoewel je Lingr het liefst wel vervangt door een lopende tien.
Wel benieuwd of hij dit seizoen stappen kan maken, dat zit er namelijk wel in bij hem naar mijn mening. Afgelopen seizoen was hij toch ook een beetje aan het kloten nog steeds met fitheid. Nu kan hij lekker op een lange vakantie, geen EK. Maarja, als je dan op vakantie gaat met Joey Kooij en de hele familie De Boer kan ik me niet echt voorstellen dat je tot rust komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213888451
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Wel benieuwd of hij dit seizoen stappen kan maken, dat zit er namelijk wel in bij hem naar mijn mening. Afgelopen seizoen was hij toch ook een beetje aan het kloten nog steeds met fitheid. Nu kan hij lekker op een lange vakantie, geen EK. Maarja, als je dan op vakantie gaat met Joey Kooij en de hele familie De Boer kan ik me niet echt voorstellen dat je tot rust komt.
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')