Bij mij gaan bijna al mijn pooltjes via Scorito dus dan is het allemaal gedoe om het allemaal iets anders in te vullenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Een groot gedeelte van de pooltjes ingevuld.
Ik heb er zo'n zin in jongens.
Ik doe ook altijd grotendeels hetzelfde omdat ik het lastig vind om 'tegen mijn gevoel' in te gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij gaan bijna al mijn pooltjes via Scorito dus dan is het allemaal gedoe om het allemaal iets anders in te vullen
Bozeniek bij Slowakije in de spits.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet nog even mijn eigen pooltje invullen(die waar Wim Hordijk aan mee gaat doen).
Verder doe ik natuurlijk mee op DEN FOKS met die van jou.
En ook in DE APP hebben we een pool. Morgen begint al dat spektakel eindelijk. Slovenië - Servië
Nu al zo'n zin in.
We vinden het wel fijn dat je nu weer hier bent maat. @GGMM ook, ook al schittert hij in afwezigheid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Alleen op werk en op FOK! een poule. Gelukkig maar, want in meer heb ik echt geen zin.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We vinden het wel fijn dat je nu weer hier bent maat. @:GGMM ook, ook al schittert hij in afwezigheid.
Ik wilde een Slowakijkeshirt kopen met SauerGod maar dat shirt is nergens te krijgen en ze hebben als enige land een standaard lelijk templatequote:Op donderdag 13 juni 2024 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bozeniek bij Slowakije in de spits.Schijnt het overigens vrij aardig te doen.
Morgen al. Wtfquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet nog even mijn eigen pooltje invullen(die waar Wim Hordijk aan mee gaat doen).
Verder doe ik natuurlijk mee op DEN FOKS met die van jou.
En ook in DE APP hebben we een pool. Morgen begint al dat spektakel eindelijk. Slovenië - Servië
Nu al zo'n zin in.
Ik heb mij ook nog even aangemeld maatquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Een groot gedeelte van de pooltjes ingevuld.
Ik heb er zo'n zin in jongens.
Erg leuk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mij ook nog even aangemeld maat
Ik zie er veel users tussen staan die hier niet meer komen, zoals Lenny of NSBer Wuppie. Zitten die er nog in van een vorig eindtoernooi of zijn ze het echt maar zijn ze gewoon te schijterig om hier mee te posten?quote:
Nee ik had eigenlijk iedereen van te voren even moeten verwijderen. Doe ik wel tijdens het toernooi als ze niks invullen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie er veel users tussen staan die hier niet meer komen, zoals Lenny of NSBer Wuppie. Zitten die er nog in van een vorig eindtoernooi of zijn ze het echt maar zijn ze gewoon te schijterig om hier mee te posten?
Ik heb de popcorn allang klaar makker.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit gaat zo'n waanzinnige topshow worden.
De voorpret is al geweldig. Gisteren zo genoten van Mona Keijzer en Caroline. Steeds achter Wilders staan als die werd geïnterviewd. Daarna als wethouder Hekking 20 keer :"Daar kan ik of mag ik niks over zeggen."quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Alle users in POL die nu een hartaanval krijgenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik kan het ze aanraden. Daarna kan het alleen maar beter gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alle users in POL die nu een hartaanval krijgen
Dit kabinet gaat het begrip afgang een nieuwe dimensie geven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alle users in POL die nu een hartaanval krijgen
Copium
Ik hoop hetquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit kabinet gaat het begrip afgang een nieuwe dimensie geven.
Fopkabinet
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |