Het is wel een beetje goedkoop scoren op rechts ja.quote:
Max 100 op elke snelweg. Buiten de Randstad vouwen ze zichzelf toch wekelijks om een boom langs een N-weg dus hun eisen over doorkarren op de lege snelweg tussen Losser en Oldenzaal nemen we niet serieus.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is wel een beetje goedkoop scoren op rechts ja
Maar die fluïde snelheidslimieten heb ik altijd moeilijk irritant gevonden.
Mensen die vroem vroem toejuichen vind ik dan weer moeilijk irritant. Als we weer 130 mogen rijden leidt dat tot meer verkeersslachtoffers, tot meer uitstoot van stikstof, tot meer gebruik van fossiele brandstoffen en, ironisch genoeg, tot meer files. Je moet wel een onvoorstelbare teringdebiel zijn om dat toe te juichen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is wel een beetje goedkoop scoren op rechts ja.
Maar die fluïde snelheidslimieten heb ik altijd moeilijk irritant gevonden.
10:01 Doku met opvallende dreadlocks en ook een geblondeerde De Ketelaere.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:05 schreef VoMy het volgende:
LIVESTREAM RODE DUIVELS. Belgen onder erehaag van vijftien stewards op vliegtuig en klaar voor vlucht naar Duitsland
Houden jullie wel de liveblog over de vlucht van de RODE DUIVELS naar Duitsland nauwgezet in de gaten?
Zomaar wat hoogtepunten:
9:24 Op weg naar tarmac
9:28 Daar is de bus
9:37 Nog even terug voor fotomoment
9:40 Tedesco en zijn staf in laatste bus
130 kan wel eens een mooie stok worden. Vooral omdat dat als een van de eerste dingen gelekt werd, zo wereldverbeterend werd dat geacht.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
130 gaat er niet komen. Behalve misschien langs Oostvaardersplassen want dat is enige plek waar het kan dacht ik te hebben gezien op een kaartje. Anders moet je eerst honderden boeren afkopen met zak geld van welgeteld nul euro en daar mogen ze BBB voor bedanken.
Compleet lachwekkend idee.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:05 schreef VoMy het volgende:
LIVESTREAM RODE DUIVELS. Belgen onder erehaag van vijftien stewards op vliegtuig en klaar voor vlucht naar Duitsland
Houden jullie wel de liveblog over de vlucht van de RODE DUIVELS naar Duitsland nauwgezet in de gaten?
Zomaar wat hoogtepunten:
9:24 Op weg naar tarmac
9:28 Daar is de bus
9:37 Nog even terug voor fotomoment
9:40 Tedesco en zijn staf in laatste bus
Heeft HLN 800 werknemers?quote:10:42
Druk gevolgde vlucht
De vlucht van de Rode Duivels wordt alvast gretig gevolgd: op Flightradar meer dan 800 aandachtigen. De landing is al voorzien over twintig minuten - iets vroeger dan gepland dus.
Ook als staatssecretaris trouwens, voor het broodnodige tegenwicht.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:01 schreef hhh38 het volgende:
Heb ik jarenlang geklaagd over altijd VVD ministers op I&W, krijgen we nu een PVV'er.
Vroemvroem²
De obesitas van onze jeugd (en ouderdomskwalen van de hordes pensioensgerechtigden), mede mogelijk gemaakt door de kinderen in Congo. En over twintig jaar met opgeheven vinger naar Indonesië. Dat ze al onze batterijen niet zomaar in de natuur kunnen dumpen...quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En ondertussen natuurlijk kankeren op elektrische fietsen en fatbikes die te hard gaan. Godverdomme, mongolenwereld.
Van Brussel naar Stuttgart vliegenquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:09 schreef VoMy het volgende:
11:07 Rode Duivels zijn geland
Perfect op schema: de Duivelse 'Trident' met vluchtnummer SN1163 is geland op Stuttgart Airport.
Die hebben er zelfs een vliegveld voor uit de grond gestampt!quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederland ook van Zeist naar Wolfsburg
Sorry wat?quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat Harry Mens op Marianne Timmer ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |