Hoe dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:30 schreef rival het volgende:
Je kan instellen of binnengekomen foto's via whatsapp direct worden opgeslagen in de fotorol of dat je dit handmatig moet doen.
Apple is helemaal top maar misschien dat je daar zelfs te dom voor bent?
Je kan ook naar de chat gaan, dan op de naam van de persoon klikken, dan zie je de foto staan bij "media, links en documenten" Daar kan je de foto opslaan.quote:
Dit inderdaad.quote:
Bij Instellingen, Apps en dan Whatsapp kan je aangeven dat media gelijk aan je filmrol moet worden toegevoegd. Dan gaat het goed dacht ik...quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:24 schreef Ypmaha het volgende:
Wat een ramp is dat zeg. Prive heb ik een android, voor werk sinds kort een iPhone. Ik stuur dus een foto van mijn prive telefoon naar mijn werktelefoon, die ik vervolgens als profielfoto op whatsapp in te stellen.
Die hele foto is dus nergens te bekennen
Ik kan 'alle' foto's zien, waar de media van whatsapp dus niet bij staat. Ook kan ik de albums zien, waar ook geen whatsapp media bij staat. Als ik op het icoontje druk om mijn whatsapp profielfoto te veranderen kan ik alleen zelf een foto kiezen, kiezen uit mijn albums (zonder whatsapp foto's), of een avatar kiezen.
Maarja Apple is helemaal top hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |