Om een of andere reden worden je plaatjes niet zichtbaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:06 schreef MisterFox het volgende:
En weer een nieuwe serie gevederde vrindjes
Vanuit een vakantiehuisje in Zeeland:
Zojuist een kokmeeuw in de bijna-avondzon op het dak:
[ afbeelding ]
En meerkoeten die hun jongen voederen.
[ afbeelding ]
En welk vogeltje is dit?? (bewogen want bleef niet stilzitten)
Witte kwikstaart?
[ afbeelding ]
Zal vanavond even kijkenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Om een of andere reden worden je plaatjes niet zichtbaar.
Bij mij blijft er ook bijzonder weinig weekend over om beestjes te gaan lastigvallen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:35 schreef MisterFox het volgende:
Weer mooi geschoten! Ik zit ziek thuis dus ik vrees dat dit weekend hem niet gaat worden.
Wow, die kleurenquote:Op donderdag 21 november 2024 15:48 schreef CaseJunky het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de meest geweldige foto ooit, maar de locatie is toch wel wat uniek. Deze jongen zit elke dag op nog geen 2 meter van mijn kantoor, en laat zich elke dag wel even zien terwijl die aan het vissen is of gewoon even uitrustien.
De kans is inmiddels vrij groot dat als je in de Oostvaardersplassen komt je zeearenden kunt zien, er zitten er best wel veel. Toch blijft er een geluksfactor in zitten, ze kunnen ook met zijn allen op pad zijn en ze hebben nogal een groot bereik.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:23 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog geen tien minuten bij de Oostvaardersplassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruine Kiekendief:
[ afbeelding ]
Fitis:
[ afbeelding ]
Een beetje licht is wel een MUSt.quote:Op maandag 15 september 2025 22:38 schreef Ouwesok het volgende:
Nog maar eens een paar mussen doen. Wederom in de dierentuin en daarom allesbehalve schuw.
De meesten zaten op schaduwplekken
[ link | afbeelding ]Passer domesticus by Ouwesok, on Flickr
En dan één die wél mooi licht aantrok
Het effect blijft hilarisch als je in een dierentuin mussen fotografeert. Voorbijgangers kijken eens goed naar zo'n mus en komen dan tot de conclusie dat het in al zijn gewoonheid eigenlijk best wel een apart vogeltje is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |