want de rest spreekt zo goed nederlandsquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Nu vond ik het bij PSV geen topper, maar gezien leeftijd, profiel, positie, multifunctionaliteit en ervaring snap ik wel dat Farioli met hem door wil. Nederlands sprekend en kan zijn spelfilosofie via Rosario makkelijk overbrengen op de rest...
ja ff afwachten. Krakau zou wel een mooi tripje zijn. Wij gingen maar villa uit zonder kaart, leuk maar uiteindelijk bleven we toch maar hangen in londenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik dacht eigenlijk dat het geplaatste team altijd het voordeel van de laatste wedstrijd had. Ik ga alleen niet naar Kazachstan en Cyprus is mij even te gek eigenlijk.
De rest van de tripjes zijn wel.![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen ik moet hopen dat ik een kaart heb. Ik ging naar Brighton zonder kaart en dat vond ik erg matig.
ja ik was toen net 2 maanden in dienst bij mijn nieuwe werkgever dus was een beetje lastigquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja ff afwachten. Krakau zou wel een mooi tripje zijn. Wij gingen maar villa uit zonder kaart, leuk maar uiteindelijk bleven we toch maar hangen in londen
nee helaas niet. Even uitgeweest ivm ziekte maar nu gaan we er weer voorquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik was toen net 2 maanden in dienst bij mijn nieuwe werkgever dus was een beetje lastig
heb je eu voor volgend jaar? volgens mij zijn er een hoop afgevallen namelijk
nah opzich heeft farioli hem een heel jaar gescout natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ajax laat oog vallen op Pablo Rosario
Bord-spaghetti-op-de-schoot-scouting
sterktequote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nee helaas niet. Even uitgeweest ivm ziekte maar nu gaan we er weer voor
zou mooi zijn als het lukt idd voor ons beidenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sterkte
ik vis de afgelopen jaren alleen niet bij de voorronde achter het net
hopelijk dit jaar beter omdat er zeker 1200 zijn afgevallen
Te licht ooit en via almere city een andere route genomen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oud-jeugdspeler toch ook die Rosario
hoop dat hij bij nice heeft leren voetballenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oud-jeugdspeler toch ook die Rosario
Als je je spelfilosofie via Rosario moet gaan overbrengen zou ik gaan twijfelen aan de spelfilosofie.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Nu vond ik het bij PSV geen topper, maar gezien leeftijd, profiel, positie, multifunctionaliteit en ervaring snap ik wel dat Farioli met hem door wil. Nederlands sprekend en kan zijn spelfilosofie via Rosario makkelijk overbrengen op de rest...
Prima speler voor Ajax. WIJ van PSV streven hogere doelen na dus voor ONS ongeschikt. Veel plezier met Pablo.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoop dat hij bij nice heeft leren voetballen
bij psv kon hij dit namelijk niet
laten we de visie van een psv-watcher vragen
@:psvcl @:buitendam @:de_boswachter graag jullie visie
Heb je toch helemaal niet nodig, dan moeten er echt wel wat spelers vertrekken en dan nog eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:29 schreef TheVulture het volgende:
ok Klaasquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
27, dan is het goed lijkt wel, nu is het wel zo dat ze bij VI ook niet meer zo serieus zijn als ze waren dus daar hoop ik dan maar op.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Spelers met een goede techniek zijn niet meer gewenst . Net als bij pakweg een FC Utrecht of Groningen , als ze maar lekker hard werken voor hun kk geld.
Heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je haalt ze natuurlijk om de balans in je selectie te herstellen. De leeftijdscategorie 26-28 aanvullen met Nederlanders die bekend zijn met Ajax en niet miepen als ze eens op de bank zitten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Riedewald zit al jaren op de bank, dat is hoogstwaarschijnlijk helemaal niets meer.
Weghorst als speler prima, maar zo'n Rosario is een dertien in een dozijn speler die te weinig toevoegt, zelfs geen restwaarde.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:38 schreef Wotte het volgende:
Rosario, Weghorst allemaal geen slecht idee mits de prijs goed is.
Na PSV nooit meer gezien, kon er bij ons geen knikker van.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou weer een treurig seizoen betekenen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
27, dan is het goed lijkt wel, nu is het wel zo dat ze bij VI ook niet meer zo serieus zijn als ze waren dus daar hoop ik dan maar op.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na PSV nooit meer gezien, kon er bij ons geen knikker van.
quote:
Ik spring van een brugquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Prima speler voor Ajax. WIJ van PSV streven hogere doelen na dus voor ONS ongeschikt. Veel plezier met Pablo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |