Vooral een speler die op geen enkele manier écht past in de speelstijl van Ajax/een 4-3-3. Compleet gestoord dus als je daar een smak geld voor neerlegt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Mikhautadze lijkt me ook vooral een kwestie van een mentaal geknakte speler die totaal geen vertrouwen voelde hier. Als je die een trainer geeft die wel vertrouwen in 'm uitstraalt is ie ineens stukken beter, spelers zijn af en toe net mensen.
Dat was cynisch maatquote:Op woensdag 19 juni 2024 09:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij wou zelf niet meer voor Ajax spelen hoe zie je dat voor je?
Dat klopt ook wel, maar zo slecht als die jongen nu uit de verf kwam had ook echt wel te maken met een gebrek aan vertrouwen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral een speler die op geen enkele manier écht past in de speelstijl van Ajax/een 4-3-3. Compleet gestoord dus als je daar een smak geld voor neerlegt.
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken als Wout op de bank zit, ik zie namelijk niet echt een opstelling waarin er plek is voor zowel hem als Brobbeyquote:
Vrees toch dat het ook een beetje voorsorteren is op het feit dat Brobbey gaat vertrekken. Kan mij inderdaad niet voorstellen dat Weghorst naar Ajax gaat voor een plek op de bank.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken als Wout op de bank zit, ik zie namelijk niet echt een opstelling waarin er plek is voor zowel hem als Brobbey
Stikjaloers.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
MFK Ru¸omberok (SVK) - FC Tobol (KAZ)
Kilmarnock FC (SCO)
Silkeborg IF (DEN)
FK Vojvodina (SRB)
KF Llapi 1932 (KOS) - Wisła Kraków (POL)
Onze mogelijke tegenstander bij de loting vanmiddag.
Rosario komt toch gewoon uit de Ajax jeugd?quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weghorst, Rosario. Kunnen we ook gewoon wat Ajacieden halen?
en panathinaikos en maccab tikvahquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
MFK Ru¸omberok (SVK) - FC Tobol (KAZ)
Kilmarnock FC (SCO)
Silkeborg IF (DEN)
FK Vojvodina (SRB)
KF Llapi 1932 (KOS) - Wisła Kraków (POL)
Onze mogelijke tegenstander bij de loting vanmiddag.
llapi uit altijd lastigquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moeten eerst nog wel langs KF Llapi 1932, die zijn niet te onderschatten.
Ben je wel echt in een balkanstadion geweest als er geen sintelbaan ligt?quote:
Was Belgrado zoveel duurder?quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:08 schreef Tjacka het volgende:
GEBOEKT![]()
![]()
alleen ik vlieg vanaf ehv naar boedapest en dan pak ik flixbusie naar novi sad
Ik zie er wel een suarez lite in en die deed het bij Ajax niet slecht.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral een speler die op geen enkele manier écht past in de speelstijl van Ajax/een 4-3-3. Compleet gestoord dus als je daar een smak geld voor neerlegt.
Die bus heb ik ook gepakt afgelopen winter.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:08 schreef Tjacka het volgende:
GEBOEKT![]()
![]()
alleen ik vlieg vanaf ehv naar boedapest en dan pak ik flixbusie naar novi sad
en de middag bus?quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die bus heb ik ook gepakt afgelopen winter.
Zorg dat je de ochtend bus hebt en niet de avond. Bespaart je uren bij de grens.
Dat is vervelend.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Tjacka Wedstrijd wordt mogelijk niet gespeeld in Novi Sad, maar in Backa Topola aldus Ajaxlife.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Tjacka Wedstrijd wordt mogelijk niet gespeeld in Novi Sad, maar in Backa Topola aldus Ajaxlife.
https://www.ajaxlife.nl/a(...)stander-fk-vojvodinaquote:Het uitduel wordt namelijk in de TSC ArenA in Backa Topola gespeeld. Ajax adviseert Ajacieden in Belgrado te verblijven en te wachten met het boeken van de reis tot er meer informatie beschikbaar is.
Zonde, Novi Sad is veel boeiender dan Backs Topola.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:01 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
https://www.ajaxlife.nl/a(...)stander-fk-vojvodina
7 miljoen voor Rosario, wat is dit nou weerquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wacht, wat. Dacht die zal wel transfervrij zijn
Nouja ze verkopen het grootste brandhout een jaar later weer voor 12 mil dus dan valt het allemaal mee.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:05 schreef GotenSSJ het volgende:
7 miljoen voor Rosario, het moet allemaal niet gekker worden.
Maar om het dan direct weer in een middelmatige speler te stoppen is ook weer zoiets. Niet om aan te gluren in z'n PSV tijd, maar die trainer zal het wel in hem zien zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja ze verkopen het grootste brandhout een jaar later weer voor 12 mil dus dan valt het allemaal mee.
Spelers in die leeftijdsgroep die niet miepen als ze op de bank zitten zijn ambitieloze danwel talentloze figuren en moet je niet willen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je haalt ze natuurlijk om de balans in je selectie te herstellen. De leeftijdscategorie 26-28 aanvullen met Nederlanders die bekend zijn met Ajax en niet miepen als ze eens op de bank zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |