Ik word moe van alle geruchten over verdedigers. Wanneer krijgen we weer voetballers op het middenveld en in de aanval? Ik zat naar Portugal te kijken en heb enorm sentimenteel naar Vitinha zitten kijken. Gewoon: een middenvelder met een surplus aan techniek, een fluwelen balbehandeling. Hij was geeneens heel effectief, maar gewoon weer een keer een meester over de bal. Sinds Frenkie geen normale middenvelder meer in het team.quote:Op zondag 23 juni 2024 08:31 schreef manny het volgende:
We hebben meneer Mokio bijna binnen. Jong speler.
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-wint-strijd-om-mokio
Beiden kunnen samen uiteraard. Een talentvolle verdediger oppikken en een goede voetballende middenvelder zoeken / kopen / opleiden. Laten we Frenkie niet meteen als de norm zien, maar heel graag een speler die de bal wil hebben; bomvol techniek, die kan vertragen of juist versnellen als dat nodig is. Ongelooflijk dat we die nog moeten zoeken (en dat ben ik 100% met je eens) want we hebben geloof ik 10.000 middenvelders in de selectie.quote:Op zondag 23 juni 2024 08:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik word moe van alle geruchten over verdedigers. Wanneer krijgen we weer voetballers op het middenveld en in de aanval? Ik zat naar Portugal te kijken en heb enorm sentimenteel naar Vitinha zitten kijken. Gewoon: een middenvelder met een surplus aan techniek, een fluwelen balbehandeling. Hij was geeneens heel effectief, maar gewoon weer een keer een meester over de bal. Sinds Frenkie geen normale middenvelder meer in het team.
Kunnen we dan niet eerst er 4 lozen die er niet zoveel van kunnenquote:Op zondag 23 juni 2024 08:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik word moe van alle geruchten over verdedigers. Wanneer krijgen we weer voetballers op het middenveld en in de aanval? Ik zat naar Portugal te kijken en heb enorm sentimenteel naar Vitinha zitten kijken. Gewoon: een middenvelder met een surplus aan techniek, een fluwelen balbehandeling. Hij was geeneens heel effectief, maar gewoon weer een keer een meester over de bal. Sinds Frenkie geen normale middenvelder meer in het team.
Ik sta achter klaasweetallesquote:Op zondag 23 juni 2024 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Mischien kan @:wotte ons vertellen waar de top aankopen blijven
met deze selectie ga je komend seizoen nog harder onderuit dan afgelopen seizoen
Ik zou me eerder zorgen maken of Ueda als vervanger Gimenez een teken aan de wand is.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Mischien kan @:wotte ons vertellen waar de top aankopen blijven
met deze selectie ga je komend seizoen nog harder onderuit dan afgelopen seizoen
Giminez ook nietquote:Op maandag 24 juni 2024 00:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken of Ueda als vervanger Gimenez een teken aan de wand is.
Die kan er namelijk echt geen kut van.
waarom die idioot verweij en niet gewoon Ajax het zelf laten zeggen?quote:
huh? Die hebben het toch ook zelf gecommuniceerd?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
waarom die idioot verweij en niet gewoon Ajax het zelf laten zeggen?![]()
![]()
[ [url=https://www.ajax.nl/media/e1aoikud/mokio-header.jpg?rxy=0.49998588641000025,0.37068720612951733&width=1960&height=719&v=1dac6484891a360&quality=85]afbeelding ]
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Jorthy Mokio over de komst van de zestienjarige centrale verdediger naar Amsterdam. De Belg tekent bij Ajax een contract dat per 1 juli 2024 ingaat en een looptijd heeft van drie jaar, tot en met 30 juni 2027. De overstap van Mokio is onder voorbehoud van enkele formaliteiten. [/url]
Waarom dan een bericht van verweij nemen en niet gewoon van ajax zelfquote:Op maandag 24 juni 2024 18:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
huh? Die hebben het toch ook zelf gecommuniceerd?
Ow hier. Ja goeie vraagquote:Op maandag 24 juni 2024 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dan een bericht van verweij nemen en niet gewoon van ajax zelf
Kwam voorbij, linken van twitter is makkelijk en je ziet meteen waar het om gaatquote:Op maandag 24 juni 2024 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dan een bericht van verweij nemen en niet gewoon van ajax zelf
De twee potjes ervoor was het comedy capers.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:08 schreef manny het volgende:
Sutalo trouwens wel gewoon basis elk potje en laatste pot speelde hij redelijk. Wellicht toch wat interesse voor hem, of dat ie terugkomt met zelfvertrouwen...zou toch wat zijn...
Hoe ga jij daar tijd en moeite instoppen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:08 schreef Bofjijff het volgende:
Ik zag sutalo al meer pit erin gooien dan in een heel jaar Ajax volgens mij dus daar wil ik nog wel tijd en moeite instoppen. Niet top maar dat was heel kroatie ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |