jouw moeder misschien? Zal wel ervaring met jou hebben in het recente verleden.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:28 schreef Elan het volgende:
Dat zal kneus Kees wel bijzonder zwaar gaan vallen. Wie gaat nu zijn reet afvegen?
Die is daar op zich wel vrij vlot mee gestopt. Gelukkig maar anders was ik net zo'n afhankelijke kneus als Kees geworden.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
jouw moeder misschien? Zal wel ervaring met jou hebben in het recente verleden.
Weinig levenservaring neem ik aan?quote:Op maandag 10 juni 2024 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is daar op zich wel vrij vlot mee gestopt. Gelukkig maar anders was ik net zo'n afhankelijke kneus als Kees geworden.
Plenty.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weinig levenservaring neem ik aan?
Eigen keuze.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Sneu. Wat moet zij veel opgegeven hebben in haar leven
Je reageert weer lekker zoals we van je gewend zijnquote:
Jij idem met je zwartewit realiteit.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je reageert weer lekker zoals we van je gewend zijn
Maar nee inderdaad, wat een dom wijf, fuck je kind als blijkt dat hij zwaar autistisch is toch
Kees had toch een beetje een hekel aan z'n vader?quote:Op maandag 10 juni 2024 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vader stond er een stuk nuchterder in.. Maar zoals een verwend kind doet speelde hij zijn ouders gewoon constant tegen elkaar uit in die serie. KeesGOD heeft zodoende nooit geleerd voor zichzelf te zorgen of zelf ergens voor verantwoordelijkheid te dragen.
De 'skills' hebben om bewust mensen tegen elkaar op te zetten is dat ook nietquote:Op maandag 10 juni 2024 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Constant dat gescheld en gekanker als er iets even niet naar zijn zin ging is bepaald niet representatief voor de doelgroep autisme.
Hekel weet ik niet maar hij ging liever naar zijn moeder want die deed toch wel alles voor hem.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kees had toch een beetje een hekel aan z'n vader?
Ow oké, zo te horen werk je al lang met deze doelgroep want je weet precies hoe het zit!quote:Op maandag 10 juni 2024 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Hekel weet ik niet maar hij ging liever naar zijn moeder want die deed toch wel alles voor hem.
Los van welke diagnose dan ook geloof ik niet dat dat een heel gezond rolmodel is.
13 jaar een account op FOK!quote:Op maandag 10 juni 2024 16:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow oké, zo te horen werk je al lang met deze doelgroep want je weet precies hoe het zit!
quote:Op maandag 10 juni 2024 16:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow oké, zo te horen werk je al lang met deze doelgroep want je weet precies hoe het zit!
Werkelijk niemand hecht waarde aan jouw beoordelingsvermogen. Het is net zo beperkt als Kees. Kneusje.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik schat kees wat hoger in dan user elan en dat blijkt terecht![]()
De tering hee
Die moeder is 90 gewordenquote:Op maandag 10 juni 2024 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Elan, wat ben je toch een grote kneus door zo te reageren.
In de laatste docu werd al duidelijk dat de moeder van Kees heel hard achteruit ging en behoorlijk aan het dementeren was. Dat gaf wel direct hele bijzondere situaties/televisie want hoe Kees daar wel/niet mee om kon gaan was echt best wel heftig om te zien.
Heb je de docu gezien?quote:Op maandag 10 juni 2024 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die moeder is 90 gewordenZij moet zich kapot schamen dat ze haar zoon nooit geleerd heeft om zelfstandig te opereren.
En dan onder het mom van autisme, rot op man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |