Was dat het maar.quote:
Dat zeggen mijn kinderen ook over mij. Kees is gewoon een fucking kutkleuter in die docu.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was dat het maar.
Kan me herinneren in die docu van hem dat hij euthanasie wil als zijn ouders overlijden.
Hij was inderdaad wel redelijk verwend ja.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat zeggen mijn kinderen ook over mij. Kees is gewoon een fucking kutkleuter in die docu.
Verwend? Hij had het geluk van zo'n begripvolle en geduldige moeder m.i.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij was inderdaad wel redelijk verwend ja.
Dit gaat nu heel erg afzien worden voor hem.
Inderdaad! RIP moeders.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:23 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Verwend? Hij had het geluk van zo'n begripvolle en geduldige moeder m.i.
Zijn vader leeft nog.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was dat het maar.
Kan me herinneren in die docu van hem dat hij euthanasie wil als zijn ouders overlijden.
Die vader en Kees gaan heftige tijden tegemoetquote:
En of zijn oudste broer hem zou gaan steunen net als mammie. Bij vuurwerknallers enzo. Er komt dit jaar een nieuwe docu.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was dat het maar.
Die is dementerend.quote:
Misschien dat ik ze door elkaar haal.quote:
Kees heeft eigen huis alquote:Op dinsdag 11 juni 2024 02:00 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Zou kees ondertussen lang genoeg staan ingeschreven voor sociale huur? Of toch eerst paar weken een kamertje bij leger des heils
Tikken niet, maar hij is idd verwend.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 02:51 schreef leeell het volgende:
Kees is verwend.
Kees moet een paar tikken krijgen, beetje in het gareel met die vent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |