En alweer dicht nu?quote:Op maandag 10 juni 2024 16:00 schreef AnneX het volgende:
Vervolg: er liggen heel wat putten en putjes open nu…
En het stinkt.
Vervelend. Fijn, dat er is geluisterd en verder wordt uitgezocht.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:25 schreef Blues het volgende:
Ecg-tje op werk werd een volledig consult bij de cardioloog met weer luisteren door haar, fronsje, toen uitgebreid lab geprikt.
17/7 echo/ecg/fiets/cardioloog.
En een app op m'n telefoon om hartritme te meten en proberen het BF te 'vangen'.
Zit sowieso een hartritme stoornis.
Ik voelde me wat 'overvallen' doordat Iris me binnen vroeg. En meteen de hele mikmak wilde inclusief lab. Twijfelde of ze ook een ruisje hoorde en dan die 3 buizen bloed, mie goedoequote:Op maandag 10 juni 2024 20:21 schreef AnneX het volgende:
@:Blues hoe voel je je hierbij? Geeft het een soort van zekerheid met de app?
Heb je dan de hele tijd een plakkertje op je lijf of hoe werkt zo’n app?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik voelde me wat 'overvallen' doordat Iris me binnen vroeg. En meteen de hele mikmak wilde inclusief lab. Twijfelde of ze ook een ruisje hoorde en dan die 3 buizen bloed, mie goedoe![]()
![]()
Maar oké beter ff goed doorzoeken.
Ja ik hoop dat de app mn grote Fladder kan vangen.
Die registreerde vanmiddag ook al wel meteen bij eerst probeersel die altijd aanwezige
hartritme afwijkingen.
Als het FibriCheck is, dan is het met je vinger op de camera van telefoon of tablet.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je dan de hele tijd een plakkertje op je lijf of hoe werkt zo’n app?
Die is hetquote:Op maandag 10 juni 2024 20:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als het FibriCheck is, dan is het met je vinger op de camera van telefoon of tablet.
Mijn moedertje heeft ook BF en andere hartritmestoornis, en 2x ablatie gehad, vandaar
Lekker opgeschoten! En zonquote:Op maandag 10 juni 2024 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Felies @:tele6![]()
Wij konden lekker doorrijden en een stukje na Parijs brak de zon door![]()
Nu een stukje onder Bordeaux in een schattige kamer in een B&B (3 kamers groot), op 500m van de snelweg. Hoor je niks van. En gelukkig sprak de gastheer zo netjes Frans dat we met ons schoolfrans zowaar een gesprekje konden voeren.
B heeft me twaalf paar sokken gegeven met allerlei patroontjes van voedsel. O.a. sushi, ananassen, een hotdog, kersen, burgers, sinaasappels, bananen, watermeloen.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:09 schreef Yinny het volgende:
Gefeliciteerd, @:tele6! (Maar wat heb je dan als cadeau gekregen?)
Cadeautjes…iedere keer als je de sokken aantrekt! 🥰quote:Op maandag 10 juni 2024 22:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B heeft me twaalf paar sokken gegeven met allerlei patroontjes van voedsel. O.a. sushi, ananassen, een hotdog, kersen, burgers, sinaasappels, bananen, watermeloen.
Van de leiding van het kamp waar ik help heb ik een populairwetenschappelijk boek over celbiologie gekregen. Het begint met een patiënt met een enge ziekte dus ik ben meteen geboeid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 10 juni 2024 22:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goh Cat, hoe breng jij je eerste vakantie avond in het buitenland door?Beter zo dan de laatste avond hier ruzie over makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Was prachtig, miljoen vragen naar de eigenaar appen. Gaat in elk geval op de favorietenlijstquote:Op maandag 10 juni 2024 11:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een woning bezichtigen zo. Hopen dat het bij de afgesproken één blijft, in Somiedo werden het er ineens vier en waren we compleet gesloopt aan het einde van de dag
quote:Op maandag 10 juni 2024 22:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goh Cat, hoe breng jij je eerste vakantie avond in het buitenland door?Pfff Dagobert duck heeft ook geen broek aan toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |