Je had al een reactie achtergelaten op Trustpilot?quote:Op zondag 9 juni 2024 17:08 schreef Daanx23 het volgende:
Eens, maar ik heb het matras gekocht op basis van advies van Auping. Inmiddels ben ik niet zo blij meer met Auping , want er is echt wat mis me de circulaire matrassen… dus twijfel of ik hun advies nog moet volgen.
https://nl.trustpilot.com/review/auping.nlquote:Op zondag 9 juni 2024 17:14 schreef Daanx23 het volgende:
Trustpilot? Ik zal even kijken, dank je we voor de tip
Dat is mooi klote dan. Maar dan zou ik dus gaan voor omruilen want ze hebben genoeg keuze.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:21 schreef Daanx23 het volgende:
Was dat maar zo makkelijk.. als je een Auping matras koopt in de winkel dan heb je enkel omruilgarantie. Als ik hetzelfde matras online had gekocht dan had ik het binnen 30 dagen mogen retourneren.
Ik mag mijn huidige matras omruilen tegen een andere hardheid, maar krijg mijn geld niet terug. Dus tip: koop je matras altijd online want in de winkel heb je geen recht op retourneren….
Een matras van 50 jaar oud?quote:Op zondag 9 juni 2024 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is mooi klote dan. Maar dan zou ik dus gaan voor omruilen want ze hebben genoeg keuze.
Oh mijn matras+spiraalbodem zijn meer dan 50 jaar oudUit nood met ombouw en nachtkastjes gratisch van marktplaats.
Inmiddels nieuwe ombouw en andere nachtkastjes maar Auping bleef
Ik ga er vanuit dat bed en nachtkastjes net zo oud zijn als matras+bodem.quote:
Ik zou maar eens gaan zoeken naar een nieuw matras ....quote:Op zondag 9 juni 2024 17:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat bed en nachtkastjes net zo oud zijn als matras+bodem.
Maar misschien is dat een verkeerde veronderstelling
Want?quote:Op zondag 9 juni 2024 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou maar eens gaan zoeken naar een nieuw matras ....
Het was een bed die in een logeerkamer stond van stokoude mensen.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Een (tweedehands) matras van 50 jaar oud?
Beestjes?
Online een matras kopen zou ik weer juist niet doen. Dan weet je nooit hoe die ligt. Maar.... heb je er nu 30 dagen op gelegen? En waar zit het probleem? Want je geeft de schuld aan dat circuhutsefluts. Maar hoe weet je dat het daar door komt? Wellicht is een tandje zachtere matras helemaal prima. Of juist een tandje hardere. Topper kan ook altijd. Maar zou beginnen met de matras.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:21 schreef Daanx23 het volgende:
Was dat maar zo makkelijk.. als je een Auping matras koopt in de winkel dan heb je enkel omruilgarantie. Als ik hetzelfde matras online had gekocht dan had ik het binnen 30 dagen mogen retourneren.
Ik mag mijn huidige matras omruilen tegen een andere hardheid, maar krijg mijn geld niet terug. Dus tip: koop je matras altijd online want in de winkel heb je geen recht op retourneren….
quote:Op zondag 9 juni 2024 18:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Online een matras kopen zou ik weer juist niet doen. Dan weet je nooit hoe die ligt. Maar.... heb je er nu 30 dagen op gelegen? En waar zit het probleem? Want je geeft de schuld aan dat circuhutsefluts. Maar hoe weet je dat het daar door komt?
Dat ja.quote:
Ik vraag me altijd af of er wel een verschil is tussen het aantal beestjes in een matras van 6 maanden oud of 10 jaar oud. Beestjes groeien heel snel en gaan ook weer heel snel dood. Dus mijn logica zegt dat je binnen de kortste keren een evenwcihtsituatie hebt bereikt.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Een (tweedehands) matras van 50 jaar oud?
Beestjes?
Qua 'goedligtijd' merk ik echt wel verschil. Toen we het wat minder hadden en dus voor goedkopere matrassen gingen, waren ze sneller aan vervanging toe dan de Aupings. Helaas.quote:Op woensdag 12 juni 2024 06:50 schreef stavromulabeta het volgende:
Geen Auping ervaring. Maar mijn beperkte ervaring met nieuwe matrassen (keer of 5 nu) is wel dat ik weinig verband merk tussen de prijs van een matras en het slaapcomfort (op de extreem goedkope matrassen na).
[..]
Ik vraag me altijd af of er wel een verschil is tussen het aantal beestjes in een matras van 6 maanden oud of 10 jaar oud. Beestjes groeien heel snel en gaan ook weer heel snel dood. Dus mijn logica zegt dat je binnen de kortste keren een evenwcihtsituatie hebt bereikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |