Dame is op dit vlak een beetje de weg kwijt omdat ze - imo ook vanuit haar belevingswijze - alleen het "pad" ziet dat "Palestijnen" (zich) hebben ingetekend.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:06 schreef Cilantro het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht kan ze nog wat Israëlische gijzelaars huisvesten.
Ach…quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:06 schreef Cilantro het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht kan ze nog wat Israëlische gijzelaars huisvesten.
Of allemaal geslaagde scholierenquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:34 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Wist niet dat Hamas ook geplaatst is voor het EK voetbal.
'Er is een genocide gaande, we worden hierover voorgelogen door de mainstream media'quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:34 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Wist niet dat Hamas ook geplaatst is voor het EK voetbal.
Jammer dat onze Allahu Akbar roepende vrienden zo weinig goeds met hun opgedane kennis doenquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:59 schreef Qarrad het volgende:
De Palestijnen zijn inderdaad de best opgeleide Arabische bevolkingsgroep.
Ik zou niet te veel waarde hechten aan het niveau van de universiteiten in de Gazastrookquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Jammer dat onze Allahu Akbar roepende vrienden zo weinig goeds met hun opgedane kennis doen
Nu vast meer dan eerst, want het IDF heeft meer gebied in kaart weten te brengen en waardevolle informatie van de gevangenen weten los te krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
/Speculatie modus/
Iemand een idee over in hoeverre Israël weet waar de gegijzelden zitten?
Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat het land van een deel van de gegijzelden misschien vrij precies weet waar ze zitten, maar dat levend bevrijden te risicovol is?
Kunnen doen. Opnieuw, dictatuur. Er zijn daar ook gewoon jongens en meisjes die dokter, ingenieur of weetikhet willen worden waarvan de ouders niet op filmpjes staat waarin ze trots blijk geven van de hoop op het martelaarschap van hun kroost.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Jammer dat onze Allahu Akbar roepende vrienden zo weinig goeds met hun opgedane kennis doen
Mijn gaydar gaat hierbij af.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel waarde hechten aan het niveau van de universiteiten in de Gazastrook
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |