Ow ik zou hem zo doen... hij mij niet, das weer een ander verhaalquote:Op maandag 28 april 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt, vind hem zo saai, maar hij staat wel zijn mannetje in die oplichting programma's maar heeft niet veel charisma of humor. Gelukkig hebben we Harm als voice over.
Nah voor een keertje, kan het geen kwaad denk ikquote:Op maandag 28 april 2025 22:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow ik zou hem zo doen... hij mij niet, das weer een ander verhaal
Qua koppels weet je dat nog niet, en ja sommige hebben al een droomhuis maar daar gaat dit programma toch niet om? Het gaat om het klussen en de winst. Ik zie wel een leuk seizoenquote:Op maandag 28 april 2025 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Teruggekeken!![]()
Weinig koppels waar ik wat mee heb qua klussen eerlijk gezegd, zoals ik dat vorig jaar bijv. wel had met het Politie-stel. Er zitten aardige mensen bij enzo (de Suri's en het Zeehondenstel bijv.), maar
Ik vind het toch wat eenzijdig: bijna alle koppels hebben best veel geld met (behoorlijk) dure koophuizen. Dus die willen nog meer geld ofzo... en met dus de bijbehorende mentaliteit...zag je al met het gezeik dat ze echt niet gingen kamperen..
![]()
Daarom zijn de Kluszussen mijn favoriet, al denk ik dat het klusproject te hoog gegrepen is voor ze
Ik ben heel benieuwd hoe ze het probleem van de hoogte in de ruimtes gaan oplossen. Je moet echt het plafond verlagen denk ik, qua energieverbruik en qua sfeer...
Trouwens: ik heb nog niks gehoord over een aannemer...![]()
Hopelijk gaat het morgen knallen!
Ik ben ook team kluszussen!quote:Op maandag 28 april 2025 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Teruggekeken!![]()
Weinig koppels waar ik wat mee heb qua klussen eerlijk gezegd, zoals ik dat vorig jaar bijv. wel had met het Politie-stel. Er zitten aardige mensen bij enzo (de Suri's en het Zeehondenstel bijv.), maar
Ik vind het toch wat eenzijdig: bijna alle koppels hebben best veel geld met (behoorlijk) dure koophuizen. Dus die willen nog meer geld ofzo... en met dus de bijbehorende mentaliteit...zag je al met het gezeik dat ze echt niet gingen kamperen..
![]()
Daarom zijn de Kluszussen mijn favoriet, al denk ik dat het klusproject te hoog gegrepen is voor ze
Ik ben heel benieuwd hoe ze het probleem van de hoogte in de ruimtes gaan oplossen. Je moet echt het plafond verlagen denk ik, qua energieverbruik en qua sfeer...
Trouwens: ik heb nog niks gehoord over een aannemer...![]()
Hopelijk gaat het morgen knallen!
Vond die caravans er wel gezellig uitzienquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Laat de aannemer alsjeblieft een chagrijnige kerel zijn. Die van het vorige seizoen was een watje. En zag ik het nu goed, slapen ze tussen de toiletten?
Ja, maar ze hebben wel een bepaalde manier van denken erbij (in dit geval, is niet per definitie zo natuurlijk), vooral gericht op geld, op zichzelf enzo. Saai...quote:Op maandag 28 april 2025 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Qua koppels weet je dat nog niet, en ja sommige hebben al een droomhuis maar daar gaat dit programma toch niet om? Het gaat om het klussen en de winst. Ik zie wel een leuk seizoen
O die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vond die caravans er wel gezellig uitzien
Doet een beetje denken aan 'een eigen huis' met de Frogers. Al die tentjes in de tuin.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zat in de vooruitblik voor vandaag:
[ afbeelding ]
Ah dank je, die had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zat in de vooruitblik voor vandaag:
[ afbeelding ]
Zie er wat raar uit iig, niet op de plek waar het hoort, aanbieding uit Turkijequote:Op dinsdag 29 april 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet de namen nog niet... alleen die blonde heeft die een BBL gehad?
Ja echt! Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
Faisel is leuk voor een uurtje zou er na een dag knettergek van worden.
Twee billen halen, een betalenquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie er wat raar uit iig, niet op de plek waar het hoort, aanbieding uit Turkije
Ik zit nu de hele tijd naar billen te kijken door dit soort posts... (doe ik anders noooitquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet de namen nog niet... alleen die blonde heeft die een BBL gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |