Die systeemplafonds?quote:Op maandag 28 april 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar niet onderuit komt, of je moet lelijke verwarmingen gaan plaatsten. Mijn angst is verlaagde plafonds
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 28 april 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah het pand is vanbinnen al redelijk verbouwd, er zit zelfs een lift in, ben benieuwd of daar iets moois van kunnen maken.
Absoluut en na het Blok komt er nog een paar maanden een ploeg bouwvakkers in om de evt. ellende strak te trekken.quote:Op maandag 28 april 2025 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... Naja leegstand is ook zonde...
Echt? Dat scheeltquote:Op maandag 28 april 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut en na het Blok komt er nog een paar maanden een ploeg bouwvakkers in om de evt. ellende strak te trekken.
Vreselijk.quote:Op maandag 28 april 2025 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je systeemplafond hebt kun je direct overgaan op de TL-buizen
Dat pand in Amsterdam zuid van vorige keer was nog zeker niet bewoonbaar. Arme burenquote:
Je hebt gelijk. Vergetenquote:Op maandag 28 april 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat pand in Amsterdam zuid van vorige keer was nog zeker niet bewoonbaar. Arme buren
Dat hangt nog steeds van elastiekjes, punaises en paperclips aan elkaar. Vooral de begane grond.quote:Op maandag 28 april 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat pand in Amsterdam zuid van vorige keer was nog zeker niet bewoonbaar. Arme buren
Nou ja die wollen sokken zussen gaan denk ik wel voor het maximale verduurzamen. Die gast die het huis Greta Thunberg woning vondquote:
Maar we hebben wel gelachen.quote:Op maandag 28 april 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou wel zo eerlijk zijn... iedereen even brakquote:Op maandag 28 april 2025 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet zeker dat het dit keer verboden is om elders te slapen.
Tot nu toe ben ik #teamzusquote:Op maandag 28 april 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja die wollen sokken zussen gaan denk ik wel voor het maximale verduurzamen. Die gast die het huis Greta Thunberg woning vond
Toch zijn die knutselprojecten verkochtquote:Op maandag 28 april 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat hangt nog steeds van elastiekjes, punaises en paperclips aan elkaar. Vooral de begane grond.
En het pand staat nog?quote:Op maandag 28 april 2025 21:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch zijn die knutselprojecten verkocht
Hahaha die zitten erg in mijn allergie... over houtje touwtje gesprokenquote:
Die kun je mooi opjutten.quote:Op maandag 28 april 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha die zitten erg in mijn allergie... over houtje touwtje gesproken
Die zijn me met wat te chill
* Ireth veert overeind...quote:Op maandag 28 april 2025 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vergeten
Zou echt balen als ik het blok als buren kreeg
Als een seizoen hier komt mag je komen logeren hoorquote:Op maandag 28 april 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth veert overeind...
Dennis in de buurt10 weken lang
Echt, vind hem zo saai, maar hij staat wel zijn mannetje in die oplichting programma's maar heeft niet veel charisma of humor. Gelukkig hebben we Harm als voice over.quote:Op maandag 28 april 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth veert overeind...
Dennis in de buurt10 weken lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |