Gewoon bidden dat het af komtquote:Op maandag 28 april 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van buiten ziet het er keurig uit... alleen wat een zooitje
Die vader en zoon gaan wel leuke televisie opleverenquote:Op maandag 28 april 2025 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Die blonde bimbo…. Dennis![]()
Vader en zoon dat wordt niks, veel te slordig.
Zegt soms niet zo veel, als je het prima vind in je eigen huis. Maar ik zie het wel zitten met deze stellen 10 weken langquote:Op maandag 28 april 2025 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Die blonde bimbo…. Dennis![]()
Vader en zoon dat wordt niks, veel te slordig.
Die rent bij mij gillend wegquote:Op maandag 28 april 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef die knakker mag mijn huis niet in
Mee eens!quote:Op maandag 28 april 2025 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze hebben leuke stellen uitgekozen. Heel verschillend. Dat wordt aanpoten.
Moeten ze nu allemaal een appartement bouwen in 10 weken? Dat gaat toch nooit?quote:Op maandag 28 april 2025 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zegt soms niet zo veel, als je het prima vind in je eigen huis. Maar ik zie het wel zitten met deze stellen 10 weken lang
Het is monumentaal... dus ik hoop een beetje respect voor het gebouwquote:Op maandag 28 april 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou ben ik benieuwd of ze die oude vloer (grote tegels of iets dergelijks) er uit gaan slopen t.b.v. vloerverwarming of zo. Dat zou ik eeuwig zonde vinden.
In Australië en Nieuw Zeeland doen ze dat ook en lukt ookquote:Op maandag 28 april 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Moeten ze nu allemaal een appartement bouwen in 10 weken? Dat gaat toch nooit?
Ik ben bang dat je daar niet onderuit komt, of je moet lelijke verwarmingen gaan plaatsten. Mijn angst is verlaagde plafondsquote:Op maandag 28 april 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou ben ik benieuwd of ze die oude vloer (grote tegels of iets dergelijks) er uit gaan slopen t.b.v. vloerverwarming of zo. Dat zou ik eeuwig zonde vinden.
Ja… ik vrees ook het ergste.quote:Op maandag 28 april 2025 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is monumentaal... dus ik hoop een beetje respect voor het gebouw
Alleen het laten verbouwen door Het Blok is alsnog eeuwig zonde vrees ik
Ja... Naja leegstand is ook zonde...quote:Op maandag 28 april 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar niet onderuit komt, of je moet lelijke verwarmingen gaan plaatsten. Mijn angst is verlaagde plafonds
Mwah het pand is vanbinnen al redelijk verbouwd, er zit zelfs een lift in, ben benieuwd of daar iets moois van kunnen maken.quote:Op maandag 28 april 2025 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is monumentaal... dus ik hoop een beetje respect voor het gebouw
Alleen het laten verbouwen door Het Blok is alsnog eeuwig zonde vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |