Ray is het product van John vd Heuvel versus Tim/Tom Coronelquote:Op woensdag 30 april 2025 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ray lijkt op John van den Heuvel![]()
En Mark op Jack Spijkerman
Ik niet hoor. Ik vind ze wel sterke persoonlijkheden, veel levenservaring, erg sociaal ook, zijn ook niet kinderlijk naief als al die andere kandidaten. Gewoon verstandige, fijne mensen!quote:Op woensdag 30 april 2025 21:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie krijgt ook jeuk van Mark en Heidy?
Inderdaad ook nog een vleugje Coronel jaquote:Op woensdag 30 april 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ray is het product van John vd Heuvel versus Tim/Tom Coronel
Je bent sarcastisch nu? Toch? Toch?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik vind ze wel sterke persoonlijkheden, veel levenservaring, erg sociaal ook, zijn ook niet kinderlijk naief als al die andere kandidaten. Gewoon verstandige, fijne mensen!
Mark: Eitje was wel een beetje blauwquote:Op woensdag 30 april 2025 21:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie krijgt ook jeuk van Mark en Heidy?
Volgens mij zijn ze juist vet groot. 6 appartementen, gebouw is enorm.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij worden het kleine huisjes
Je kan best gelijk hebben. Ik ben niet altijd goed met zulke dingen inschatten. Voor mij lijkt het klein iigquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze juist vet groot. 6 appartementen, gebouw is enorm.
De huisnummers lopen tot 21, dus dat zijn er in totaal dan toch iets van 11?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze juist vet groot. 6 appartementen, gebouw is enorm.
Ik weet niet of dat de huisnummers zijn, maar ze pakken het hele gebouw aan met 6 stellen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De huisnummers lopen tot 21, dus dat zijn er in totaal dan toch iets van 11?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |