Ik weet niet of je "Een eigen huis" hebt gekeken daar zat ook zo'n verbouwd type in. Maar die kreeg een boel voor elkaar met half geflirt en gegiechel bij de bouwopzichter. Even zien of zij haar charmes ook in de strijd gaat gooien bij Ray. Dat kan nog wel eens leuke tv worden.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:05 schreef __Fokker__ het volgende:
Die blonde barbie laat wel alles om zichzelf draaien en laat haar vriend ook bijna nooit uitpraten, hij kan maximaal 2 woorden zeggen voordat ze er weer doorheen zit.
Zelfs het ophalen van die hogedruk spuit ziet ze kans om dit om haar te laten draaien "kijk hij is even lang als mij, hihi(was niet eens zo, ding stond op de balie)
Ik hoop wel dat Ray daartegen bestand is. Vond dat bij Een Eigen Huis zwaar irritant die vrouw!quote:Op woensdag 30 april 2025 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet of je "Een eigen huis" hebt gekeken daar zat ook zo'n verbouwd type in. Maar die kreeg een boel voor elkaar met half geflirt en gegiechel bij de bouwopzichter. Even zien of zij haar charmes ook in de strijd gaat gooien bij Ray. Dat kan nog wel eens leuke tv worden.
Ja, ik zou niet goed worden van haar. Ja het moet niet al te vies zijn, maar na elke persoon de wc schoon maken.... ga er lekker zelf zitten als wc juffrouw dan.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Naomi (die blonde met het achterwerk waar je een kopje op kunt zetten) heeft aardige smetvrees. Dat gaat een keer fout.
Dat heb ik gezien ja, volgens mij zijn ze qua innerlijk wel redelijk verschillend en de opzichter mag nu ook niet meehelpen.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet of je "Een eigen huis" hebt gekeken daar zat ook zo'n verbouwd type in. Maar die kreeg een boel voor elkaar met half geflirt en gegiechel bij de bouwopzichter. Even zien of zij haar charmes ook in de strijd gaat gooien bij Ray. Dat kan nog wel eens leuke tv worden.
Nou bleek dat ze al aardig camera bewust is (in de praxis)quote:Op woensdag 30 april 2025 19:19 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja, volgens mij zijn ze qua innerlijk wel redelijk verschillend en de opzichter mag nu ook niet meehelpen.
Misschien houdt dat na de eerste week opquote:Op woensdag 30 april 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou bleek dat ze al aardig camera bewust is (in de praxis)
MeneerIreth wierp net een blik richting de tv tijdens het voorbij lopen...quote:Op woensdag 30 april 2025 20:48 schreef Soury het volgende:
Edith moet echt een ander brilletje kopen, met dat felle montuurtje lijkt ze een beetje op een geestelijk gehandicapte
Zij hebben allebei een ander vormpje van bril: de een rechthoekig en de ander rond.... daar is over nagedacht!quote:Op woensdag 30 april 2025 20:48 schreef Soury het volgende:
Edith moet echt een ander brilletje kopen, met dat felle montuurtje lijkt ze een beetje op een geestelijk gehandicapte
Wat een lul zeg!quote:Op woensdag 30 april 2025 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
MeneerIreth wierp net een blik richting de tv tijdens het voorbij lopen...
"Doet er nou ook iemand met down mee???"
Ho, ho..... hij heeft een hele stellingkast gebouwd!!! En zijn levensverhaal verteld! Dat is ook niet niks!quote:Op woensdag 30 april 2025 21:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Mark drukt zijn snor, stom ventje. Die meisjes kunnen niets.
Dat had ik dus ook met de eerste blikquote:Op woensdag 30 april 2025 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
MeneerIreth wierp net een blik richting de tv tijdens het voorbij lopen...
"Doet er nou ook iemand met down mee???"
Hij was serieus met zijn vraag hoor, bedoelde het niet lullig, maar was serieusquote:
O, dan is het goed . Gelukkig maar, Down/Mongool wordt toch al zo erg als een scheldwoord gebruikt...quote:Op woensdag 30 april 2025 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij was serieus met zijn vraag hoor, bedoelde het niet lullig, maar was serieus![]()
Hijs wel lief verder
Down ook alquote:Op woensdag 30 april 2025 21:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O, dan is het goed . Gelukkig maar, Down/Mongool wordt toch al zo erg als een scheldwoord gebruikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |