Ja die laat niet met zich sollen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ray is ook niet snugger: "Het is een monument... dus dat is heel oud"![]()
Wel lekker nors!
Hij is duidelijkquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ray is ook niet snugger: "Het is een monument... dus dat is heel oud"![]()
Wel lekker nors!
Ik hoop van nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Heidy en Mark willen in een hotel. Zou dat mogen?
Sorry dat je nu moet kontstarenquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zit nu de hele tijd naar billen te kijken door dit soort posts... (doe ik anders noooit)
+1 volgens mij trekt Naomi hem nu ook al niet.... zoals ze dat 'grapje' maakte toen hij op zijn bezem/schoffel leunde toen de ze binnenplaats aan het schoonmaken waren... dat was ingehouden irritatiequote:Op dinsdag 29 april 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
Faisel is leuk voor een uurtje zou er na een dag knettergek van worden.
Dat is idd een juiste kontstateringquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry dat je nu moet kontstaren
Ik benijd het hen nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:18 schreef Soury het volgende:
Je kan zo'n douche hok nooit schoonhouden, of elke keer je schoenen uit doen als je naar de plee moet.
Is natuurlijk zo.. Als ik deelnemer was en het zou in de wedstrijd iets te goed gaan met Naomi & Testosteron-boy, dan zou ik lekker stiekem dat douchehok vuil maken. Gewoon om haar te irriterenquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:18 schreef Soury het volgende:
Je kan zo'n douche hok nooit schoonhouden, of elke keer je schoenen uit doen als je naar de plee moet.
Hahahaaaa ja idd!quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is natuurlijk zo.. Als ik deelnemer was en het zou in de wedstrijd iets te goed gaan met Naomi & Testosteron-boy, dan zou ik lekker stiekem dat douchehok vuil maken. Gewoon om haar te irriteren
Maar dat is eigenlijk best gemeen...![]()
Ja het pand moet eerst leeg voordat je aan de slag kan. Dat is ook een klusquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
Er zal deze week nog weinig geklust gaan worden![]()
[ afbeelding ]
Zo krijgen ze wel die tien weken volquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het pand moet eerst leeg voordat je aan de slag kan. Dat is ook een klus
Ja maar ze moeten alles zelf doen en dat hoort er ook bij. 10 weken poeh.......quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo krijgen ze wel die tien weken vol
Zij liever dan ikquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten alles zelf doen en dat hoort er ook bij. 10 weken poeh.......
Die binnenplaats ook, ik dacht waarom staan ze in de de aarde te scheppen maar daar lag dus een mooie bestrating onderquote:
Ja echt verschrikkelijk verwaarloosdquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die binnenplaats ook, ik dacht waarom staan ze in de de aarde te scheppen maar daar lag dus een mooie bestrating onder
Ze heeft giga veel ingrepen ondergaan bij oa Diana Gabriels en in Turkije.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet de namen nog niet... alleen die blonde heeft die een BBL gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |