SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Majoraan op 18-06-2024 09:22:06 ]
Felies! Je bent officiëel poezenmama!quote:Op maandag 17 juni 2024 23:48 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb sinds vrijdag griep en koorts en snotverkouden, dus ik blijf niet voor antwoorden. Maar wou nog wel even dit verslag voor jullie plaatsten![]()
20:19 vruchtwater?
[ link | afbeelding ]
Poes wil alleen lekker op schoot liggen maar 21:12 zie ik duidelijk weeën.
[ link | afbeelding ]
Ik zet haar in de mand en blijf aaien, maar poes gaat naar haar laatste favoriete schuilplek en dat is onder mijn stoel. Ik had er al een zacht dekentje neergelegd.
21:32 de eerste
[ link | afbeelding ]picture upload
22:20 en 22:31
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Prachtigquote:Op maandag 17 juni 2024 23:56 schreef Majoraan het volgende:
Het lijken er drie te zijn. Ik heb het kleedje nog niet verschoond want het lijkt me dat poes dat zelf al goed had geregeld. De kittens werden geboren en schoongelikt aan de voorzijde van de stoel, en nu liggen ze met zijn allen op de andere helft, tegen de achterkant. Heb net nog even gekeken en toen ik tegen haar praatte zei dat heb je goed gedaan meissie begon ze tevreden te spinnen.
Ik denk 3, maar lastig want ze zijn allemaal zwart.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:52 schreef maily het volgende:
[..]
Felies! Je bent officiëel poezenmama!![]()
![]()
Wat goed dat ze bij jou in de buurt wou blijven!
En hoeveel kittens zijn er? 3 of 4?
Volgens mij ben je aangenomenquote:Op maandag 17 juni 2024 23:59 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik denk 3, maar lastig want ze zijn allemaal zwart.
Ze was de laatste dagen heel aanhalig, ze leek wel een stalker. ik heb alle liefdesbetuigingen gehad. Van likjes en lovebite tot neus aan neus en kneden met voorpootjes.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 juni 2024 23:59 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik denk 3, maar lastig want ze zijn allemaal zwart.
Ze was de laatste dagen heel aanhalig, ze leek wel een stalker. ik heb alle liefdesbetuigingen gehad. Van likjes en lovebite tot neus aan neus en kneden met voorpootjes.
Hier moest ik vreselijk om lachen en is tegelijk mijn angstquote:Op dinsdag 18 juni 2024 00:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die kittens gaan dus ook nooit meer weg![]()
![]()
5 kittens?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 07:24 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb ze (5) net in de schone mand gelegd, netjes op een rij![]()
ondertussen ging mama even wat eten.
[ link | afbeelding ]
Dus je hebt nu een katerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 07:55 schreef Majoraan het volgende:
5 kittens….
Toen eerst thee gezet om bij te komen van de schrik, en daarna het grut in de mand gezet.
Ik heb die ook ooit gekocht, maar vond ze toch wat spannend om om te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:50 schreef Majoraan het volgende:
Vanaf welke leeftijd mogen ze deze halsbandjes om?
Dan kan ik beter zien of ze allemaal wel drinken.
En zonet dacht helder bloed op een kitten te zien.
Met een bandje om weet ik welke, om te controleren.
Ik wil geen gevaarlijke situatie met halsbandjes, dus dat gaat niet door. De nagellak tip kreeg al toen ik dacht dat het 3 waren. ik vind het eigenlijk ook niet leuk om die mooie pluizenbolletjes te scheren. Er zijn idd al 2 die ik herken en misschien van allemaal details opschrijven + detailfoto ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb die ook ooit gekocht, maar vond ze toch wat spannend om om te doen.
Nu zijn ze nog erg klein, en omdat ze niet loslaten als er druk op komt (kitten wat vastzit) kan het gevaarlijk zijn als ze gaan rondscharrelen.
En toch meer dan drie kittens, ik vind haar al een erg dikke buik hebben voor zo’n klein aantal, maar je eeet het pas als ze er zijn.
Neem even de tijd om ze goed te bekijken, ik zag er al wit bij zitten en die tekening is vaak bij ieder kitten anders.
Iedereen dagelijks op hetzelfde moment wegen met een keukenweegschaal (klein bakje met kitten erin) en dan kun je op basis van gewicht ook onderscheid maken.
Ik verfde bij identieke kittens vaak een teennagel, maar dat schijnt niet gezond te zijn, omdat moeder dat er soms wil aflikken.
Wat ik daarna deed was het scheren van een flank. Kan met een wegwerp scheermesje of je vraagt of je even bij de dierenarts mag langskomen hiervoor.
Je hebt vijf kittens dus met rechter en linker voorflank en rechter en linker achterflank en eentje niks geschoren ben je rond. Als alles identiek is. Maar dat is zelden, zeker niet bij de meerkleurigen.
Als ze beweeglijk zijn en goed drinken, en tevreden slapen als ze niet drinken hoef je je over het bloed weinig zorgen te maken. Kan nog uit de navelstreng komen maar waarschijnlijker is het dat het bloed van moeder is. Want die bloedt een paar dagen na de bevalling nog licht na. Ruimte ze veelal netjes zelf op maar ze kan altijd een plekje missen.
Als de ontsnappeling nog op de deken lag hoef je je weinig zorgen te maken. Die warmt snel genoeg weer op. Wel slim om ze in de mand te leggen, die hoge rand voorkomt voor nu onbedoelde ontsnappingen en dus afkoelen.
Na een week of twee moet je in de gaten gaan houden of ze er niet uit scharrelen en niet terug erin kunnen. Dan legde ik vaak een deken en wat handdoekjes neer bij de uitgang als landingsbaan.
Hoe is het met moeder? Zorgt ze er goed voor? En vindt ze jou nog steeds leuk?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:10 schreef Majoraan het volgende:
Zojuist de kittens gewogen (heel snel, want ze piepten erg en moeder keek wantrouwend)![]()
Ze waren 144, 146, 151, 154 en 158 gram. Dat lijkt me toch best zwaar voor amper 2 dagen en jonger![]()
achter de spoiler nog wat foto's.Dat zijn prrrrima gewichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals ik dan altijd zeg: moeder geeft slagroom
Je foto’sTevreden mamma en tevreden kinders.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |