quote:Op zondag 9 juni 2024 07:36 schreef Hiddendoe het volgende:
En heb je er al over nagedacht of je die kittens wilt houden of moeten ze weg? Zo ja, hoe doe je dat dan? Hopelijk gooi je die diertjes niet het water.
Nou zeg, wat dacht jezelfquote:Op zondag 9 juni 2024 07:36 schreef Hiddendoe het volgende:
En heb je er al over nagedacht of je die kittens wilt houden of moeten ze weg? Zo ja, hoe doe je dat dan? Hopelijk gooi je die diertjes niet het water.
Ik hoop ze goed mogelijk te verzorgen en een goed thuis proberen te vinden.quote:
Het is echt niet zo gek, gezien je opmerking in je eerste bericht dat je een kattenhater was.quote:
Met een hoog zwangere schuwe zwerfkat naar de dierenarts en allerlei kosten maken?quote:Op zondag 9 juni 2024 12:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het is echt niet zo gek, gezien je opmerking in je eerste bericht dat je een kattenhater was.
Bovendien gebeurt het nog regelmatig dat jonge kitten of puppies ergens worden gedumpt in een container of vijver.
Ben je al bij een dierenarts geweest of ben je dat nog van plan? Al is het maar voor goed advies inzake de verzorging van moeder en haar babietjes.
Ik wil TS absoluut niet op kosten jagen, maar ik vind wel dat wanneer je een zwerfdiertje in huis neemt, dat je dan goed moet beseffen dat je ook bereidt moet zijn om hier geld aan te besteden.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Met een hoog zwangere schuwe zwerfkat naar de dierenarts en allerlei kosten maken?
Zou ik zelf even mee wachten.
Ik zou moeder een goed plekje bieden. Wat TS ook doet.
En daarna wel verder kijken.
Waar zegt TS dat ze een kattenhater is dan?quote:Op zondag 9 juni 2024 12:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het is echt niet zo gek, gezien je opmerking in je eerste bericht dat je een kattenhater was.
Bovendien gebeurt het nog regelmatig dat jonge kitten of puppies ergens worden gedumpt in een container of vijver.
Ben je al bij een dierenarts geweest of ben je dat nog van plan? Al is het maar voor goed advies inzake de verzorging van moeder en haar babietjes.
quote:Op zondag 9 juni 2024 13:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zegt TS dat ze een kattenhater is dan?
Lijkt me ook onwaarschijnlijk. Dan doe je dit niet.
quote:Op zondag 9 juni 2024 02:38 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb hier een nu minder bange hongerige magere hoogzwangere poes, waar ik als oorspronkelijk kattenhaatster van ben gaan houden.
Eerder hadden we een overdekt buitenverblijf voor haar gemaakt inclusief soort van kartonnen doos werpmand. Nu woont ze binnen in mijn rookhok/ bijkeuken. In een babybadje heb ik een werpmand gemaakt met wollen deken, incontinentiematjes en hydrofiel luiers. Met een soort van gordijn eromheen. Een nachtlampje en een sensorlamp met schemerlicht. We hebben een raam vervangen door hout met kattenluik, een kattenbak aangeschaft.
Al 2 weken slaap ik amper omdat ik dacht vannacht gaat het gebeuren :-)
Geen idee of en hoeveel levende kittens geboren worden.
Wel alvast mandjes en krabkarton en dekentjes en speelgoed bij Ali besteld![]()
Ik lijk wel gek geworden, maar ik wil het graag goed doen.
Maar ik heb zoveel wellicht domme vragen
Wij gebruiken van die geperste houtkorrels, te koop bij AH en Jumbo maar vaak goedkoper bij het tuincentrum.quote:Op zondag 9 juni 2024 02:59 schreef Majoraan het volgende:
Welk grit stinkt en stuift het minst, kun je wel en niet klontvormig grit vermengen tot een beetje klont vormig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |