Tragischquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Deze jongen mocht helaas niet oud worden
Die had vaak minder aan.quote:
Ik vond Jean cool als ik mijn mening baseer op de live action filmsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Die had vaak minder aan.
Overigens was Beast mijn favorietNiet saai Wolverine zoals iedereen
In de tekenfilm deed ze geloof ik niet zoveel. Daar moest je bij Storm en Rogue zijn voor dames met actiequote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond Jean cool als ik mijn mening baseer op de live action films
Medegeschreven door Brian McFadden, die er ook zelf wat mee had kunnen doen maar dat nier deedquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:20 schreef NailQueen het volgende:
Dit voelt ook als een nummer dat afgewezen is door een boyband.
Aan de ene kant eens, aan de andere kant: een goed mellow Eurovisienummer heeft voor mij emotie nodig, en die komt niet echt naar voren.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Leuk liedje rond het kampvuur. Een inzending waar de VK zeker niet voor hoeft te schamen
Zeker niet na Jeminiquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Leuk liedje rond het kampvuur. Een inzending waar de VK zeker niet voor hoeft te schamen
Terechtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Dit is een inzending van Zweden die totaal in de vergetelheid is geraakt.
En Belgiė vond je nog beroerder?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:43 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb inderdaad moeite om aan een top 10 te komen.
Heel erg goed
Erg goed
12 Servie en Montenegro
Goed
10 Oekraine
8 Bosnie en Herzegovina
Redelijk
7 Cyprus
6 Griekenland
5 Duitsland
4 Turkije
3 Kroatie