Dit was niet in San Marino, waar hij geweldig is.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:46 schreef NailQueen het volgende:
Waar was Serhat die tijd? Kon die niet even presenteren?
Hij komt uit Turkijequote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit was niet in San Marino, waar hij geweldig is.
Ik ken geen beter zingende Turkse tandarts/tv-producer dan ome Serhatquote:
Niet speciaalquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:53 schreef Sableheart het volgende:
Willen we zometeen de puntentelling kijken?
Dus krijg je nuttige informatie zoals het feit dat de winnaars blij zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
'We moeten tijdrekken. Zeg iets. Maakt niet uit wat'
Daar is flink wat sportjournalistiek op gebaseerdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dus krijg je nuttige informatie zoals het feit dat de winnaars blij zijn.
Dat is nog wel een stapje beter dan "de voetballers die gewonnen hebben zijn blij"quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar is flink wat sportjournalistiek op gebaseerd![]()
'Voetballer, jullie hebben gewonnen. Ben je nu blij?'
Het had kunnen winnen als Conchita niet had meegedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:49 schreef Sableheart het volgende:
Nederland: Heel erg goed. Een van de sterkere nummers die we gestuurd hebben, en fantastisch gestaged.
Mag wel meer peper gebruikenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Sableheart het volgende:
Verenigd Koninkrijk: matig. ik zou niet direct weten wat dit interessant zou moeten maken.
Vooral doenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:33 schreef Sableheart het volgende:
Ik geloof het verder wel. Dat was me net een intervalact te veel (en dat gebeurd niet vaak).
Volgende week toch maar 2024.
Ik verwacht in het algemeen trouwens dat de komende maanden ik niet meer wekelijks organiseer. Er is een tweede afspraak op de zaterdagavond bij gekomen, en ik ben van plan die ook regelmatig bij te gaan wonen.
Fijn dat je er bij bent!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik twijfelde of ik mee ging kijken omdat het gedoe nog zo vers is. Maar het was wel een jaar met leuke liedjes en artiesten. Dus ik kijk toch mee
https://en.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B6rn_Skifsquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Wie was deze man eigenlijk? In Leeuwarden noemden we hem de magere Gerard Joling
Wat ik heb meegekregen is dat artiesten vanwege alle commotie geen toestemming gaven om hun nummers te gebruiken. Sommige intervals zijn ook pas 2 weken van te voren gevraagd omdat mensen afhaakten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:06 schreef Sableheart het volgende:
Deze opening was wel tekenend voor deze editie, wmb. Waarom deze nummers in Eurovisie?
Ik durf ook wel een gok te doen dat we daarom we geen Abba leden zagen. Bjorn of Benny zat wel in een interval in 2023 en 2021 volgens mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat ik heb meegekregen is dat artiesten vanwege alle commotie geen toestemming gaven om hun nummers te gebruiken. Sommige intervals zijn ook pas 2 weken van te voren gevraagd omdat mensen afhaakten.
Hier loopt alles primaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:13 schreef Sableheart het volgende:
Ik zit op een laptop op een vakantieadres, dus hapert hij soms bij mij. Ik hoop dat jij daar geen last van hebt?
Dat krijg je als je een tekstschrijver persoonlijke toezeggingen namens de presentatoren laat maken. Dan zijn dat geen echte beloftes.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:17 schreef NailQueen het volgende:
Marlin doet het zeker niet slecht maar verbleekt gewoon tegenover Petra.
Kan ik me goed voorstellen ja. Zelfs gewoon thuis was het enorm zuur.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:23 schreef NailQueen het volgende:
In Leeuwarden had ik er wel moeite mee. Het plein was helemaal versierd in een Joost thema en bijna iedereen liep wel rond met iets van Joost. Dat je het dan niet kan vieren voelde heel zuur. Maar namens Joost wilden we toch een feestje van maken. Estland, Litouwen, Finland, Kroatie, Ierland en Armenie zorgden daarvoor
Die hele running order was opmerkelijk als je de geschiedenis kent. Dit was niet eens meer "we geven de kanshebbers de beste plek" maar gewoon "we proberen koste wat het kost de uitslag te manipuleren."quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:24 schreef NailQueen het volgende:
Oekraine was toch wel het meest genaaid in de running order.
Die producers choice was bedoeld om de favorieten te verspreiden. Om vervolgens Kroatie, Zwitserland en Frankrijk achter elkaar te zettenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Die hele running order was opmerkelijk als je de geschiedenis kent. Dit was niet eens meer "we geven de kanshebbers de beste plek" maar gewoon "we proberen koste wat het kost de uitslag te manipuleren."
Niet helemaal toch? Ik dacht dat hij was bedoeld om "een zo goed mogelijke show" neer te zetten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die producers choice was bedoeld om de favorieten te verspreiden. Om vervolgens Kroatie, Zwitserland en Frankrijk achter elkaar te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |