Na de riverdance haak ik afquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:00 schreef Sableheart het volgende:
@:NailQueen, uiteraard kijken we Riverdance, maar wil je daarna de puntentelling zien?
Alleen in 1974 lukte dat, op een iets andere manierquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:03 schreef NailQueen het volgende:
And the intervalact is your one big chance to lift up to Riverdance!
Wijze woorden van Petra Mede in 2016
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Oke nog even de reprise in het engels dan
Hij sloeg er eerder vanavond hard bij me in, ik hoor hem graag nog een keer.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Oke nog even de reprise in het engels dan
We hebben in de jaren ervoor heel veel van dit soort nummers gehoord op de radio, maar dan beterquote:
Het brengt mij heel erg "Ik wil niet dat je liegt" in gedachtenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
We hebben in de jaren ervoor heel veel van dit soort nummers gehoord op de radio, maar dan beter
Servie en Montenegro is voor jou niet goed genoeg om te winnen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:30 schreef H_T het volgende:
Er zit nog niet echt een winnaar tussen. Destijds was ik voor Bosnië weet ik nog wel
Het gaf me geen grote blijquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:31 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Servie en Montenegro is voor jou niet goed genoeg om te winnen?
Duurde wel daarna 9 jaar dat we de finale weer haaldequote:
Dan snap je wel dat Lordi 2 jaar later zoveel aandacht kreegquote:
Ja, maar Everybody, I wanna, Everyway that I can, Wild Dances en My Number One waren niet bepaald mellow te noemen. Voor de winnaars was er duidelijk een andere trend, waardoor het me verrast.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan snap je wel dat Lordi 2 jaar later zoveel aandacht kreeg
Al maakt dit me ook niet echt warm, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:43 schreef H_T het volgende:
Albanië komt met een van de vrolijkere nummers van de avond. Dat had ik ook niet verwacht
iddquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Over energiek gesproken. Ik begrijp goed dat Oekraine hier uit sprong
Ja, eensquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Over energiek gesproken. Ik begrijp goed dat Oekraine hier uit sprong
Wie?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:48 schreef NailQueen het volgende:
Is esf legende Zeljko Joksimovic al geweest?
Ja, hij trad als 5e opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:48 schreef NailQueen het volgende:
Is esf legende Zeljko Joksimovic al geweest?
Het klinkt als een lied dat een boyband als Take That heeft afgewezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:51 schreef Sableheart het volgende:
Waarom komen de coupletten van Kroatie me zo bekend voor? Ze zijn een stuk beter dan het refrein.
Heb jij ook zo'n soepele heupen in de disco?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:30 schreef H_T het volgende:
Er zit nog niet echt een winnaar tussen. Destijds was ik voor Bosnië weet ik nog wel
Zie me gaan!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n soepele heupen in de disco?
Ik vind het nog steeds erg leukquote:
Toen ze dit opnamen stond Zweden nog op 4, achter Luxemburgquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
irelan have won 7 times
Sweden 2023: Hold my beer
Tijd gaat snelquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen ze dit opnamen stond Zweden nog op 4, achter Luxemburg
Bambi Thug presteerde goed.quote:
Zeker, maar dat is een enorme uitzondering in de laatste 20 jaar. En een 6e plaats is geen overwinning.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bambi Thug presteerde goed.
Ik denk nog na of ik naar haar concert op 8 oktober ga.
In 2011 met een 8ste plek was ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:02 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is een enorme uitzondering in de laatste 20 jaar. En een 6e plaats is geen overwinning.
Is het niet Beast van de x-men?quote:
Tragischquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Deze jongen mocht helaas niet oud worden
Die had vaak minder aan.quote:
Ik vond Jean cool als ik mijn mening baseer op de live action filmsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Die had vaak minder aan.
Overigens was Beast mijn favorietNiet saai Wolverine zoals iedereen
In de tekenfilm deed ze geloof ik niet zoveel. Daar moest je bij Storm en Rogue zijn voor dames met actiequote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond Jean cool als ik mijn mening baseer op de live action films
Medegeschreven door Brian McFadden, die er ook zelf wat mee had kunnen doen maar dat nier deedquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:20 schreef NailQueen het volgende:
Dit voelt ook als een nummer dat afgewezen is door een boyband.
Aan de ene kant eens, aan de andere kant: een goed mellow Eurovisienummer heeft voor mij emotie nodig, en die komt niet echt naar voren.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Leuk liedje rond het kampvuur. Een inzending waar de VK zeker niet voor hoeft te schamen
Zeker niet na Jeminiquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Leuk liedje rond het kampvuur. Een inzending waar de VK zeker niet voor hoeft te schamen
Terechtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Dit is een inzending van Zweden die totaal in de vergetelheid is geraakt.
En België vond je nog beroerder?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:43 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb inderdaad moeite om aan een top 10 te komen.
Heel erg goed
Erg goed
12 Servie en Montenegro
Goed
10 Oekraine
8 Bosnie en Herzegovina
Redelijk
7 Cyprus
6 Griekenland
5 Duitsland
4 Turkije
3 Kroatie