abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8541109
Ey luitjes,

Ik heb maar es de search gebruikt hier op fok! maar er zijn maar 2 mensen waar ik redelijk snel van kon lezen dat ze boarden...
En dat vind ik wat weinig, dat waren Marshall_2002 en Doggystyle...
Maar zijn er dus meer mensen hiero die boarden? (ow, ik board dus ook mocht je nog geen verklaring hebben voor mijn interresse )
Maar anyway, misschien hier een topic van maken om lekker over je board te lullen en welke trics je kan en doet...

Materiaal:
Ik heb een Jobe tidal waar eerst eva boots opzaten (ook van jobe) maar daar komen nu nieuwe op vanwege een scheur in het rubber (waarschijnlijk de nieuwe eva's). Verder heb ik een vest van connelly en een pak van o'neill, maar er staat in de planning dat ik komend seizoen een pak en een vest in een ga kopen, weer van jobe...

Boot;
Een zeer klassiek gelijnde speedboot met een v6 3.5 liter motor met een vaste as (die momenteel gereviseerd word) en tegen de 100 kmph gaat , een heerlijke golf vanwege enorme trimtabs waarover je echt behoorlijk hoog kan springen

Dus lul hier maar lekker over je boardje, post een gaaf plaatje en al wat er nog meer mee te maken heeft.... ik zal hier ook regelmatig posten als ik weer wat nieuws te melden heb...

Misschien ook een leuk onderwerp om over te praten is hoe hard je wel niet op je bek bent gegaan net toen je dacht dat het allemaal wel een beetje ging met die nieuwe truc, daar heb ik namelijk nogal wat voorbeeldjes van! Vooral op de wat hogere snelheden (+ 50 kmph!!) hehehehe

Ow en voor nu heb ik al, vanwege de zon vandaag, enorme zin in het nieuwe seizoen...

ciao R

btw, hier een plaatje van mijn boardje;

en nog wat lompe en leuke plaatjes (ook van skiers):

een nieuwe truc; aqua handplant!

what the f#ck, i can see a fish uphere!

hoe ga ik dit overleven!

[edit] typo

[Dit bericht is gewijzigd door questionmark op 17-02-2003 18:25]

Unbanned :)
pi_8541229
quote:
hoe ga ik dit overleven!
Volgens mij denkt die gast in dat bootje dat ook, met zijn hand op z'n hoofd
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_8541249
quote:
Op maandag 17 februari 2003 18:22 schreef -En4Cer- het volgende:
Volgens mij denkt die gast in dat bootje dat ook, met zijn hand op z'n hoofd
hehe, die had ik nog niet gezien joh , maar misschien zit hij zich ook wel af te vragen hoe hij zo'n crash voor mekaar gaat krijgen...
pi_8542823
welgeplaatst schopje, deel 1
pi_8543197
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:39 schreef questionmark het volgende:
welgeplaatst schopje
deel 2

(ja sowwy mods, maar er reageert niemand, en ik ben bang dat er op geen andere manier aandacht komt voor dit topic..)

pi_8543437
Ik heb een Bernico 21ft Ski-Raceboot gekocht, met 600 liter waterballast tanks,

eens kijken wat we daar voor wake mee kunnen maken

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_8543515
quote:
Op maandag 17 februari 2003 20:03 schreef extreme het volgende:
Ik heb een Bernico 21ft Ski-Raceboot gekocht, met 600 liter waterballast tanks,

eens kijken wat we daar voor wake mee kunnen maken

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!! wow die is echt veeeeeeeeeels te wreed!!!!! hahahahahaha, wat voor een moter??? pics!!!!
hahahahaha, sjonge man das echt een vette bak joh!! (haha, das echt tof man!) ik weet precies wat je bedoelt!
(en nu weer ff rustig )
pi_8543916

zoiets ofzo

pi_8543998

of meer van dit kaliber....

pi_8544403
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:53 schreef questionmark het volgende:
deel 2
deel 3 zo onderhand
pi_8544429
quote:
Op maandag 17 februari 2003 20:28 schreef questionmark het volgende:
[afbeelding]

of meer van dit kaliber....

grappig detail, ik heb 'm gekocht van de eigenaar van Outboard center Wilnis, en die heeft ook die groene Ring 21 in de verkoop. De boot die ik gekocht heb was prive van 'm, en was voorzien van 2x300 PK ik ben zelf nog op zoek naar een motor, maar ik zit al een eind in de onderhandelingen over een 300PK v8 (!) buitenboord via een handelaar in Miami.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_8544532
Update, as we speak krijg ik een mailtje binnen, ik heb er een 300PK V8 Outboard bij gekocht,

ik zal ff een fotootje uploaden.

pi_8544713
quote:
Op maandag 17 februari 2003 20:50 schreef extreme het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]

grappig detail, ik heb 'm gekocht van de eigenaar van Outboard center Wilnis, en die heeft ook die groene Ring 21 in de verkoop. De boot die ik gekocht heb was prive van 'm, en was voorzien van 2x300 PK ik ben zelf nog op zoek naar een motor, maar ik zit al een eind in de onderhandelingen over een 300PK v8 (!) buitenboord via een handelaar in Miami.

ow gruwelijk wat een enorm vette boot man !!!! ben eigenlijk wel sprakeloos dat er zulke mooie boten op Fok! beheerd worden!
pi_8544726

zo een dus, niet in Nederland verkrijgbaar (tenminste: nog nooit gezien, het grootste wat hier rondvaart zijn de V6'en)

estimate: top van 135km/u met een lege boot, dus met alle ballast nog steeds een heel respectabele snelheid

edit: jammer dat je niet kan zien hoe groot die motor is, ding is bijna net zo hoog als ik, en ik ben 1.93m

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 17-02-2003 21:04]

pi_8544732
quote:
Op maandag 17 februari 2003 20:54 schreef extreme het volgende:
Update, as we speak krijg ik een mailtje binnen, ik heb er een 300PK V8 Outboard bij gekocht,

ik zal ff een fotootje uploaden.

bestaan er dan v8 outboards!??? zeer benieuwd! echt tof man!
pi_8544779
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:03 schreef extreme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

zo een dus, niet in Nederland verkrijgbaar (tenminste: nog nooit gezien, het grootste wat hier rondvaart zijn de V6'en)

estimate: top van 135km/u met een lege boot, dus met alle ballast nog steeds een heel respectabele snelheid

sjees wat een enorm grove combi man! een v8 outboard hoe kan je het bedenken! haha, wij hebben hier een v8 jeepie staan, maar dat je een v8 outboard kan hebben??? hahahaha
echt gaaf man, en dan van t zomer beesten he!
pi_8544807
ey, misschien heel bijdehand, maar mag ik vragen wat je ervoor betaald heb, dus de combi boot, motor trailer en verdere ass...

ow soz, ik moet nu weg achter de comp. ik lees je antwoord een andere keer wel weer...

R

[Dit bericht is gewijzigd door questionmark op 17-02-2003 21:11]

pi_8544912
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:06 schreef questionmark het volgende:
ey, misschien heel bijdehand, maar mag ik vragen wat je ervoor betaald heb, dus de combi boot, motor trailer en verdere ass...
shitload of money

casco kost nieuw kaal al 35.000, en dan zit er nog niks in, geen liften, geen besturing, geen tanks, geen trimplaten, zelfs geen verf op de buitenkant...

boot is uit '99 de motor uit '90, en de trailer ook uit '90, you do the math

pi_8544928
kom van de zomer maar een keer wakeboarden op Loosdrecht..
pi_8544967
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:10 schreef extreme het volgende:
shitload of money

casco kost nieuw kaal al 35.000, en dan zit er nog niks in, geen liften, geen besturing, geen tanks, geen trimplaten, zelfs geen verf op de buitenkant...

boot is uit '99 de motor uit '90, en de trailer ook uit '90, you do the math

aaaaah, fuck man, dat je zoveel geld hebt! hahaha, maar echt en voor die combi man! wow, i really envie you
ben erg benieuwd hoe ie vaart! (ook naar hoe de mijne vaart na de renovatie van dat lullige v6je.... )
pi_8545001
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:11 schreef extreme het volgende:
kom van de zomer maar een keer wakeboarden op Loosdrecht..
dat zal ik zeker doen, en als ik dan in de verte VRRRRRRRRRRRROOOOOEM hoor weet ik dat jij er aan komt stuiven!!! hahaha
ff een raceje doen??? hehehehe

maar ik moet nu echt gaan, als je nog meer wil posten hiero, je bent uitgenodigd meer pics zijn altijd welkom, moet een beetje een mooi topic worden over snelle boten en wakeboarden

pi_8545081
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:13 schreef questionmark het volgende:

[..]

aaaaah, fuck man, dat je zoveel geld hebt! hahaha, maar echt en voor die combi man! wow, i really envie you
ben erg benieuwd hoe ie vaart! (ook naar hoe de mijne vaart na de renovatie van dat lullige v6je.... )

gelukkig dat moderator zijn zo'n goed betaalde baan is
pi_8585413
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:18 schreef extreme het volgende:
gelukkig dat moderator zijn zo'n goed betaalde baan is
hehe, jazeker, voor jou

hmmm, dit was een schopje met een lintje erom...

er kan weer doorgepost worden hoor...

pi_9998145
ik heb gistermiddag dan eindelijk mn nieuwe schoenen (bindingen ) binnen, Quicksilver Pro-series, mn nieuwe pak (Jobe met korte mouwen en pijpen tot over de knieen) en heb zo'n superhandige Slick willy gekocht.... (om beter in je binding te schuiven ) het mocht bij mekaar weer stevig wat kosten....

extra update, ook de V6 motor blijft heel waarschijnlijk (toch) in de boot zitten, terwijk die er eerst uit moest, dus hopen dat ik over n maandje toch echt in me eigen bootje het water weer op kan

pi_10064986
dit is btw zo'n slick willie;

denk dat veel boarders die dingen wel kennen

pi_10197050
Ik board ook wel eens heb het nu een keer achter een speedboot gedaan zo heb ik het ook geleerd en nu een stuk of 5 keer achter de kabel bij aquabest. Begin er nog zelfs redelijk goed in te worden en beschouw het ook als een hobby van mij. ik wil er ook zeker meer tijd in steken alleen al dat materiaal is zo F*cking duur. Maar ja komt allemaal nog wel.
Maar wat betalen jullie nou voor bijvoorbeeld een Board met bindingen
2e hands of nieuw??
pi_10256930
Ik ben ook fanatiek wakeboarder, zit dit jaar ook bij de wakeboardclub in Loosdrecht (met Duncan Zuur, nationaal kampioen achter de boot).

Mijn bordje is een simpele O'Brien Blunt 137 (2002 )met O'Brien Sport Morph bindingen.

Deze bindingen wil ik gaan vervangen door Liquid Force Ultra Suctions of Exo Suctions omdat ik eruit klap bij rolls en flips, het bord voldoet nog prima.

Ohja, questionmark, hou alsjeblieft die mooie praat van wakeboarden met 50+km/h voor je, want als je boven de 40km/h uitkomt gaat het echt niet prettig meer. Ik vaar met een kilometertje of 35 en dat gaat hard zat (bij het aansnijden bereik je wel veel hogere snelheden, en het water is dan zo hard als beton).

Ik doe het meestal achter een Ski Nautique met wakeboardpaal, verzwaard met 4 gastanks achterin, geeft best een aardige golf:

Of achter een Boesch met hoge paal, geeft ook een heerlijke golf.

Deze boten zijn helaas niet van mijzelf, ik heb zelf een Fletcher Bravo Arrowsprint 13 met 40PK Mercury outboard, dat ding produceert bijna geen golf en het touw hangt vrij laag, dus echt veel valt er niet mee te doen. Maar het is leuk om wat basics mee te leren.

Nog wat leuke pics:

Duncan Zuur, indy tantrum (vorig jaar geschoten op de wakeboardcup in Loosdrecht)

Rijder herken ik zo snel even niet, volgens mij doet 'ie een S-bend (Raley met 360 graden rotatie erin), ook gemaakt op de wakeboardcup

Duncan Zuur op de trampolinetraining, anderhalfmaandje terug.

Micky, een goede vriend van me probeert een backroll (niet geland)

Willem, 360

Nu ben ik helaas al een paar weken geblesseerd (door de trampolinetraining), maar ik hoop zo snel mogelijk weer te kunnen beginnen op Loosdrecht.

[Dit bericht is gewijzigd door Sander18 op 07-05-2003 18:35]

pi_10257056
quote:
Op zondag 4 mei 2003 15:27 schreef Cerveza het volgende:
Ik board ook wel eens heb het nu een keer achter een speedboot gedaan zo heb ik het ook geleerd en nu een stuk of 5 keer achter de kabel bij aquabest. Begin er nog zelfs redelijk goed in te worden en beschouw het ook als een hobby van mij. ik wil er ook zeker meer tijd in steken alleen al dat materiaal is zo F*cking duur. Maar ja komt allemaal nog wel.
Maar wat betalen jullie nou voor bijvoorbeeld een Board met bindingen
2e hands of nieuw??
Mijn bordje was met bindingen 400 euro, en dat is vrij goedkoop.
Voor een echt professioneel setje ben je al gauw 900 euro kwijt.

Online shop:
http://www.flygear.nl/home.html

Leuk setje:
Liquid Force Trip (128 tot 143, afhankelijk van je gewicht) bord (¤540) en Liquid Force Ultra Suction bindingen (¤340). Dan ben je 880 euro kwijt, maar heb je wel gelijk iets goeds waarmee je nog jaren vooruit kunt.
2de hands is er in Nederland niet superveel te krijgen, dan moet je toch gaan vragen bij vrienden/waterskischolen e.d.
2de hands bindingen zijn altijd een beetje link, omdat die meestal flink afgedragen zijn (vooral bij waterskischolen zijn ze een paar maten groter geworden), dus eerst goed passen voordat je ze neemt!! Niks is irritanter dan wanneer je ondersteboven in de lucht hangt en je ziet ineens je bord voorbij vliegen omdat je bindingen niet goed passen.

pi_11122089
Ben gezakt voor mn vaarbewijs gisteren dus kan nu meer tijd achter mn bootje doorbrengen ipv er in
pi_11123684
Ik had deze topic al gezien.
Maar ik ben zelf nog een junior hoor. (kwa wakeboarden dan)

Maar ik ben het er wel mee eens dat er gewoon een vaste topic komt op Fok! over watersport.
Kunnen we fun pics plaatsen van de zomer !
(kan iedereen zien hoe ik op me bek ga )

-= have fun @ your wake or snowboard =-
pi_11123756
quote:
Op zondag 15 juni 2003 15:34 schreef SeeYa het volgende:
Ik had deze topic al gezien.
Maar ik ben zelf nog een junior hoor. (kwa wakeboarden dan)

Maar ik ben het er wel mee eens dat er gewoon een vaste topic komt op Fok! over watersport.
Kunnen we fun pics plaatsen van de zomer !
(kan iedereen zien hoe ik op me bek ga )

Daar wilde ik deze ook voor gebruiken, ikzeld heb een tube en ook waterskies dus daar wilde ik ook crashes en moves van laten zien...
posten dus,! en misschien kan er een name change komen hierop, wakeboarden is te krap, watersport aan de andere kant is weer te ruim
pi_11123981
quote:
Op zondag 15 juni 2003 15:37 schreef questionmark het volgende:

[..]

en misschien kan er een name change komen hierop, wakeboarden is te krap, watersport aan de andere kant is weer te ruim

"eXtreme Watersport" ofzo.
(daar zullen sportvissers niet in gaan posten denk ik)
-= have fun @ your wake or snowboard =-
pi_11130846
quote:
Op zondag 15 juni 2003 15:47 schreef SeeYa het volgende:
"eXtreme Watersport" ofzo.
(daar zullen sportvissers niet in gaan posten denk ik)
ja das een goede, hoewel er dan ook kayakers in komen ben ik bang....
(trouwens voor het model van dit topic zou een mod nadat ie de topic in "eXtreme watersport" heeft veranderd deze post weg kunnen halen.
pi_11184710
ik wakeboard in Groningen

http://www.bares.nl

check!

pi_12436347
ik wakeboard pas sinds kort, nog geen 3 maanden, op een stiletto, gisteren toch een klap gemaakt, voorste voet (links) schoot na een sprong het water in, niet fijn, met 30 km p/u ineens stilkomen, plat voorover, halve minuut wist ik niks meer, nu zit ik met zware koppijn en nekpijn binnen............nog tips, helmpie ofzo?
Asus P4P800 Deluxe-iPIV 2,4 800FSB-2x512pc3200Twinmos-Asus V9950 128 MB-2x80Gb 8Mb cache Maxtor-XP PRO SP1-Planet ADSL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')