Dat maakt het verhaal compleet.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:39 schreef iggyinthehouse het volgende:
oh ja! Technotronic - Megamix (die heb ik hie rnog liggen)
Janovitz ?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:24 schreef pipster het volgende:
Bill van Buffalo Tom heeft wel wat boeken geschreven. Maar zijn achternaam die weet ik zo snel even niet.
Oh ja. Dacht ik heb hem goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:32 schreef pipster het volgende:
Ja Jovanovitz inderdaad, als het al de gezochte schrijver is natuurlijk.
En dat is hem ook ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:24 schreef pipster het volgende:
Bill van Buffalo Tom heeft wel wat boeken geschreven. Maar zijn achternaam die weet ik zo snel even niet.
Welk nummer van wie?quote:Haaaaaa, Ha-la-ha-la, Ba - Ba - Ba - Ba - Ba - Ba - Ba
Ba-ba-ba (baa-ba) Ba-ba-ba-ba, Ba-ba-ba-ba, (ba) Ba-ba (ba)
Ba-ba, ba-ba, ba-ba, (ba) ba-ba, ba-ba, ba-ba ba-ba-ba-ba-be (ba)
Boy that scratchin is makin' me itch (ba, ba)
Yesquote:
welk ander nummer werd in Buffalo Stance gesampled?quote:The song's title is also a reference to the Malcolm McLaren song "Buffalo Gals" (1982), which "Buffalo Stance" samples.[5] Other samples came from's
, and the saxophone break is from the band Miami's song "Chicken Yellow" (1974).[6]
iggyinthehouse 4quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:17 schreef iggyinthehouse het volgende:
hey you the rock steady crew van the rock steady crew
half broer half zus? daar is een heel nest uit gekomen, volgens mij nog 3 of 4 half broers/zussenquote:
Idd Eagle is half broer van Neneh. Don Cherry was niet haar echte vader maar nam de naam wel overquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:47 schreef TALIN het volgende:
[..]
half broer half zus? daar is een heel nest uit gekomen, volgens mij nog 3 of 4 half broers/zussen
Chaos, Ophef of Verbijstering misschien?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:30 schreef TALIN het volgende:
.........is ontstaan nadat Beffers, Bosma en Swarte in 2018 het idee kregen om samen een band op te richten.
wat moet er op de plek van de puntjes staan?
als dat bandnamen zijn zit je warm.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chaos, Ophef of Verbijstering misschien?
Ik bedoelde het als zelfstandig naamwoorden, een bandnaam kan ik er namelijk niet aan koppelen...quote:
"100% tegen alles"quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als zelfstandig naamwoorden, een bandnaam kan ik er namelijk niet aan koppelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |