Jolyon Palmer had het erover dat de motor opgeschroefd was, dus dat valt wel mee imho.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Bij F1TV zijn ze Hamilton al helemaal aan het ophypen, daar zitten de Mercedesfans dus.
Sky was ook bang dat ze het lek boven zouden hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Bij F1TV zijn ze Hamilton al helemaal aan het ophypen, daar zitten de Mercedesfans dus.
Daarvoor bestaat ook de wall of championsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sky was ook bang dat ze het lek boven zouden hebben.
Maar James Vowles liet al weten dat Ham deze baan erg goed kent en er van houdt om op het randje te rijden hier.
Benieuwd of Lewis in de kwali of race ook zo op het randje gaat rijden
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb FP3 gemist. Ik was na het eten languit op de bank gaan liggen. En dat had ik beter niet moeten doen.
Ik ben niet oud, en zelfs ik heb wel eens een moment dat ik even kan liggen en weg ben, het is goedquote:
Mooi toch, hou je het iig vol tot de qualiquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar het lag wel lekker eigenlijk.
Dat hebben sommige coureurs ook wel eensquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet oud, en zelfs ik heb wel eens een moment dat ik even kan liggen en weg ben, het is goed
F1TV kijken als je ook Viaplay kunt kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Niveau van F1TV ligt sowieso wel best laag vandaag, wie zijn dit in godsnaam
Je snapt er nog altijd niets van, goed om te weten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
F1TV kijken als je ook Viaplay kunt kijken
Katten hebben wat meer slaap nodigquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet oud, en zelfs ik heb wel eens een moment dat ik even kan liggen en weg ben, het is goed
Dat betwijfel ik eigenlijk. Ik heb niet het gevoel dat ik nu uitgerust en wakker ben.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Mooi toch, hou je het iig vol tot de quali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |