Basketbal ook vaak.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:09 schreef Lyrewyn het volgende:
Zo'n zweetband zie je wel vaker bij tennis. Bij voetbal is 'ie minder nuttig en wordt het dragen ervan soms niet toegestaan (omdat je eraan kunt trekken).
Ik heb ook een tijdje een haarband gedragen bij het voetballen omdat ik het wel cool vond. Maar toen was ik 16 en niet 30.
China is al oranje bandjes aan het fabricerenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit wordt een beetje de Gullit rastapruik van het EK 2024. 100% dat straks jan en alleman met zo'n gare zweetband de kroeg in gaat om voetbal te kijken.
Waar maakt die dooie lul zich druk om. Niet iedereen is uit de Groningse klei getrokken.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat stukje met Koeman in de OP maakt overigens wel duidelijk dat de bondscoach het er absoluut niet mee eens is.
Sjoerd Mossou grotere deuger kan je niet vinden. Ja toch wel in de vorm van Thijs Zonneveldquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:15 schreef Fok-it het volgende:
https://archive.ph/rEDq9
Leuke column over de onderbuikies die gister weer aan het schuimbekken waren omdat een sporter een zweetband draagt. Genot
Het gaat bij een zweetband tegenwoordig zelfs over deugen?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:47 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou grotere deuger kan je niet vinden. Ja toch wel in de vorm van Thijs Zonneveld
Ging meer over de collumn van Sjoerdquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat bij een zweetband tegenwoordig zelfs over deugen?
Wow
Ok? En wat is het deugen in de column dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Ging meer over de collumn van Sjoerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |