Ze zijn achteraf eerlijk omdat het moeilijk te ontkennen valt. Als ze oprecht eerlijk waren geweest hadden ze het vooraf gemeld en openbaar gemaakt voordat mensen een godsvermogen betalen om die waterleiding te zien ipv een natuurverschijnsel.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze hadden het ook kunnen ontkennen. Ze zijn eerlijk in het hoe, wat en waarom. Dus wat is het probleem?
Is de entree van dat natuurpark dan nog duurder dan een kaartje voor de efteling?quote:Op zondag 9 juni 2024 15:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze zijn achteraf eerlijk omdat het moeilijk te ontkennen valt. Als ze oprecht eerlijk waren geweest hadden ze het vooraf gemeld en openbaar gemaakt voordat mensen een godsvermogen betalen om die waterleiding te zien ipv een natuurverschijnsel.
Voor zover relevant denk ik dat een reisje China en daaraan gekoppelde excursies inderdaad duurder is.quote:Op maandag 10 juni 2024 07:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de entree van dat natuurpark dan nog duurder dan een kaartje voor de efteling?
De meeste toeristen daar zijn natuurlijk locals.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Voor zover relevant denk ik dat een reisje China en daaraan gekoppelde excursies inderdaad duurder is.
Vind het wel wat een verschil in dat een eens natuurlijke stroom nu "gesimuleerd" wordt. Maar goed, aan de andere kant wel weer enigszins ok voor de natuur rondom, al ontbreekt de hele natuurlijke stroming.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:24 schreef RM-rf het volgende:
Ik heb ook een sterk vermoeden dat de waterlelies bij de Efteling Elfjes helemaal niet vanzelf opengaan als de Heks zingt
Mensen gaan toch bijvoorbeeld ook nog kijken naar die Niagara waterval die eigenlijk veel meer water zou moeten laten vallen maar het grootste gedeelte van het water voor hydro energie gebruikt wordt.quote:Op maandag 10 juni 2024 10:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Vind het wel wat een verschil in dat een eens natuurlijke stroom nu "gesimuleerd" wordt. Maar goed, aan de andere kant wel weer enigszins ok voor de natuur rondom, al ontbreekt de hele natuurlijke stroming.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |