abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juni 2024 @ 15:36:52 #51
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_213846624
quote:
84s.gif Op zondag 9 juni 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze hadden het ook kunnen ontkennen. Ze zijn eerlijk in het hoe, wat en waarom. Dus wat is het probleem?
Ze zijn achteraf eerlijk omdat het moeilijk te ontkennen valt. Als ze oprecht eerlijk waren geweest hadden ze het vooraf gemeld en openbaar gemaakt voordat mensen een godsvermogen betalen om die waterleiding te zien ipv een natuurverschijnsel.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_213855227
quote:
11s.gif Op zondag 9 juni 2024 15:36 schreef sanger het volgende:

[..]
Ze zijn achteraf eerlijk omdat het moeilijk te ontkennen valt. Als ze oprecht eerlijk waren geweest hadden ze het vooraf gemeld en openbaar gemaakt voordat mensen een godsvermogen betalen om die waterleiding te zien ipv een natuurverschijnsel.
Is de entree van dat natuurpark dan nog duurder dan een kaartje voor de efteling?
  maandag 10 juni 2024 @ 08:00:00 #53
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_213855380
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2024 07:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Is de entree van dat natuurpark dan nog duurder dan een kaartje voor de efteling?
Voor zover relevant denk ik dat een reisje China en daaraan gekoppelde excursies inderdaad duurder is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_213855504
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2024 08:00 schreef sanger het volgende:

[..]
Voor zover relevant denk ik dat een reisje China en daaraan gekoppelde excursies inderdaad duurder is.
De meeste toeristen daar zijn natuurlijk locals. :D
pi_213856269
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 09:24 schreef RM-rf het volgende:
Ik heb ook een sterk vermoeden dat de waterlelies bij de Efteling Elfjes helemaal niet vanzelf opengaan als de Heks zingt
Vind het wel wat een verschil in dat een eens natuurlijke stroom nu "gesimuleerd" wordt. Maar goed, aan de andere kant wel weer enigszins ok voor de natuur rondom, al ontbreekt de hele natuurlijke stroming.
pi_213856315
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2024 10:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Vind het wel wat een verschil in dat een eens natuurlijke stroom nu "gesimuleerd" wordt. Maar goed, aan de andere kant wel weer enigszins ok voor de natuur rondom, al ontbreekt de hele natuurlijke stroming.
Mensen gaan toch bijvoorbeeld ook nog kijken naar die Niagara waterval die eigenlijk veel meer water zou moeten laten vallen maar het grootste gedeelte van het water voor hydro energie gebruikt wordt.
pi_213857250

Ik was gisteren in de botanische tuin in Utrecht. Daar blijkt de waterval ook nep :(
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')