abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juni 2024 @ 03:09:36 #1
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213819008
Ik zag op 't nieuws dat een psycholoog 5MAPB gebruikt als alternatief voor MDMA-therapie.
5MAPB schijnt eenzelfde soort werking te hebben als MDMA.

Heeft iemand ervaring met 5MAPB ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juni 2024 @ 12:28:34 #2
485843 crew  Jippie
pi_213822023
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 03:09 schreef sturmpie het volgende:
Ik zag op 't nieuws dat een psycholoog 5MAPB gebruikt als alternatief voor MDMA-therapie.
5MAPB schijnt eenzelfde soort werking te hebben als MDMA.

Heeft iemand ervaring met 5MAPB ?
Misschien dat je iets meer kunt vertellen waarvoor de behandeling wordt gegeven?
  vrijdag 7 juni 2024 @ 12:31:43 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213822056
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 12:28 schreef Jippie het volgende:

[..]
Misschien dat je iets meer kunt vertellen waarvoor de behandeling wordt gegeven?
het was gister op 't tv, nieuwsuur volgens mij, men wil mdma legaliseren voor PTSS-therapie.
er is 'n psycholoog die ipv mdma 5mapb gebruikt voor die therapie.
  Moderator vrijdag 7 juni 2024 @ 12:48:12 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213822219
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 12:31 schreef sturmpie het volgende:

[..]
het was gister op 't tv, nieuwsuur volgens mij, men wil mdma legaliseren voor PTSS-therapie.
er is 'n psycholoog die ipv mdma 5mapb gebruikt voor die therapie.
Ik hoorde er gisteren ook over op de radio. De werkzame stof van XTC, MDMA, zou mensen met trauma's kunnen helpen. Er lopen al meerdere onderzoeken toch? Ook met LSD. Mensen ervaren allemaal verlichting maar er is blijkbaar eerst 15 jaar onderzoek naar nodig of zo :Z
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 7 juni 2024 @ 12:51:56 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213822277
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 12:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik hoorde er gisteren ook over op de radio. De werkzame stof van XTC, MDMA, zou mensen met trauma's kunnen helpen. Er lopen al meerdere onderzoeken toch? Ook met LSD. Mensen ervaren allemaal verlichting maar er is blijkbaar eerst 15 jaar onderzoek naar nodig of zo :Z
omdat mdma zo goed werkt willen ze 't z.s.m. legaliseren voor therapeutische doeleinden
  Moderator vrijdag 7 juni 2024 @ 13:03:06 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213822427
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 12:51 schreef sturmpie het volgende:

[..]
omdat mdma zo goed werkt willen ze 't z.s.m. legaliseren voor therapeutische doeleinden
Ja maar daar zit 'm net de crux. In heel de wereld is XTC verboden. En dan gaan we hier in Nederland de werkzame stof legaliseren _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 7 juni 2024 @ 13:10:33 #7
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213822511
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 13:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ja maar daar zit 'm net de crux. In heel de wereld is XTC verboden. En dan gaan we hier in Nederland de werkzame stof legaliseren _O_
omdat 't medisch gewenst is.
mdma is iets van de laatste 50 jaar, als men nu van mening is dat 't als medicijn kan dienen, waarom niet. 't is evolutie
amfetamine is ook zoiets, dat werd tijdens WO2 gebruikt/ontwikkeld voor soldaten om langer wakker en gefocussed te blijven, nu geven ze 't in de vorm van ritalin, methylfenidaat aan autisten en adhd-ers
pi_213824026
Ja, vind het beter dan XTC.

Smaken verschillen.

Bestel nu wat, voor het verboden wordt.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 16:16:56 #9
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213824248
Of je gaat voor psyloscibine (bv paddo's) of dmt (Ayahuasca, wel heel sterk, maar goede resultaten). Beiden natuurlijk. Wel is het onvoorspelbaarder dan synthetisch, maar misschien het onderzoeken waard.
Le Diable
pi_213927488
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 15:43 schreef Horzula het volgende:
Ja, vind het beter dan XTC.

Smaken verschillen.

Bestel nu wat, voor het verboden wordt.
Hoe is de houdbaarheid? Ik bewaar graag voor als het me ooit lukt van de antidepressiva af te komen :')
zelfde als diginoob
pi_213929458
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 02:06 schreef diginoob2 het volgende:

[..]
Hoe is de houdbaarheid? Ik bewaar graag voor als het me ooit lukt van de antidepressiva af te komen :')
Geen idee. Tegenhanger 6-APB zou een jaar of vijf meegaan.
  zondag 16 juni 2024 @ 22:27:52 #12
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_213941121
quote:

[..]
Let op met grote hoeveelheden bestellen. Heb met mephedrone meegemaakt dat zo'n bedrijfjes in de laatste weken voor het verbod van kracht werd nog bestellingen aannamen (en zelfs mails verstuurden met "we bieden vaste klanten nog een laatste kans om te bestellen"), maar niets meer leverden.
are we infinite or am I alone
pi_213941543
quote:

[..]
Werk je daar aan? Lukt dat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213941558
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 22:27 schreef crystal_meth het volgende:
mephedrone
Dat spul was gewoon verslavend, als 18 jarige ik geen goed spul om aan te raden _O-
Maar 1x gedaan maar toch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 16 juni 2024 @ 23:59:03 #15
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_213942237
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 22:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat spul was gewoon verslavend, als 18 jarige ik geen goed spul om aan te raden _O-
Ik nam het als substituut voor meth. Minder goed, maar ook minder moeite (dan meth maken). Ook de reden waarom ik momenteel 4F-MPH gebruik.
are we infinite or am I alone
pi_213945231
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 22:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vind dat juist meevallen, ook 3-MMC. Zorg altijd dat ik op tijd stop en op tijd naar bed ga zodat ik nog wat kan slapen.

Ken via via mensen die echt meerdere dagen daar op doorgaan. Triest. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_213945281
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 13:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Hebben we met wiet ook gedaan. En nu zie je dat de hele wereld volgt (en Nederland hopeloos achterop raakt).

Ik durf de stelling wel aan dat MDMA nog minder risicovol is dan wiet. Kans op verslaving is alvast een stuk kleiner.

Gezien de enorme milieuschade die illegale productie met zich meebrengt en de minimale maatschappelijke schade die het oplevert wordt het hoog tijd dat we MDMA gaan legaliseren.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213945288
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 12:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Hebben we met wiet ook gedaan. En nu zie je dat de hele wereld volgt (en Nederland hopeloos achterop raakt).

Ik durf de stelling wel aan dat MDMA nog minder risicovol is dan wiet. Kans op verslaving is alvast een stuk kleiner.
MDMA raakt men oververhit vanwege debiele kwantiteit werkzame stof per pil.
pi_213945300
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 12:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
MDMA raakt men oververhit vanwege debiele kwantiteit werkzame stof per pil.
Dat kan ja. Maar ik ken ook niemand die in één keer een volledige pil slikt :') iedereen die ik ken althans gaat daar behoorlijk verstandig mee om. Elke batch laten testen en dan opbreken in kwartjes.

Die hoge dosis is er een gevolg van dat dealers worden bestraft op het aantal pillen, niet op de totale hoeveelheid MDMA. Dan krijg je sterkere pillen. Net zoals dat er in de coffeeshop vooral THC > 20% wiet ligt, dat slaat ook nergens op.

Je ziet dat ook in landen waar alcohol verboden is. Daar is prima aan te komen, maar dan wel alleen wodka.

Als je dat gewoon goed reguleert kun je een maximum aan werkzame stof instellen. Blijft uitkijken, ja, maar alcohol ligt ook gewoon in de supermarkt.

[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 17-06-2024 13:25:05 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213945553
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 12:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Dat kan ja. Maar ik ken ook niemand die in één keer een volledige pil slikt :') iedereen die ik ken althans gaat daar behoorlijk verstandig mee om. Elke batch laten testen en dan opbreken in kwartjes.

Die hoge dosis is er een gevolg van dat dealers worden bestraft op het aantal pillen, niet op de totale hoeveelheid MDMA. Dan krijg je sterkere pillen. Net zoals dat er in de coffeeshop vooral THC > 20% wiet ligt, dat slaat ook nergens op.

Als je dat gewoon goed reguleert kun je een maximum aan werkzame stof instellen. Blijft uitkijken, ja, maar alcohol ligt ook gewoon in de supermarkt.
Eens, lekker legaliseren en reguleren.
pi_213956051
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 22:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Werk je daar aan? Lukt dat?
Lukt voor geen meter.
zelfde als diginoob
pi_213956918
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 03:26 schreef diginoob2 het volgende:

[..]
Lukt voor geen meter.
Psychische weerstand?
pi_213963258
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 08:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Psychische weerstand?
Ik weet niet wat je bedoelt maar een jaar wachten op ggz en een verrotte jeugd helpt niet.
zelfde als diginoob
pi_213965894
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:57 schreef diginoob2 het volgende:

[..]
Ik weet niet wat je bedoelt maar een jaar wachten op ggz en een verrotte jeugd helpt niet.
Nee ok, naja, kan zijn dat je lijf fysiek verslaafd is...

Maar dit is wel mentaal lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')