Misschien dat je iets meer kunt vertellen waarvoor de behandeling wordt gegeven?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 03:09 schreef sturmpie het volgende:
Ik zag op 't nieuws dat een psycholoog 5MAPB gebruikt als alternatief voor MDMA-therapie.
5MAPB schijnt eenzelfde soort werking te hebben als MDMA.
Heeft iemand ervaring met 5MAPB ?
het was gister op 't tv, nieuwsuur volgens mij, men wil mdma legaliseren voor PTSS-therapie.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien dat je iets meer kunt vertellen waarvoor de behandeling wordt gegeven?
Ik hoorde er gisteren ook over op de radio. De werkzame stof van XTC, MDMA, zou mensen met trauma's kunnen helpen. Er lopen al meerdere onderzoeken toch? Ook met LSD. Mensen ervaren allemaal verlichting maar er is blijkbaar eerst 15 jaar onderzoek naar nodig of zoquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:31 schreef sturmpie het volgende:
[..]
het was gister op 't tv, nieuwsuur volgens mij, men wil mdma legaliseren voor PTSS-therapie.
er is 'n psycholoog die ipv mdma 5mapb gebruikt voor die therapie.
omdat mdma zo goed werkt willen ze 't z.s.m. legaliseren voor therapeutische doeleindenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoorde er gisteren ook over op de radio. De werkzame stof van XTC, MDMA, zou mensen met trauma's kunnen helpen. Er lopen al meerdere onderzoeken toch? Ook met LSD. Mensen ervaren allemaal verlichting maar er is blijkbaar eerst 15 jaar onderzoek naar nodig of zo
Ja maar daar zit 'm net de crux. In heel de wereld is XTC verboden. En dan gaan we hier in Nederland de werkzame stof legaliserenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:51 schreef sturmpie het volgende:
[..]
omdat mdma zo goed werkt willen ze 't z.s.m. legaliseren voor therapeutische doeleinden
omdat 't medisch gewenst is.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar daar zit 'm net de crux. In heel de wereld is XTC verboden. En dan gaan we hier in Nederland de werkzame stof legaliseren
Hoe is de houdbaarheid? Ik bewaar graag voor als het me ooit lukt van de antidepressiva af te komenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:43 schreef Horzula het volgende:
Ja, vind het beter dan XTC.
Smaken verschillen.
Bestel nu wat, voor het verboden wordt.
Geen idee. Tegenhanger 6-APB zou een jaar of vijf meegaan.quote:Op zondag 16 juni 2024 02:06 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Hoe is de houdbaarheid? Ik bewaar graag voor als het me ooit lukt van de antidepressiva af te komen
Let op met grote hoeveelheden bestellen. Heb met mephedrone meegemaakt dat zo'n bedrijfjes in de laatste weken voor het verbod van kracht werd nog bestellingen aannamen (en zelfs mails verstuurden met "we bieden vaste klanten nog een laatste kans om te bestellen"), maar niets meer leverden.quote:Op zondag 16 juni 2024 02:06 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Hoe is de houdbaarheid? Ik bewaar graag voor als het me ooit lukt van de antidepressiva af te komen
Werk je daar aan? Lukt dat?quote:Op zondag 16 juni 2024 02:06 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Dat spul was gewoon verslavend, als 18 jarige ik geen goed spul om aan te radenquote:
Ik nam het als substituut voor meth. Minder goed, maar ook minder moeite (dan meth maken). Ook de reden waarom ik momenteel 4F-MPH gebruik.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat spul was gewoon verslavend, als 18 jarige ik geen goed spul om aan te raden
Maar 1x gedaan maar toch.
Vind dat juist meevallen, ook 3-MMC. Zorg altijd dat ik op tijd stop en op tijd naar bed ga zodat ik nog wat kan slapen.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat spul was gewoon verslavend, als 18 jarige ik geen goed spul om aan te raden
Maar 1x gedaan maar toch.
Hebben we met wiet ook gedaan. En nu zie je dat de hele wereld volgt (en Nederland hopeloos achterop raakt).quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar daar zit 'm net de crux. In heel de wereld is XTC verboden. En dan gaan we hier in Nederland de werkzame stof legaliseren
MDMA raakt men oververhit vanwege debiele kwantiteit werkzame stof per pil.quote:Op maandag 17 juni 2024 12:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hebben we met wiet ook gedaan. En nu zie je dat de hele wereld volgt (en Nederland hopeloos achterop raakt).
Ik durf de stelling wel aan dat MDMA nog minder risicovol is dan wiet. Kans op verslaving is alvast een stuk kleiner.
Dat kan ja. Maar ik ken ook niemand die in één keer een volledige pil sliktquote:Op maandag 17 juni 2024 12:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
MDMA raakt men oververhit vanwege debiele kwantiteit werkzame stof per pil.
Eens, lekker legaliseren en reguleren.quote:Op maandag 17 juni 2024 12:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar ik ken ook niemand die in één keer een volledige pil sliktiedereen die ik ken althans gaat daar behoorlijk verstandig mee om. Elke batch laten testen en dan opbreken in kwartjes.
Die hoge dosis is er een gevolg van dat dealers worden bestraft op het aantal pillen, niet op de totale hoeveelheid MDMA. Dan krijg je sterkere pillen. Net zoals dat er in de coffeeshop vooral THC > 20% wiet ligt, dat slaat ook nergens op.
Als je dat gewoon goed reguleert kun je een maximum aan werkzame stof instellen. Blijft uitkijken, ja, maar alcohol ligt ook gewoon in de supermarkt.
Psychische weerstand?quote:
Ik weet niet wat je bedoelt maar een jaar wachten op ggz en een verrotte jeugd helpt niet.quote:
Nee ok, naja, kan zijn dat je lijf fysiek verslaafd is...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:57 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt maar een jaar wachten op ggz en een verrotte jeugd helpt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |