Nicequote:Op donderdag 6 juni 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
Hier niet van die mooie vogeltjes die Pullup laat zien, maar wel een zonnetje vogeltje in de tuin van de week
[ afbeelding ]
Er liggen er soms 3 of 4 hier zo in de tuin op het kunstgras nog welquote:
Ik ook leuk om naar te kijken. ZItten er hier heel veel, vooral nu met al dat jonge spul is het leuk om te zienquote:
Ik vind het ook leukquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook leuk om naar te kijken. ZItten er hier heel veel, vooral nu met al dat jonge spul is het leuk om te zien
Ja schitterend, die jonge lammetjes is ook zo leuk om te zien. Ik ga iedere dag wel even hier aan de overkant bij de dierenwijde kijken. Ook zo leuk om te zien en ergens ook wel zielig dat ze niet vrij rond kunnen lopen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk![]()
Ik loop iedere dag en luister ook graag naar de kikkerconcerten , kijk naar de kalfjes en al dat jonge spul wat rondloopt
Oh ja dat is minderquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schitterend, die jonge lammetjes is ook zo leuk om te zien. Ik ga iedere dag wel even hier aan de overkant bij de dierenwijde kijken. Ook zo leuk om te zien en ergens ook wel zielig dat ze niet vrij rond kunnen lopen.
Het is een beetje dubbel vind ik. Ze hebben het goed en lopen weinig gevaar. Maar het is onnatuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja dat is minderMaar in een weide is soms wel beter met een hek erom
Daar heb ik dan weer geen moeite mee, als ze veel ruimte hebben dan kan het zelfs beter zijn. Je zou toch geen lammetje of kalfje tegen je auto willen krijgenquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel vind ik. Ze hebben het goed en lopen weinig gevaar. Maar het is onnatuurlijk
Nee, dat zeker niet. Heb een keer passagier meegemaakt dat er een hert tegen de auto aan liepquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen moeite mee, als ze veel ruimte hebben dan kan het zelfs beter zijn. Je zou toch geen lammetje of kalfje tegen je auto willen krijgen
En dat Starship de lucht in gaatquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:00 schreef aloa het volgende:
Donderdag. De dag waarvan je weet dat het weekend nadert
Is het ook, ik woon aan de rand van Zwolle en loop langs bossen en weilanden . Soms steekt een hele kudde schapen over met zijn herder, en/of koeien. Dus hier heb je nog borden met een schaap of koequote:Op donderdag 6 juni 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Heb een keer passagier meegemaakt dat er een hert tegen de auto aan liep
Beestje huilde echt, zijn hoofd op mijn schoot gelegd en hij keek mij zo aan de tranen liepen uit zijn ooghoeken.
Vergeet dat nooit meer.
Helaas heeft de boswachter hem af moeten maken. We kregen de keus of geld of de helft van het vlees.
Ik wilde geen van beide. Vond dat zo naar idee
Nee dat was Starliner gisterenquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zag iets voorbij komen.
Met bemanning toch?
O echt, wel geinig om te zien, al die schapen of koeien over de wegquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is het ook, ik woon aan de rand van Zwolle en loop langs bossen en weilanden . Soms steekt een hele kudde schapen over met zijn herder, en/of koeien. Dus hier heb je nog borden met een schaap of koe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |