De praktijk ondersteund mijn standpunt. Daar wil ik het graag bij laten Ettotje. Wat is je volgende debat truc?quote:Op donderdag 6 juni 2024 01:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die praktijk is voor alle vrouwen, homo's, andersdenkenden en ongelovigen een ramp. Maar aangezien de wereld lustig door seculariseert, blijft het vooral in jouw geval bij dagdromen over die 'heilstaat' die je zo graag zou zien.
Ik stuur notabene een link waarin wordt aangetoond dat het salafisme geweld en terreur juist in alle toonaarden afwijst.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Man rot op met je salafisme, dat is juist hetgene dat hier verboden zou moeten worden.
Mijn eerste echte nieuws herinnering was van een aantal salafisten die met gekaapte vliegtuigen gebouwen in vlogen. Heb daarom wat moeite met links geloven die wat anders zeggen. Alsof je de vos moet geloven als hij zegt dat hij nooit je kippen zou eten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik stuur notabene een link waarin wordt aangetoond dat het salafisme geweld en terreur juist in alle toonaarden afwijst.˛
Als een eend zegt dat hij een marmot is blijft hij een eend.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mijn eerste echte nieuws herinnering was van een aantal salafisten die met gekaapte vliegtuigen gebouwen in vlogen.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik stuur notabene een link waarin wordt aangetoond dat het salafisme geweld en terreur juist in alle toonaarden afwijst.˛
Dit dus ja. Woord en daad zitten niet echt op één lijnquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als een eend zegt dat hij een marmot is blijft hij een eend.˛
Dank je. Vertel dat die anderen ook a.u.b. Ik krijg het ze nog niet aan het verstand.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:19 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Dit dus ja. Woord en daad zitten niet echt op één lijn
Wat is de rol van de profeet Mohammed binnen het salafisme?quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als een eend zegt dat hij een marmot is blijft hij een eend.˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |