Die zal ongetwijfeld al een paar weken baco's aan het zuipen zijn, ook iets wat je moet meenemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allebei een goed seizoen gedraaid. Clasie is een rare snuiten maar een prima voetballer.
Momenteel zeker. Die had je nu denk ik beter kunnen gebruiken dan de Jong.quote:
De Deense voorbereiding. Wel een garantie voor succes.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zal ongetwijfeld al een paar weken baco's aan het zuipen zijn, ook iets wat je moet meenemen.
Taylor een goed seizoen?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allebei een goed seizoen gedraaid. Clasie is een rare snuiten maar een prima voetballer.
Beetje nerveus. Nog jong hè? Ik was gisteravond wel blij voor hem. Kan me voorstellen dat je er als voetballer wakker van ligt als het scoren maar niet wil lukken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:10 schreef Slobeend het volgende:
Xavi is geen vrolijke jongen hè https://nos.nl/l/2524000
Dat sceptische richting de media is al zolang als ik me kan herinneren. Types als Sneijder v/d Vaart V Persie hadden ook altijd zo'n houding bij vlagen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:10 schreef Slobeend het volgende:
Xavi is geen vrolijke jongen hè https://nos.nl/l/2524000
Wtfquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker weekje kunnen neuken bohhh, die gaat in topvorm zijn
Goed half seizoen. Hij was echt goed de laatste maanden.quote:
Ben wel echt positiever dan een paar weken terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Canada en IJsland waren wel echt heel zwak, maar goed van Polen lijken we ook niet heel veel tegenstand te hoeven verwachten zondag.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed half seizoen. Hij was echt goed de laatste maanden.
Waarom gaat zo'n gast op vakantie terwijl-ie bij de voorselectie zitquote:
was kenneth aan het trainen in de hema?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom gaat zo'n gast op vakantie terwijl-ie bij de voorselectie zit
Laat hem een voorbeeld aan Taylor nemen. Die kwam ik gisteren tegen in de Hema.
Van dat laatste hadden vd Vaart, Sneijder en van Persie ook last. Je zal maar elke keer Valentijn Driessen tegenkomen. Gelukkig hebben we ook nog Noa Vahle met haar ter zaken doende vragen. Over de schoenen van Brobbey bv.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat sceptische richting de media is al zolang als ik me kan herinneren. Types als Sneijder v/d Vaart V Persie hadden ook altijd zo'n houding bij vlagen.
Verder vind ik hem gewoon eerlijk, hij is niet bezig met kools en assists. Kan toch? Hij is tenslotte ook geen spits. Ik vind de interviewers/journalisten vaak ook wel zuur in Nederland. Altijd op zoek naar drama.
Dus Engeland en Frankrijk hadden een slechte dag ?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Canada en IJsland waren wel echt heel zwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |