Stand #3367quote:
Athene ?quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Goed onthouden.![]()
In welke stad waren precies 100 jaar geleden de eerste Olympische Winterspelen?
Oh, vraag niet goed gelezen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nope. De plaats is in hetzelfde land als waar datzelfde jaar de Zomerspelen waren.
Correctquote:
Kabutoquote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:12 schreef DTF het volgende:
Ik weet niet of dit iemand zal helpen, maar er is een Pokémon met dezelfde naam.
[ afbeelding ]
Een kenner!quote:
Dan had ik hem ook geweten!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:12 schreef DTF het volgende:
Ik weet niet of dit iemand zal helpen, maar er is een Pokémon met dezelfde naam.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
(Zelfstandig) naamwoorden waarbij het meervoud is gelijk aan het enkelvoud.
Ik was hier als SBS kijker nooit achter gekomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
(Zelfstandig) naamwoorden waarbij het meervoud is gelijk aan het enkelvoud.
Jij zult nu vast heel blij zijn met een vraag over carnavalskrakers!quote:Op zondag 30 juni 2024 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was hier als SBS kijker nooit achter gekomen.
In 2008 had Johan Vlemmix een matige cover van de cover met de titel 'Een bussie vol met Polen'.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:
La Vie en rose (Frans voor "Leven in roze") is een van de bekendere chansons van chansonničre Édith Piaf. In 2000 had zanger Alex een hit met een Nederlandstalige cover van de chanson. Wat is de naam van deze carnavalskraker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |