Professor in de rechten die de Biological Weapons and Antiterrorism Act uit 1989 schreef, levert een beëdigde verklaring dat COVID 19 mRNA-nanodeeltjesinjecties biologische wapens en massavernietigingswapens zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:53 schreef Bananenbennie het volgende:
Professor in de rechten die de Biological Weapons and Antiterrorism Act uit 1989 schreef, levert een beëdigde verklaring dat COVID 19 mRNA-nanodeeltjesinjecties biologische wapens en massavernietigingswapens zijn
Dr. Francis Boyle, de aan Harvard opgeleide rechtenprofessor die de Biological Weapons and Antiterrorism Act uit 1989 opstelde, die unaniem door beide huizen van het Congres werd aangenomen, legde een beëdigde verklaring af waarin hij stelde dat injecties van Covid 19 en mRNA-nanodeeltjes de wet schenden die hij schreef. Dr. Boyle beweerde dat ‘COVID 19-injecties’, ‘COVID 19-nanodeeltjesinjecties’ en ‘mRNA-nanodeeltjesinjecties’ biologische wapens en massavernietigingswapens zijn en in strijd zijn met Biological Weapons 18 USC § 175; Wapens en vuurwapens § 790.166 Fla. Stat. (2023).
Dr. Boyle heeft deze beëdigde verklaring verstrekt in een zaak in Florida, ingediend door Dr. Joseph Sansone, die betrekking heeft op een noodpetitie voor een dagvaarding van Mandamus die gouverneur DeSantis wil dwingen de distributie van ‘COVID 19-injecties’, ‘COVID 19-nanodeeltjesinjecties’ te verbieden, en 'mRNA-nanodeeltjesinjecties', in de staat Florida. Het wil ook procureur-generaal Ashley Moody dwingen de flesjes in beslag te nemen.
De oorspronkelijke noodpetitie voor een bevelschrift van Mandamus werd op 3 maart 2024 ingediend bij het Hooggerechtshof van Florida. Vervolgens werd het op 20 maart 2024 overgedragen aan de Circuit Court in Leon County. Op 9 april 2024 verwierp de Circuit Court de zaak . De zaak ligt nu bij het hof van beroep. De Appellate Brief werd ingediend op Memorial Day, 27 mei 2024.
In de pleidooien wordt beweerd dat de distributie van ‘COVID 19-injecties’, ‘COVID 19-nanodeeltjesinjecties’ en ‘mRNA-nanodeeltjesinjecties’ in strijd is met - Biologische Wapens 18 USC § 175; Wapens en vuurwapens § 790.166 Fla. Stat. (2023); Federale misdaad van verraad 18 USC § 2381; Verraad § 876.32 Fla. Stat. (2023); Binnenlands terrorisme, 18 USC § 2331; Terrorisme § 775.30 Fla. Stat. (2023); Moord § 782.04 (1)(a) Fla. Stat. (2023); en Genocide 18 USC §1091; Florida Drugs and Cosmetic Act § 499.005 (2) Fla. Stat. (2023); Fraude § 817.034 Fla Stat. (2023); Accessoire na het feit § 777.03 Fla. Stat. (2023); en Florida Medical Consent Law § 766.103 Fla Stat. (2023).
Dr. Boyle wordt beschouwd als een van 's werelds toonaangevende juridische experts op het gebied van biologische wapens. De beëdigde verklaring van Dr. Boyle voegt een enorme hoeveelheid geloofwaardigheid toe aan de zaak, die al een enorme hoeveelheid bewijs bevat in de dagvaarding van mandamus. Beëdigde verklaringen waarin staat dat de injecties biologische en technologische wapens zijn , werden ook verstrekt door medisch juridisch adviseur en biotechanalist Karen Kingston , die onderzoek deed naar het bewijsmateriaal uit de Facts of the Case- sectie van de Mandamus, en door Ana Mihalcea, MD, PhD . Het onderzoek van Dr. Mihalcea is opgenomen in de Mandamus. Dr. Mihalcea is een van 's werelds toonaangevende onderzoekers op het gebied van de effecten van zelfreplicerende nanotechnologie in het bloed van geïnjecteerde mensen, evenals de effecten in het bloed van niet-geïnjecteerde mensen als gevolg van bloedverlies.
De verklaring van Dr. Boyle:
[ afbeelding ]
bron: https://josephsansone.sub(...)professor-that-wrote
Er is oversterfte en er zijn meer zieke mensen dan ooit. Maar dat wil jij niet zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Professor in de rechten die de Biological Weapons and Antiterrorism Act uit 1989 schreef, levert een beëdigde verklaring dat COVID 19 mRNA-nanodeeltjesinjecties biologische wapens en massavernietigingswapens zijn
Waarom zien we dan geen massavernietiging.
Dat komt vast door de invloed van mijn G5 telefoon op de grafeenoxide in mijn bloedbaan....quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Er is oversterfte en er zijn meer zieke mensen dan ooit. Maar dat wil jij niet zien.
De statistieken zijn alarmerend genoeg. Dat jij je ogen daarvoor (en een hoop andere zaken) wilt sluiten is jouw keuze.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat komt vast door de invloed van mijn G5 telefoon op de grafeenoxide in mijn bloedbaan....
Maar best bijzonder, een massavernietiging die niet opvalt.
Dat zie je verkeerdquote:Op maandag 10 juni 2024 21:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ook, en doe het opnieuw zodra er weer een ronde is. Ik respecteer het als mensen zich niet willen vaccineren, maar dan vraag ik mij ook af of ze zo kritisch op alles zijn wat in hun lichaam komt.
Zie het meer als 'oh de overheid wil het graag, dus doe ik het lekker niet'. Beetje anti-overheidssentiment.
Ik moet de eerste niet rokende/blowende, geen alcohol gebruiken anti-vaccinado nog tegenkomen. Big tabacco en dank fabrikanten mogen hun gang gaan maar big pharma wordt angstvallig in de gaten gehouden. Daarnaast blijf ik bij mijn punt dat anti-overheidssentimenten degelijk een rol speelden bij veel 'koffiedrinkers'.quote:
In mijn geval, en van de ongevaccineerde mensen in mn omgeving was dat niet de reden om de vax te weigeren. Er zullen heus wel mensen tussen zitten die gewoon dwars willen liggen , maar zeker niet de meerderheid kan ik je vertellen. Nergens voor nodig om te generaliserenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik moet de eerste niet rokende/blowende, geen alcohol gebruiken anti-vaccinado nog tegenkomen. Big tabacco en dank fabrikanten mogen hun gang gaan maar big pharma wordt angstvallig in de gaten gehouden. Daarnaast blijf ik bij mijn punt dat anti-overheidssentimenten degelijk een rol speelden bij veel 'koffiedrinkers'.
https://www.amnesty.org/en/get-involved/my-body-my-rights/quote:Being able to make our own decisions about our health, body and sexual life is a basic human right.
Whoever you are, wherever you live, you have the right to make these choices without fear, violence or discrimination.
Yet all over the world, people are bullied, discriminated against and arrested, simply for making choices about their bodies and their lives.
A woman is refused contraception because she doesn’t have her husband’s permission. A teenager is denied a life-saving termination because abortion is illegal in her country. A man is harassed by police because he’s gay.
My Body My Rights is Amnesty’s global campaign to stop the control and criminalization of sexuality and reproduction.
Join us in defending sexual and reproductive rights for all.
It’s your body. Know your rights.
Dat is vreemd, aangezien Marokko een moslimland is met een hoge vaccinatiegraad.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:51 schreef epicbeardman het volgende:
Veel van mijn ongevaccineerde vrienden namen het vaccin niet omdat ze moslim zijn, deze blowen/drinken niet. Inderdaad aardig generaliserend.
Testen is een extreme restrictie?quote:Mo, Ayoub, Hicham e.d. waren allemaal vrij uitgesproken over het vaccin en de extreme restricties die opgelegd waren. Zeker omdat ze ook moesten testen voordat ze naar Marokko mochten vliegen.
Het mogen afreizen naar een land is geen mensenrecht.quote:Ook erg vreemd dat instanties zoals Amnesty International niet opkwamen voor anti-vaxxers.
[..]
Dat blijkt nergens uit.quote:https://www.amnesty.org/en/get-involved/my-body-my-rights/
[ afbeelding ]
Begin ik nu woke te worden?deze vrouwen willen wel zelf beslissen over abortion, maar wilde ook tegelijk ons een vaccin verplichten in ons lichaam.
Ik sluit geen ogen, de cijfers laten geen massavernietiging zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De statistieken zijn alarmerend genoeg. Dat jij je ogen daarvoor (en een hoop andere zaken) wilt sluiten is jouw keuze.
Ik kijk naar de niet gevaccineerden uit mijn omgeving die liever op hun immuunsysteem vertrouwden, niet bekommeren om wat er in hun sigaret zit en een hekel hebben aan het opvolgen van overheidsregels. Niets generaliserend dus. Misschien geen statistisch bewezen feit maar wel mijn ervaring.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In mijn geval, en van de ongevaccineerde mensen in mn omgeving was dat niet de reden om de vax te weigeren. Er zullen heus wel mensen tussen zitten die gewoon dwars willen liggen , maar zeker niet de meerderheid kan ik je vertellen. Nergens voor nodig om te generaliseren(het gecreëerde nep narratieve vanuit de media/overheid voor waarheid aan nemen)
Voor iemand die niets tegen het coronavaccin heeft trek je toch aardig wat uit de kast wat een ander beeld schetst. Ken je ook mensen die blij waren dat ze zich konden laten vaccineren?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:51 schreef epicbeardman het volgende:
Veel van mijn ongevaccineerde vrienden namen het vaccin niet omdat ze moslim zijn, deze blowen/drinken niet. Inderdaad aardig generaliserend.
Mo, Ayoub, Hicham e.d. waren allemaal vrij uitgesproken over het vaccin en de extreme restricties die opgelegd waren. Zeker omdat ze ook moesten testen voordat ze naar Marokko mochten vliegen.
Ook erg vreemd dat instanties zoals Amnesty International niet opkwamen voor anti-vaxxers.
[..]
https://www.amnesty.org/en/get-involved/my-body-my-rights/
[ afbeelding ]
Begin ik nu woke te worden?deze vrouwen willen wel zelf beslissen over abortion, maar wilde ook tegelijk ons een vaccin verplichten in ons lichaam.
Ik denk dat er zeker wel een verband is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik moet de eerste niet rokende/blowende, geen alcohol gebruiken anti-vaccinado nog tegenkomen. Big tabacco en dank fabrikanten mogen hun gang gaan maar big pharma wordt angstvallig in de gaten gehouden. Daarnaast blijf ik bij mijn punt dat anti-overheidssentimenten degelijk een rol speelden bij veel 'koffiedrinkers'.
Dat is iets principieels toch? Zoals eerder aangegeven zou ook maar niemand maar ook niemand problemen hebben met het vaccin als het niet geforceerd werd. Dan had ik hem wellicht zelfs nog genomen. Toen ze gingen dreigen op TV, rare uitspraken van Biden "unvaccinated will all die an painful death this winter"quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voor iemand die niets tegen het coronavaccin heeft trek je toch aardig wat uit de kast wat een ander beeld schetst. Ken je ook mensen die blij waren dat ze zich konden laten vaccineren?
It's your body, know your rights.quote:Being able to make our own decisions about our health, body and sexual life is a basic human right.
Whoever you are, wherever you live, you have the right to make these choices without fear, violence or discrimination.
Yet all over the world, people are bullied, discriminated against and arrested, simply for making choices about their bodies and their lives (By not getting vaccinated).
My Body My Rights is Amnesty’s global campaign to stop the control and criminalization of sexuality and reproduction.
It’s your body. Know your rights.
Het feit dat je quotes gigantisch uit hun verband trekt en gigantisch verdraaid om een punt te denken maken, dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is iets principieels toch? Zoals eerder aangegeven zou ook maar niemand maar ook niemand problemen hebben met het vaccin als het niet geforceerd werd. Dan had ik hem wellicht zelfs nog genomen. Toen ze gingen dreigen op TV, rare uitspraken van Biden "unvaccinated will all die an painful death this winter"
En ja ik ken ook blije mensen met vaccins. Maar ik ken ook mensen die het vaccin verplicht hebben moeten nemen voor het gezin en dit eigenlijk toch niet wilde. Maarja.. de restricties op de hockeyclub van de kids en andere dingetjes maakte het ouders heel erg moeilijk om met hen kinderen leuke dingen te doen.
Eigenlijk vind ik de tekst van Amnesty International heel mooi passen, je hoeft hem maar iets aan te passen en dan merk je pas wat voor gestoorde tijd het was.
[..]
It's your body, know your rights.
Wij bepalen wat wij in ons lichaam stoppen. Niet de elite zoals Soros/Schwab/Biden/Rutte/Hugo.
"Huhuh je was niet verplicht reactie, incoming, nou vertel dat maar alle ontslagen mensen in USA/EU"
En iedereen die een vaccin heeft genomen zit sindsdien in een stockholm syndroom.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het feit dat je quotes gigantisch uit hun verband trekt en gigantisch verdraaid om een punt te denken maken, dat zegt genoeg.
Eerder gaf je aan dat mensen er turbo kanker van krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is iets principieels toch? Zoals eerder aangegeven zou ook maar niemand maar ook niemand problemen hebben met het vaccin als het niet geforceerd werd. Dan had ik hem wellicht zelfs nog genomen. Toen ze gingen dreigen op TV, rare uitspraken van Biden "unvaccinated will all die an painful death this winter"
En ja ik ken ook blije mensen met vaccins. Maar ik ken ook mensen die het vaccin verplicht hebben moeten nemen voor het gezin en dit eigenlijk toch niet wilde. Maarja.. de restricties op de hockeyclub van de kids en andere dingetjes maakte het ouders heel erg moeilijk om met hen kinderen leuke dingen te doen.
Eigenlijk vind ik de tekst van Amnesty International heel mooi passen, je hoeft hem maar iets aan te passen en dan merk je pas wat voor gestoorde tijd het was.
[..]
It's your body, know your rights.
Wij bepalen wat wij in ons lichaam stoppen. Niet de elite zoals Soros/Schwab/Biden/Rutte/Hugo.
"Huhuh je was niet verplicht reactie, incoming, nou vertel dat maar alle ontslagen mensen in USA/EU"
Ja, en die idioot vids uit China met die 'doden' op straat, die Event 201 vid, die ziekmakende 'How to sell a pandemic' vid uit 2019 van die Belgisch 'pandemic' verkoper Marc van Ranst, 24/7 fear propaganda met die stomme grafieken,cijfers over IC bedden, covid doden, covid geteste mensen enz.enz.overal te zien.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja, en die idioot vids uit China met die 'doden' op straat, die Event 201 vid, die ziekmakende 'How to sell a pandemic' vid uit 2019 van die Belgisch 'pandemic' verkoper Marc van Ranst, 24/7 fear propaganda met die stomme grafieken,cijfers over IC bedden, covid doden, covid geteste mensen enz.enz.overal te zien.
Zulke driegende taalgebruik als : 'We weten waar je woont', 'wijk voor wijk, deur voor deur, arm voor arm'.
Totaal en absoluut bullshit bombardement was het allemaal.
Ik heb de waardeloze vaccin niet genomen omdat het niet nodig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pure propaganda acties om dictatoriale restricties te kunnen handhaven.Fauci deed er ook aan mee, waar het allemaal vandaan zou zijn gekomen wel 100 fake news dingen gehoord.quote:Fauci denies suppressing COVID lab leak theory before US House panel
WASHINGTON, June 3 (Reuters) - Former top U.S. infectious disease expert Dr. Anthony Fauci strongly denied suppressing the theory that COVID-19 originated from a lab leak in China, telling lawmakers he never influenced research on the origins of the virus.
Wat een clips in deze video zeg, waarom viel er niemand om in andere landen? Honk Honk
Clown wereld.
[ Bericht 5% gewijzigd door epicbeardman op 12-06-2024 14:10:01 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Deze gekkigheid doel je op, zal mij niets verbazen dat dit allemaal door Xiden, dems en Obama is opgezet om zo de verkiezingen te kunnen stelen via mail-in-ballots, en te verdoezelen dat Xiden maar 30 supporters op een rally max kan krijgen.Dus Biden heeft een hoax rond Covid gecreëerd, zodat hij meer stemmen per brief zou krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pure propaganda acties om dictatoriale restricties te kunnen handhaven.
[..]
Fauci deed er ook aan mee, waar het allemaal vandaan zou zijn gekomen wel 100 fake news dingen gehoord.
Wat een clips in deze video zeg, waarom viel er niemand om in andere landen? Honk Honk
[ afbeelding ]
Clown wereld.
Ik lees elke dag iets nieuws.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Je hebt ook nog zoiets als gezond verstand, daar heb ik geen overheid voor nodig.quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker wel een verband is.
Als je er van overtuigd bent dat de overheid het beste met je voor hebt ben je eerder geneigd hun adviezen op te volgen en dus de vaccinatie te halen.
Het lijkt er meer op dat jij in een Engel-syndroom zit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En iedereen die een vaccin heeft genomen zit sindsdien in een stockholm syndroom.
Gijzelaar van Soros/Schwab/Biden/WHO/Rutte/Hugo.
Ze zullen nooit erkennen dat hen opperlords dictatoriale druk uitoefenden op andersdenkenden.
Dus anti overheid sentimenten spelen een rol bij anti vaxxers maar pro overheids sentimenten spelen geen rol bij vaxxers?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zoiets als gezond verstand, daar heb ik geen overheid voor nodig.
Als ik geen heil in een vaccinatie had gezien had ik hem zeker niet genomen al had ik geld toe gehad en was Hugo met een bos bloemen langsgekomen.
Dat laatste speelde geen rol voor mij leg ik net uit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus anti overheid sentimenten spelen een rol bij anti vaxxers maar pro overheids sentimenten spelen geen rol bij vaxxers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |